Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tja, jeg har vært veldig langt afk denne uka, så... Og gode ting kan ikke nevnes for ofte, og all den bullshiten som folk slenger på når de poster linker markert som OLD for femten sider siden. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 *vi er 14 år og har interne hemmeligheter ingen får vite om men som vi vil at flest mulig skal spørre oss om*8640607[/snapback] Oou, noen føler seg utenfor, ja :!: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ufattelig tragisk at Tor har klart og starte en slags mote med tall. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håhå, med en gang han ser 'mote' i innlegget ditt, sparks, kommer han til å måtte finne på noe helt annet. Hvordan går det med siden din, forresten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 *vi er 14 år og har interne hemmeligheter ingen får vite om men som vi vil at flest mulig skal spørre oss om*8640607[/snapback] Oou, noen føler seg utenfor, ja :!: 8641000[/snapback] Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håhå, med en gang han ser 'mote' i innlegget ditt, sparks, kommer han til å måtte finne på noe helt annet. Hvordan går det med siden din, forresten? 8641370[/snapback] Har ikke jobbet noe på den, fordi jeg har vært russ og sånn Har en del og gjøre nå fremover, logodesign og designe en hel årbok før 1 juni, så begynner eksamen. Gæh. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har en oppgave i webløsninger.. Trenger kun å kunne litt Frontpage for å gjennomføre oppgaven for ikke noen applikasjoner trenger å virke, så den er ikke så alt for vanskelig.. Eneste jeg lurer på om en kan tolke hva som kreves i denne oppgaven av tjenester. Bare se litt på den slik at jeg får se på dette fra en webdesigners øyne. Litt veiledning altså. Tar ikke lang tid.. Hyggelig hvis du tar kontakt med meg på en PM så tar vi det derfra;) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er vel ingen her som løser oppgaver i Frontpage Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håper ikke det! Men skolen har avtale med Microsoft så det er verktøyet vi skal bruke. Men trenger ikke hjelp til noe html eller direkte løsning av oppgaven. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Gode gamle PoleCat (RIP) var vel den eneste her som kunne noe særlig Frontpage, så da tipper jeg her eller her er rette stedet å spørre. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Vet ikke om dere tokk helt hva jeg mente, men jeg prøvde meg på en post der;) Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Meget mulig. Skulle det kanskje være en link til en oppgave i posten din? Vanskelig å tolke en oppgave uten å vite hva som står der, hvis det var det du ville. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Meget mulig. Skulle det kanskje være en link til en oppgave i posten din? Vanskelig å tolke en oppgave uten å vite hva som står der, hvis det var det du ville. 8642807[/snapback] Vet ikke om det erså lurt å legge ut oppgaver som er under arbeid på forum.. Men kan sende den på PM.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Altså, jeg gidder ikke gjøre sånt nå, så finn noen andre Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hehe, neida. Hvis du ikke gidder så gidder du ikke. Vil ikke føre på noen alt for mye arbeid her^^ Er bare hvis noen har interesse, lyst til å hjelpe en (med)student og tida.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvorfor i alle dager ikke snakke med læreren eller de andre som går i klassen din? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja? Hadde vert en ide. Men kansje de ikke viste mer. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvorfor i alle dager ikke snakke med læreren eller de andre som går i klassen din? 8643059[/snapback] Det er en hjemmeoppgave for webstudenter... Læreren er ikke tilgjengelig før i neste uke.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er en hjemmeoppgave for webstudenter... Læreren er ikke tilgjengelig før i neste uke.. 8643076[/snapback] Student? Jeg håper ikke du mener at du går på høyskole/universitet og driver å lærer om Frontpage? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er en hjemmeoppgave for webstudenter... Læreren er ikke tilgjengelig før i neste uke.. 8643076[/snapback] Student? Jeg håper ikke du mener at du går på høyskole/universitet og driver å lærer om Frontpage? 8643585[/snapback] Jeg vet det er trist.. Men hun som lærer oss om html foretrekker DW.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå