Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, hadde egentlig tenkt å skrive generation/generasjon 91, siden det er året jeg er født i liksom... men det så dritt ut, så gadd ikke det. Har faktisk ikke lagt merke til at noen av dere har tall i avatarene, men takk for opplysningen.

...

Takk for linken haugsand :)

Lenke til kommentar

Ok.

Gidder ikke å late som om jeg er mye eldre enn det jeg egentlig er. Men er jo litt utrolig at det en liten fjott av en femtenåring skal lage så mye oppstandelse i webkafèen... ;)

Løvskogen, hvis du absolutt vil ha copyright på det å ha tall i avataren fjerner jeg det ;)

Lenke til kommentar
Ja, siden Ola Nordmann vil lete etter mat-ut-knappen på selve enheten, ikke mellom 200 taster på et tastatur, evt åpne et eget program. Ikke akkurat praktisk i mine øyne.
Altså, om knappen er på forsiden av kabinettet, eller øverst til høyre på tastaturet, så er det ikke så stor forskjell? Om man da for eksempel har datamaskinen stående på gulvet, så slipper man jo faktisk å bøye seg ned.
Lenke til kommentar
Løvskogen, hvis du absolutt vil ha copyright på det å ha tall i avataren fjerner jeg det ;)

8638935[/snapback]

Hvis Tor skal få ha copyright på tall i avataren reserverer jeg copyright på å ha nick i avataren!

:lol: © Marvil

NorthGarden: Enig. I Ubuntu kan en enkelt løse ut CDer i programvaren, jeg bruker nesten ikke eject-knappen manuelt lenger. Eneste er at den ene CD-brenneren ikke tåler at skuffen skubbes inn, så der må jeg trykke knappen for å få den inn.

Lenke til kommentar
Ja, siden Ola Nordmann vil lete etter mat-ut-knappen på selve enheten, ikke mellom 200 taster på et tastatur, evt åpne et eget program. Ikke akkurat praktisk i mine øyne.
Altså, om knappen er på forsiden av kabinettet, eller øverst til høyre på tastaturet, så er det ikke så stor forskjell? Om man da for eksempel har datamaskinen stående på gulvet, så slipper man jo faktisk å bøye seg ned.

8638964[/snapback]

Praktisk er det, det er jeg enig i, men det endrer ikke det faktum at de aller fleste vil lete på enheten når de skal løse den ut.. :)
Lenke til kommentar

8638964[/snapback]

Praktisk er det, det er jeg enig i, men det endrer ikke det faktum at de aller fleste vil lete på enheten når de skal løse den ut.. :)

8639405[/snapback]

På samme måte som de fleste vil lete etter girspaken når de setter seg inn i en bil, til tross for at den er automatgiret og ikke trenger denslags antikviteter. :)

At en ting ikke følger etter folks forventninger, kan faktisk ha sammenheng med at folk forventer at den skal fungere på en sub-optimal måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...