Marvil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Egentlig er det en lame-skala fra 1-100. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Egentlig er det en lame-skala fra 1-100. 8638349[/snapback] Fordi du ikke kan telle? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Blant annet. http://hest' target='_blank'> Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er Helvetica en standardfont egentlig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er Helvetica en standardfont egentlig? 8638369[/snapback] Helvetica er vel Mac sitt motstykke til Arial - i den digitale verda, vel og merke. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er Helvetica en standardfont egentlig? 8638369[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Helvetica Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jaja, hadde egentlig tenkt å skrive generation/generasjon 91, siden det er året jeg er født i liksom... men det så dritt ut, så gadd ikke det. Har faktisk ikke lagt merke til at noen av dere har tall i avatarene, men takk for opplysningen. ... Takk for linken haugsand Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Å ha 91 i avataren når det er ditt fødselsår er ekstra ukult. Det berre fortel oss at du er eigentleg ein liten pusling Lenke til kommentar
rønning Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 wæææ! Kidsa invaderer kafeen Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ok. Gidder ikke å late som om jeg er mye eldre enn det jeg egentlig er. Men er jo litt utrolig at det en liten fjott av en femtenåring skal lage så mye oppstandelse i webkafèen... Løvskogen, hvis du absolutt vil ha copyright på det å ha tall i avataren fjerner jeg det Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, siden Ola Nordmann vil lete etter mat-ut-knappen på selve enheten, ikke mellom 200 taster på et tastatur, evt åpne et eget program. Ikke akkurat praktisk i mine øyne.Altså, om knappen er på forsiden av kabinettet, eller øverst til høyre på tastaturet, så er det ikke så stor forskjell? Om man da for eksempel har datamaskinen stående på gulvet, så slipper man jo faktisk å bøye seg ned. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 wæææ! Kidsa invaderer kafeen 8638929[/snapback] Kidsa har vært er lenge Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvor mange er det som jobber hos Servetheworld? Jeg syns jeg alltid snakker med Morten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvor mange er det som jobber hos Servetheworld? Jeg syns jeg alltid snakker med Morten. 8638986[/snapback] Tipper det er ikkje meir enn to-tre mann. Men treng dei meir? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvor mange er det som jobber hos Servetheworld? Jeg syns jeg alltid snakker med Morten. 8638986[/snapback] Tipper det er ikkje meir enn to-tre mann. Men treng dei meir? 8639032[/snapback] Kansje mer til support, men trenger vel ikke mer til resten? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Løvskogen, hvis du absolutt vil ha copyright på det å ha tall i avataren fjerner jeg det 8638935[/snapback] Hvis Tor skal få ha copyright på tall i avataren reserverer jeg copyright på å ha nick i avataren! © Marvil NorthGarden: Enig. I Ubuntu kan en enkelt løse ut CDer i programvaren, jeg bruker nesten ikke eject-knappen manuelt lenger. Eneste er at den ene CD-brenneren ikke tåler at skuffen skubbes inn, så der må jeg trykke knappen for å få den inn. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, siden Ola Nordmann vil lete etter mat-ut-knappen på selve enheten, ikke mellom 200 taster på et tastatur, evt åpne et eget program. Ikke akkurat praktisk i mine øyne.Altså, om knappen er på forsiden av kabinettet, eller øverst til høyre på tastaturet, så er det ikke så stor forskjell? Om man da for eksempel har datamaskinen stående på gulvet, så slipper man jo faktisk å bøye seg ned.8638964[/snapback] Praktisk er det, det er jeg enig i, men det endrer ikke det faktum at de aller fleste vil lete på enheten når de skal løse den ut.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Bare spør Jakob Nielsen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, siden Ola Nordmann vil lete etter mat-ut-knappen på selve enheten, ikke mellom 200 taster på et tastatur, evt åpne et eget program. Ikke akkurat praktisk i mine øyne.Altså, om knappen er på forsiden av kabinettet, eller øverst til høyre på tastaturet, så er det ikke så stor forskjell? Om man da for eksempel har datamaskinen stående på gulvet, så slipper man jo faktisk å bøye seg ned.8638964[/snapback] Praktisk er det, det er jeg enig i, men det endrer ikke det faktum at de aller fleste vil lete på enheten når de skal løse den ut.. 8639405[/snapback] På samme måte som de fleste vil lete etter girspaken når de setter seg inn i en bil, til tross for at den er automatgiret og ikke trenger denslags antikviteter. At en ting ikke følger etter folks forventninger, kan faktisk ha sammenheng med at folk forventer at den skal fungere på en sub-optimal måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå