Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med så mye bråk før kl 8 om morran!?

 

Grattulerer med dagen.

8631190[/snapback]

Våkna du først nå? Jeg ble vekket av en gjeng korpsretards for litt over en time siden.

8631199[/snapback]

 

Bare tenk på oss stakkarer som vekker deg! Det er helt jævlig. Stå opp kl. 06.00 dra bakteriebomben på 20 kg bort til skolegården blås i den kalde driten for å vekke Norges befolkning og bare få PES tilbake for å ha vekket dere, og så spiser vi litt mat, ut å blåse i noen timer igjen også er det tilbake til skolegården hvor vi spiser is, også spilling igjen. Jeg er utslitt...

 

Ja, grattis. :hrm:

Lenke til kommentar
Skjer med så mye bråk før kl 8 om morran!?

 

Grattulerer med dagen.

8631190[/snapback]

Våkna du først nå? Jeg ble vekket av en gjeng korpsretards for litt over en time siden.

8631199[/snapback]

 

Bare tenk på oss stakkarer som vekker deg! Det er helt jævlig. Stå opp kl. 06.00 dra bakteriebomben på 20 kg bort til skolegården blås i den kalde driten for å vekke Norges befolkning og bare få PES tilbake for å ha vekket dere, og så spiser vi litt mat, ut å blåse i noen timer igjen også er det tilbake til skolegården hvor vi spiser is, også spilling igjen. Jeg er utslitt...

 

Ja, grattis. :hrm:

8632080[/snapback]

Kalles frivillig det da! :nei:

 

Ifølge Anne er microformats kult :wee:

Lenke til kommentar

Shit, da er jeg hjemme igjen etter å ikke ha vært hjemme på over 36 timer... Eksamensvakt, rigging av svært anlegg som skulle brukes i dag, ut med russebuss, sove fire timer på random sted før jeg igjen skulle ned og rigge. Skifte til dress som allerede hang på stedet jeg rigget opp, loke med lyd i tre kvarter, skifte tilbake til "riggeklær" og rigge ned alt utstyret vi brukte to dager på å sette opp på fire timer. Kos 16. og 17. mai :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...