Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VGS-linjen virker grådig slapp da. Jeg valgte å ikke gå der, men er nok forskjellig fra skole til skole.

 

 

DA VAR EKSAMEN OVERSTÅTT!

Første gang jeg noensinne kommer for sent måtte nesten være idag. Stakk hodet inn døra akkurat når det ringte, hev jakken på gulvet og stakk inn. Rektor sto der, og som klassens skolelys lo folk litt :!:

Lenke til kommentar
VGS-linjen virker grådig slapp da. Jeg valgte å ikke gå der, men er nok forskjellig fra skole til skole.

8626588[/snapback]

Medier og Kommunikasjon på skolen jeg går på er langt fra slapp. Det er vel heller jeg som er slapp.

 

Men vi har lite webdesign.

Lenke til kommentar
Why?

8627112[/snapback]

'Cause it's death... muhahaha

 

På grunn av IB:

- klarte jeg ikke å sove skikkelig

- har nesten ikke snakket med folk uten for IB i de siste to årene

- suttet med lekse og oppgaver stort sett hver eneste kveld

- husker da jeg satt 8-16 timer strekk for å bli ferdig med oppgaver

- sluttet på guitar

- sluttet på idrett

- sexlivet :thumbdown:

- mistet six-packen

- osv...

 

edit:

- mistet russefeiringa pga eksamen

- sykeligavhengig av kaffe

- hvis du ikke kommer på skolen 2 uker i strekk så blir du kastet ut

- hvis du kommer forseint for ofte får du ikke ta eksamen

- og de beste: IB sier at 99% fullfører, men i realiteten er det mer lik 20% som stryker. Du må ha minst 3 i vanlige fag og 4 i "fordypnings"-fag, og minst 3 fordypningsfag for å bestå. Karakteren din viser ikke hvor godt du gjorde det, men hvor godt du gjorde det i forhold til resten, dvs at de regner ut poengsummer og bruker normaldistribusjon for å bestemme at x % stryker, osv.

Endret av MC2
Lenke til kommentar
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

Sikle, fikk email idag om at de snart starter bestillinga!  :)

8627062[/snapback]

Vet du hvor mye det vil koste?

 

Edit: "To be or not to be - the price for the Optimus Maximus keyboard with finalized specs is US$ 1564".

1 564 USD tilsvarer for øyeblikket 9 452 Norske kroner :/

 

Medier og Kommunikasjon på skolen jeg går på er langt fra slapp. Det er vel heller jeg som er slapp.

Du sa jo til meg at det var der oppi jeg burde gå hvis jeg hadde lyst på en del fritimer...stemmer ikke det da? Eller er det sånn at dere jobber mye når jeg dere først gjør noe? ;p

8627160[/snapback]

Linjen er ikke slapp på den måten som jeg tror han mente. Selvsagt kan du jobbe hele dagen, men noen velger å ta seg fri når de har muligheten. Det er opp til deg ;)

Endret av Runar
Lenke til kommentar
PS: Jeg vet at du ikke liker rutenett Arve,

 

så forklare isteden for å bare melde din avsky.

8623400[/snapback]

 

Fordi eg synest det er overflødig å ha eit fast rutenett å forholde seg til. Eg set opp ca-dimensjonar på sida/elementa mine i hovudet først, før eg finjuster det heile når eg faktisk arbeider med sida. Ser ikkje poenget i grids, rett og slett. Overflødig.

 

 

@ Magnus angåande inline-code-issue:

Veit ikkje heilt, men synest det blir feil å wrappe heile kodeblokker i eit inline-element. Blir jo semantisk riktig, men HTML burde ha eit element som kunne gi oss muligheten til å skrive heile kodeblokker, markert som nettopp det.

 

EDIT:

 

Fest kallar. Heime for tre kvarter sida, no skal eg ut. Sjåast :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...