Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e

Virker som om en del av dere har begynt å bruke Vista her. Hva syntes dere ?

Sitter med et eksemplar av Ultimate, men har enda ikke giddi å gjort noe med det.

 

Men CS 3 skal inn, nuh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som om en del av dere har begynt å bruke Vista her. Hva syntes dere ?

Sitter med et eksemplar av Ultimate, men har enda ikke giddi å gjort noe med det.

8621971[/snapback]

 

Er veldig fornøyd med WinVista, igrunn. Bruksmessig ganske likt XP, men med dei små detaljane som gjer det hakket betre. Ellers stabilt og fint. Aero-looken flyt finare enn først forventa, og blir ikkje eit moment som sinkar ned bruken av det heile, slik mange trur/trudde. Ellers er jo Windows Media Center ein fin ting om du har tenkt å bruke PCen i lag med TV og/eller stereoanlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Anders-Moen og Sirslask, jeg driter i om dere kjører Linux. Jeg kan sikkert mer om Linux enn dere to kan til sammen uansett. Jeg spurte om folkets erfaringer med Vista, noe Arve ga meg på en fornuftig måte, så ok, Arve :)

 

Aero ser spennende ut, greit nok, men gjør det faktisk brukergrensenittet enklere å jobbe med, som liksom er noe av poenget ?

Lenke til kommentar
Anders-Moen og Sirslask, jeg driter i om dere kjører Linux. Jeg kan sikkert mer om Linux enn dere to kan til sammen uansett. Jeg spurte om folkets erfaringer med Vista, noe Arve ga meg på en fornuftig måte, så ok, Arve :)

 

Aero ser spennende ut, greit nok, men gjør det faktisk brukergrensenittet enklere å jobbe med, som liksom er noe av poenget ?

8622049[/snapback]

 

Tjæsj, er vel meir ei fænsi designløysing (som forøvrig ser betre ut enn alu-looken frå 1998 til Mac). Ingen problem med den for min del iallefall.

 

Anders-Moen:

Du er glad i å dele fullstendig unyttig og uvesentlig informasjon om dine dagligdagse bruksmønster med oss, eh?

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ok :)

 

Hvordan er det med programvaren ? Du har ikke merka noe spesielt som ikke kjører under Vista ? Så vidt jeg vet kjører ivhertfall Photoshop, ZDE og Firefox bra, noe som egentlig holder for meg..

Lenke til kommentar
...og så egentlig? :cool:

 

Snakkar du om?

 

Nææ, har ikke tenkt til å bruke Vista jeg. Når jeg har fått kjøpt egen pc så er jeg ferdig med Windows

 

Nå er jeg godt i gang med å lage mitt eget WP-design

 

Linux er veldig bra! Har ikke installert det, men jeg skal installere det når jeg har kjøpt egen pc

 

Det var ikke et argument for noen ting det med Linux...ville bare fortelle hvor bra jeg syns det er
Lenke til kommentar
Virker som om en del av dere har begynt å bruke Vista her. Hva syntes dere ?

Sitter med et eksemplar av Ultimate, men har enda ikke giddi å gjort noe med det.

 

Men CS 3 skal inn, nuh.

8621971[/snapback]

Jeg er godt fornøyd, mye likt som XP, men utforskeren har blitt optimalisert sammen med en rekke andre detaljer som gjør Vista til en vinner.

Edit: CS3 er virkelig bra, arbeidsflyten blir veldig mye bedre når programmene nå fungerer optimalt sammen, spesielt forholdet Photoshop+Illustrator+Flash fungerer bra for meg. Skal legges til at jeg ikke har satt meg noe særlig inn i Dreamweaver CS3 enda da.

Jeg har prøvd vista i noen timer, jeg ble skuffet, ustabilt, lukket spill som kjørte helt greit i XP på samme maskin helt plutselig, måtte restartes flere ganger i løpet de få timene jeg testet det. Jeg vil ALDRI skaffe meg vista før jeg må.

8622109[/snapback]

Skjønner ikke hva folk gjør med Windows, leier de en hacker til å gå amok i system32 eller hva? Hos meg fungerer Windows utmerket, og det har det forresten alltid gjort, enten det var 98SE, 2000, XP eller Vista.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...