Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Virker som om en del av dere har begynt å bruke Vista her. Hva syntes dere ? Sitter med et eksemplar av Ultimate, men har enda ikke giddi å gjort noe med det. Men CS 3 skal inn, nuh. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nææ, har ikke tenkt til å bruke Vista jeg. Når jeg har fått kjøpt egen pc så er jeg ferdig med Windows Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ser ikke problemet i det, tenkte jeg skule teste det litt mer jeg og. Men likker Linux(<3) best. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ok, Anders-Moen? Og..? "Rekk opp henda de som har på seg rød t-skjorte." Anders-Moen (rekker opp hånda): Jeg har gul. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Haha, jeg bare sa at jeg ikke kom til å prøve det når han spurte om det var noen som skulle eller noe sånt...nå har jeg allerede glemt spørsmålet hans ;p Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Virker som om en del av dere har begynt å bruke Vista her. Hva syntes dere ? Sitter med et eksemplar av Ultimate, men har enda ikke giddi å gjort noe med det. 8621971[/snapback] Er veldig fornøyd med WinVista, igrunn. Bruksmessig ganske likt XP, men med dei små detaljane som gjer det hakket betre. Ellers stabilt og fint. Aero-looken flyt finare enn først forventa, og blir ikkje eit moment som sinkar ned bruken av det heile, slik mange trur/trudde. Ellers er jo Windows Media Center ein fin ting om du har tenkt å bruke PCen i lag med TV og/eller stereoanlegg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har brukt Ubuntu på laptopen i hele dag og jeg må si at jeg er fornøyd, trodde det skulle bli noen problemer men det ser ut til at alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Anders-Moen og Sirslask, jeg driter i om dere kjører Linux. Jeg kan sikkert mer om Linux enn dere to kan til sammen uansett. Jeg spurte om folkets erfaringer med Vista, noe Arve ga meg på en fornuftig måte, så ok, Arve Aero ser spennende ut, greit nok, men gjør det faktisk brukergrensenittet enklere å jobbe med, som liksom er noe av poenget ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Anders-Moen og Sirslask, jeg driter i om dere kjører Linux. Jeg kan sikkert mer om Linux enn dere to kan til sammen uansett. Jeg spurte om folkets erfaringer med Vista, noe Arve ga meg på en fornuftig måte, så ok, Arve Aero ser spennende ut, greit nok, men gjør det faktisk brukergrensenittet enklere å jobbe med, som liksom er noe av poenget ? 8622049[/snapback] Tjæsj, er vel meir ei fænsi designløysing (som forøvrig ser betre ut enn alu-looken frå 1998 til Mac). Ingen problem med den for min del iallefall. Anders-Moen: Du er glad i å dele fullstendig unyttig og uvesentlig informasjon om dine dagligdagse bruksmønster med oss, eh? Endret 15. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ok Hvordan er det med programvaren ? Du har ikke merka noe spesielt som ikke kjører under Vista ? Så vidt jeg vet kjører ivhertfall Photoshop, ZDE og Firefox bra, noe som egentlig holder for meg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Einaste eg har funne som ikkje fungerar var ein gammal versjon av ein SNES-emulator eg hadde. Ellers fungerer alt som før. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har prøvd vista i noen timer, jeg ble skuffet, ustabilt, lukket spill som kjørte helt greit i XP på samme maskin helt plutselig, måtte restartes flere ganger i løpet de få timene jeg testet det. Jeg vil ALDRI skaffe meg vista før jeg må. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Du burde ikke basere et OS på et par timers arbeid... Prøv det en uke, og prøv å finn ut hvorfor du får problemer Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det klarar eg ikkje å forstå korleis du fekk til, eventuellt at du aldri klarte å installere riktige driverar etc. Ustabilt? Neh. Programvaretrøbbel? Neh, verken med ny eller gammal programvare. Restartast? Tja, kvar gong eg pakkar vekk PCen skrur eg den av, så ja, det gjer eg jo. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg kan sikkert mer om Linux enn dere to kan til sammen uansett Ja, det kan du sikkert...og så egentlig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ...og så egentlig? Snakkar du om? Nææ, har ikke tenkt til å bruke Vista jeg. Når jeg har fått kjøpt egen pc så er jeg ferdig med Windows Nå er jeg godt i gang med å lage mitt eget WP-design Linux er veldig bra! Har ikke installert det, men jeg skal installere det når jeg har kjøpt egen pc Det var ikke et argument for noen ting det med Linux...ville bare fortelle hvor bra jeg syns det er Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Virker som om en del av dere har begynt å bruke Vista her. Hva syntes dere ? Sitter med et eksemplar av Ultimate, men har enda ikke giddi å gjort noe med det. Men CS 3 skal inn, nuh. 8621971[/snapback] Jeg er godt fornøyd, mye likt som XP, men utforskeren har blitt optimalisert sammen med en rekke andre detaljer som gjør Vista til en vinner. Edit: CS3 er virkelig bra, arbeidsflyten blir veldig mye bedre når programmene nå fungerer optimalt sammen, spesielt forholdet Photoshop+Illustrator+Flash fungerer bra for meg. Skal legges til at jeg ikke har satt meg noe særlig inn i Dreamweaver CS3 enda da. Jeg har prøvd vista i noen timer, jeg ble skuffet, ustabilt, lukket spill som kjørte helt greit i XP på samme maskin helt plutselig, måtte restartes flere ganger i løpet de få timene jeg testet det. Jeg vil ALDRI skaffe meg vista før jeg må. 8622109[/snapback] Skjønner ikke hva folk gjør med Windows, leier de en hacker til å gå amok i system32 eller hva? Hos meg fungerer Windows utmerket, og det har det forresten alltid gjort, enten det var 98SE, 2000, XP eller Vista. Endret 15. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er en venn som har Vista, jeg hadde ikke tid til å teste det så veldig meg førsteintrykket var negativt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke veldig glad for de der meningsløse innleggene uten begrunnelser og allmenn interesse, som titt og ofte dukker opp her i kafeen nå til dags. Hva OS-diskusjonen angår, prøver vi oss med en... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja! Høyr på onkel Heinbein, han er tøff og har stor strek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå