Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :) Faktisk mulig det _er_ brannfarligtegnet.. Jeg får ikke betalt for å lage logo, men han har ikke noe fra før, så jeg søkte bare på "fire" i Google og tracet en tegnet flamme litt løst. Burde kanskje finne noe bedre :p

PHP torrent client
µtorrent har også WebUI (i beta) :)
Lenke til kommentar
EDIT: Pent font tor. Kjøpefont?

8621170[/snapback]

Tips; Det er forskjell på font og typeface/skrifttype (om man er over barnehagen, vertfall).. :)

8621589[/snapback]

Greit. Får slutt å bruke ordet font da. Er bare så vanskelig å når alle de mainstream folka bruker ord som egentlig er feil. Internett om nettlesere og webben er et godt eksempel.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
The term typeface is often conflated with font, a term which, historically, had a number of distinct meanings before the advent of desktop publishing; these terms are now effectively synonymous when discussing digital typography.

8621625[/snapback]

In professional typography the term typeface is not interchangeable with the word font
Over barnehage = profesjonell typografi :)
Lenke til kommentar
Hvor mange her er profesjonelle da, Anders? Er du profesjonell ennå, engang? :p

8621778[/snapback]

Overså du min fine barnehage-greie? :wee:

Føler meg seff pro med mine studiepoeng i Typografi (og det at jeg har kommet ut av barnehagen).. :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Bauhaus er jo en herlig font, som blir brukt på favorittskiven min til favorittbandet mitt:

*Boards of Canada cover*

8620888[/snapback]

Det der var bare helt nydelig bruk av Bauhaus, fantastisk pent. Har Bauhaus 93 på pc-en min, men jeg regner med at det er noe forhåndsinstallerte greier. Den er forøvrig ikke halvparten så pen, den er mye mer bold enn vanlig bauhaus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...