Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e

Maksimering av vinduer er sikkert greit for dem som liker det, men jeg holder meg langt unna det.

 

@Arve: Hvorfor i alledager kjører du nynorsk Windows ? Det må jo være forferdelig.. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Skulle akkuratt til å spøre om det, Kiman :)

 

Så Arve, hva er "tysdag" ?

 

EDIT: Kanskje det er fetaOperaWidgetMakeNewNorwegianDatez ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
...og det er ikkje min feil at du har ein skjerm som berre er gjennomsnittlig :D

8617980[/snapback]

På jobben har jeg maks oppløsning på 1280x1024, så da blir det dårlig. Men akkurat nå sitter jeg på 1024x768, så da blir det enda verre. Hjemme har jeg jo en skjerm som knuser din ned i støvlene, så :p

 

@Jesper: Så du liker ikke tanken bak maksimering av vinduer?

8617987[/snapback]

Joda, men kun i programmer som trenger det. En nettleser trenger ikke være maskimert, imo. Hjemme kjører jeg 1280x900 på nettlesere, og litt høyere på Thunderbird på grunn av tre-kollonners-layout. PS, Illustrator og InDesign er de eneste programmene jeg kjører maksimert. Men nå har jeg jo 1920x1200 i oppløsning også da, så jeg skjønner at du som har mindre skjerm ikke ser poenget med å kjøre ikke-maskimerte vinduer.

Lenke til kommentar

Greit nok. Men det er kun dagane som er vist der nede fordi regionsinstillingane mine står på Norsk(Nynorsk) format for visning av tall, valuta og tid. Resten av det heile er Bokmål.

 

...og det er ikkje min feil at du har ein skjerm som berre er gjennomsnittlig :D

8617980[/snapback]

Hjemme har jeg jo en skjerm som knuser din ned i støvlene, så :p

 

Er det no vi skal krangle om kven som har best pikseltettheit på skjermen sin eller? 1680x1050 på 15.4" skjerm > 1920x1200 på 24" elsn. Hah!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

EDIT:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Beklager denne OT-posten, men ville ha denne tråden under mine innlegg.
Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Skjermstørrelsen i tommer har ingenting å si, det er oppløsningen det kommer an på. Og høy oppløsning på liten skjerm må jo være helt kuk?

8618090[/snapback]

 

Synest det er digg, eg :)

 

Er klar over at det er oppløysinga som fortel kor stor bruksplass du har på skjermen, men for å sette det litt (ekstremt) på spissen;

 

Ville du helst hatt ein 20" skjerm med 1280x1024 eller ein 150" med 1600x1200?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...