Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg sa ikkje at det var det einaste OSX var bygd for, nei, men ja, eg sa det var bygd for det (som i ein av tinga). Lær deg å lese, du :)

Men du prøvde å få det til å framstå som eit OS bygd for nybegynnarar. :)

 

For all del, OSX har nok sine fordelar ovanfor Windows, og omvendt, men eg foretrekker likevel å bruke Windows fordi eg synest det er passar mitt bruk perfekt.

Flott, da er vi enige. :)

For meg passar Windows særdeles dårleg - rett og slett på grunn av den ikkje-eksisterande støtta for programmering generelt sett (ta det med ein pose mjøl, da).

 

Kva har du forresten å seie til stabilitet i Windows, Henrik? Er du òg ein av dei som kræsjar windows heile tida ved normal bruk? :)

8617702[/snapback]

Nei, det skjedde ikkje tidt og stadig. Om eg derimot skal samanlikne stabiliteten i OS X med Windows kan eg enkelt komme med kritikk.

Lenke til kommentar

Windows henger aldri her.

Men er ikke denne diskusjonen død? Ingen av dere kommer til å bytte OS, da dere synes det er akkurat best på det dere trenger det til. Det er også godt innarbeidet. Jeg klarer ikke navigere på OSX da jeg synes det er knotete. Men andre veien er det sikkert det samme.

Lenke til kommentar
Men du prøvde å få det til å framstå som eit OS bygd for nybegynnarar. :)

 

Det er det òg.

8617733[/snapback]

Korleis kan du seie det? Eg driv med mykje tyngre (og avanserte) oppgåve enn kva du gjer (tippar eg, med mindre du bygg eit eller anna supersosialt militærnettverk) - kvifor passar då OS X bedre til mine arbeidsoppgåve enn Windows?

Lenke til kommentar
JonT: Du må passe på at fila du vil importere ligg i PYTHONPATH. Korleis du gjer dette i Windows aner eg ikkje. :)

from modul import the_thing

8617694[/snapback]

Takk.

For de som lurer er PythonPath c:/python25 i Windows.

 

Grunnen til at jeg (i hovedsak) gikk over til Linux, var Windows sin programmeringsstøtte. Finnes det fortsatt folk som programmerer i Windows?

8617691[/snapback]

Har tenkt på å skaffe meg en Mac snart. Men venter i hvert fall til nye maskiner kommer ut og kanskje til Leopard er ute også.

 

Har dessuten en maskin som kjører Linux. Men liker å ha en langsom overgang før jeg innstallerer Linux/OS X på hverdagsmaskinen.

Lenke til kommentar
? Det sa eg jo aldri, heller. Les det innlegget der eit par gangar, Henrik, og sjå om du ser kvifor det var heilt bak mål :p

8617772[/snapback]

Gutten, ved å seie at OS X er eit OS for nybegynnarar seier du jo (indirekte) at brukarane mest sannsynleg er nybegynnarar, og at OSet ikkje er til for å gjere meir avanserte oppgåve. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Eg sa at OSX er eit OS for nybegynnarar òg - som i at det er tilpassa nybegynnarar, samtidig som meir avanserte brukarar kan få utbytte av det. Og det same gjeld windows. Lær deg å lese, veslegut :)

8617799[/snapback]

Kor skreiv du dette, om eg tør spørre?

Det einaste eg finn frå deg rundt dette er at "OSX er eit operativsystem bygd rundt det å vere maksimalt brukarvennleg", og

Men du prøvde å få det til å framstå som eit OS bygd for nybegynnarar. :)

 

Det er det òg.

8617733[/snapback]

 

 

 

Og til "Det same gjeld Windows": Windows er ikkje på langt nær like godt tilrettelagd for programmering som OS X. :)

Lenke til kommentar
Windows henger aldri her.

Men er ikke denne diskusjonen død? Ingen av dere kommer til å bytte OS, da dere synes det er akkurat best på det dere trenger det til. Det er også godt innarbeidet. Jeg klarer ikke navigere på OSX da jeg synes det er knotete. Men andre veien er det sikkert det samme.

8617736[/snapback]

Grunnen til at du syns det er knotete er bare fordi du ikke er vant til OS X. Etterhvert som jeg har brukt OS X mer og mer, syns jeg det er mer og mer behagelig å bruke fordi jeg etterhvert skjønner hvordan det fungerer og lærer meg nyttige hurtigtaster og slikt (og det er uten at jeg har OS X selv).

Lenke til kommentar
Eg sa at OSX er eit OS for nybegynnarar òg - som i at det er tilpassa nybegynnarar, samtidig som meir avanserte brukarar kan få utbytte av det. Og det same gjeld windows. Lær deg å lese, veslegut :)

8617799[/snapback]

Kor skreiv du dette, om eg tør spørre?

Det einaste eg finn frå deg rundt dette er at "OSX er eit operativsystem bygd rundt det å vere maksimalt brukarvennleg", og [...]

Her, i ditt eige sitat. Legg ved screenshot sånn i tilfelle du ikkje ser det.

 

Men du prøvde å få det til å framstå som eit OS bygd for nybegynnarar. :)

 

Det er det òg.

8617733[/snapback]

 

 

Og til "Det same gjeld Windows": Windows er ikkje på langt nær like godt tilrettelagd for programmering som OS X. :)

8617827[/snapback]

Kanskje ikkje, men Windows er òg laga for å kunne brukast til avanserte oppgåver samtidig som det er bygd ut i frå å vere nybegynnarvennlig.

 

Edit:

Screenshot ja. Lett å gløyme.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lesehenrik.jpg
Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Og til "Det same gjeld Windows": Windows er ikkje på langt nær like godt tilrettelagd for programmering som OS X. :)

8617827[/snapback]

Kanskje ikkje, men Windows er òg laga for å kunne brukast til avanserte oppgåver samtidig som det er bygd ut i frå å vere nybegynnarvennlig.

8617863[/snapback]

Ja, men absolutt ikkje på samme nivå. :---)

 

Men ok, la oss avslutte denne diskusjonen her. Så lenge eg har fått deg til å forstå at OS X er eit kraftig operativsystem er eg fornøgd. :)

 

Og til Judofyr: Godt poeng!

 

Arve: Ah, eg misforsto "òg"-en din. SPOILER er greitt, btw.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Arve: Jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt påpekte at OS X er nybegynnervennlig. Hva er negativt med det?

8617877[/snapback]

HÆ?

Eg har då vel aldri påpeika at det er negativt å vere brukarvennlig. Sjå under, det var for samanlikninga si skuld eg påpeika det.

 

Men ok, la oss avslutte denne diskusjonen her. Så lenge eg har fått deg til å forstå at OS X er eit kraftig operativsystem er eg fornøgd. :)

 

Har aldri tvilt på at OSX er eit godt operativsystem, eg berre påpeika at slik-og-sånn var det for å lage ei samanlikning mellom OSX og andre OS.

 

 

Spoilers er for småjenter, whoever som påpeikte det iallefall.

Lenke til kommentar
Når du gorker til forumet med et bilde som er over bredden på en gjennomsnittelig skjerm, er spoiler fint å ha. Skjønner ikke at du orker å kjøre maksimert browser, dog. Du bruker jo Windows, ikke Window! Eller noe sånt...

8617956[/snapback]

 

Fordi eg synest maksimert nettlesar er best, vel.

 

Eg har fortsatt fleire windows sjølv om dei ikkje alle er synlige på ein gong :)

 

Edit:

...og det er ikkje min feil at du har ein skjerm som berre er gjennomsnittlig :D

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...