Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at jeg kan få flytte rundt på alle mulig av de småprogrammene og slikt, kan jeg det uten problemer? For når jeg sletta endel mapper i Documents og slikt, så kom de bare tilbake igjen etter en boot.

8617564[/snapback]

Ikke gjør sånn som han idioten som brukte et 3. parts opprydningsprogram, slettet /usr og skyldte på Apple :wee:

 

EDIT: Here it is :)

Endret av Judofyr
Lenke til kommentar
Ja. :)

 

Dette viser berre kor lite erfaring du har med OS X, arve-parve. :)

8617531[/snapback]

 

@ Lista med programvare:

Skeptisk. Det vil eg gjerne sjå før eg trur på deg :p

 

Eg har ikkje enorm erfaring med OSX, nei - men eg har brukt det litt, og står fortsatt på mitt. OSX er eit operativsystem bygd rundt det å vere maksimalt brukarvennleg, ha eit lekkert design (som det forøvrig bommar fullstendig på, men nok om det) og kunne brukast av kvensomhelst.

 

Linux har alltid vore, er og vil fortsatt vere litt i motsatt ende av skalaen på grunn av folk sin ufattelig lille kjennskap til det heile. Sjølv om det ser fint og flott og brukarvennleg ut..

 

 

Dessuten:

Det er vel strengt tatt ein grunn til at Windows er så vanvittig mykje større? Ein ting er at folk ikkje vil venne seg av med det gode gamle, men når det er så ufattelig mange som brukar OSX litt, men som likevel endar opp på windows på sitt neste PC-kjøp.

Lenke til kommentar
Opera :love:

8609516[/snapback]

Med link å greier :love:

 

orsus@scully:~$ sudo apt-get install opera

:cool:

8609555[/snapback]

 

jorgis@blondie:~$ sudo apt-get install firefox
You don't have to do this, package is preinstalled. Exiting.

:w00t:

8615739[/snapback]

Og når begynte alt som er preinnstallert å bli så bra?

 

Preinnstall er djevelens verk og fører bare til monopoler. Slikt burde vært ulovlig.

Lenke til kommentar
@ Lista med programvare:

Skeptisk. Det vil eg gjerne sjå før eg trur på deg :p

Det skal du få.

 

Eg har ikkje enorm erfaring med OSX, nei - men eg har brukt det litt, og står fortsatt på mitt. OSX er eit operativsystem bygd rundt det å vere maksimalt brukarvennleg, ha eit lekkert design (som det forøvrig bommar fullstendig på, men nok om det) og kunne brukast av kvensomhelst.

Vel, her har eg ei mykje større stemme enn deg, sidan eg faktisk har brukt begge operativsystema over lengre tid. OS X er eit utruleg fleksibelt OS, i motsetning til Windows.

Både eg, mor mi og eine bror min finn OS X for å vere eit fantastisk godt operativsystem, sjølv om bruksområda våre er særdeles forskjellige. Eg er vel ein "power user", mor mi er ein "VG/Dagbladet user" og eine bror min driv med regnskapsbehandling.

Desse tre brukargruppene hadde ikkje alle følt seg like tilpass i Windows, og det veit eg at du òg veit. :)

 

Forresten: At dei bommer fullstendig på designet er di meining. Det er ganske mange som er uenig med deg, berre søk etter "Apple wins design award" på Google. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Akkurat kor tilpass dei hadde følt seg i windows kontra OSX på det planet der trur eg går veldig enkelt ut på personlige preferansar, og ikkje at OSX er teknisk betre enn Windows. Strengt tatt.

 

Edit:

...som til og med du sjølv påpeika for eit par sider tilbake :)

 

Og angåande designet så viser det vel kor mange som tar feil her i verda :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Hvordan i helvete skrur jeg av Operas bittorent (sugne) klient? Jeg vil bruke en annen, men finner ingen måte og fjerne den!

8616282[/snapback]

Prøvd tools -> Preferences -> Advanced -> Download -> Søk etter "torrent" (husk å fjern merke "skjul de som åpnes i Opera" -> Edit

 

Og så er det bare å velge hvilket program du vil åpne torrent filer i.

Lenke til kommentar
Akkurat kor tilpass dei hadde følt seg i windows kontra OSX på det planet der trur eg går veldig enkelt ut på personlige preferansar, og ikkje at OSX er teknisk betre enn Windows. Strengt tatt.

 

Edit:

...som til og med du sjølv påpeika for eit par sider tilbake :)

8617662[/snapback]

Jepp, heilt korrekt. Men poenget var at OS X har litt av kvart. Du seier at det er bygd med kun eitt mål - å vere brukarvenleg. Men likevel er det mykje meir lagt opp til f.eks. programmering enn kva Windows er. LAMP-oppsettet ligg dønn fast heilt i bunnen av systemet, liksom.

Lenke til kommentar

Ingen som kan hjelpe en mann som vil prøve ut python?

 

 

Prøver å lære meg Python nå.

Noen som kan forklare meg hvordan man importerer en fil i Windows.

Filen ligger under: C:\Documents and Settings\Jon\Mine dokumenter\python\firstprogram.py

 

Et annet problem jeg opplever er at når jeg kjører/åpner det lukker vinduet seg med en gang. firstprogram.py inneholder:

def buildConnectionString(params):
   """Build a connection string from a dictionary of parameters.

   Returns string."""
   return ";".join(["%s=%s" % (k, v) for k, v in params.items()])

if __name__ == "__main__":
   myParams = {"server":"mpilgrim", \
               "database":"master", \
               "uid":"sa", \
               "pwd":"secret" \
               }
               print buildConnectionString(myParams)

 

EDIT: Kodesnutt er fra "Dive into Python" Kapittel 2

8614586[/snapback]

Lenke til kommentar

Eg sa ikkje at det var det einaste OSX var bygd for, nei, men ja, eg sa det var bygd for det (som i ein av tinga). Lær deg å lese, du :)

 

For all del, OSX har nok sine fordelar ovanfor Windows, og omvendt, men eg foretrekker likevel å bruke Windows fordi eg synest det er passar mitt bruk perfekt.

 

Kva har du forresten å seie til stabilitet i Windows, Henrik? Er du òg ein av dei som kræsjar windows heile tida ved normal bruk? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...