Cucum(r) Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Henter deg i helikopteret Henrik, så reiser vi sammen. 8613454[/snapback] Fiks. Steingutt: Tar førtifem faens minutter med fly da. Tosk. Endret 14. mai 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fly meg hit og fly meg dit. Kakse Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Henter deg i helikopteret Henrik, så reiser vi sammen. 8613454[/snapback] Har du kansje et i garasjen? Eller bare masse penger? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Henter deg i helikopteret Henrik, så reiser vi sammen. 8613454[/snapback] Har du kansje et i garasjen? Eller bare masse penger? 8613541[/snapback] Vel, helikopteret har vi i familien, så er vel ikke mitt. Men tror jeg skal klare og få ordnet pilot til helgen. Er det noe sted og lande rundt deg Steinmann? Jeg er stolt at vi i norge har bedrifter som Nordic-Web som vi stolt kan være trygge på at leverer gode designs. Endret 14. mai 2007 av sparks Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 OoO, heldigris du sparks. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fly meg hit og fly meg dit. Kakse 8613534[/snapback] Den dagen du kjem deg ut av small-venture-verdenen skal eg kaste den setninga tilbake på deg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Small venture du liksom, jeg og Hein er i the big biz, Happy Cog-style. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hva er linken til beta'n av webkafeen.no? Hvordan går det egentlig med den siden? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Webkafeen.no BETA Hvordan det går med den vet jeg ikke, men det er lenge siden jeg har hørt at det har skjedd noe Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tviler på at jobbing med webkafeen blir prioritert i disse eksamenstider. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 meh 8613962[/snapback] Typografi Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Prøver å lære meg Python nå. Noen som kan forklare meg hvordan man importerer en fil i Windows. Filen ligger under: C:\Documents and Settings\Jon\Mine dokumenter\python\firstprogram.py Et annet problem jeg opplever er at når jeg kjører/åpner det lukker vinduet seg med en gang. firstprogram.py inneholder: def buildConnectionString(params): """Build a connection string from a dictionary of parameters. Returns string.""" return ";".join(["%s=%s" % (k, v) for k, v in params.items()]) if __name__ == "__main__": myParams = {"server":"mpilgrim", \ "database":"master", \ "uid":"sa", \ "pwd":"secret" \ } print buildConnectionString(myParams) EDIT: Kodesnutt er fra "Dive into Python" Kapittel 2 Endret 14. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg ser mange av dere bruker Wordpress, og skiller mellom deres egne kommentarer og andres. Jeg har funnet måten å gjøre dette på, men det scriptet sjekker jo bare e-post adressen og navnet. Kan ikke hvem som helst som har e-post adressen og navnet ditt utgi seg for å være deg da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg fikk FuLu til å skrive en sak til meg en gang i tida, den er litt 'sikrere' sånn sett. Vet ikke om den er kompitabel med WP2. PHP <?php if($comment->user_id > 0) { echo 'sideforfatter'; } ?> Brukes da for eksempel som klassenavn i diven rundt kommentaren, og fungerer kun om du er eneste bruker. Du kan jo lempe inn mange user_id-sjekker og lage forskjellig til hver eneste eventuelt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Magnus: Du skuldar meg på ein måte 500 streetcreds ved å legge ut den oppgåva di når eg ikkje var til stades, for du veit at eg hadde løyst den på MSN før du eventuellt hadde lagt den på forumet. Gøy på øvelse der eg ikkje gjer noko anna enn å sitte innandørs i eit kontorbygg og vere "vakt". Ikkje særlig mykje å gjere utanom laptop-action her, nei. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Magnus: Du skuldar meg på ein måte 500 streetcreds ved å legge ut den oppgåva di når eg ikkje var til stades, for du veit at eg hadde løyst den på MSN før du eventuellt hadde lagt den på forumet. Var jo akkurat det jeg gjorde. Prøv hardere. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Arve: Ikke vårt problem at du er hjernevasket av forsvaret. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Arve: Ikke vårt problem at du er hjernevasket av forsvaret. 8615604[/snapback] Du veit eg har rett though. Og hjernevaska er eg ikkje, men eg følte for litt søvn tidligare, i og med at eg no er på vakt fram til 04:30, såå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå