Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noe tips til hva jeg kan ha som "motiv" på forsia av "magasinet" jeg lager med temaet "serverside skripting" ?

(magasin som i magasin... dvs.. trykke-ting.. ikke for web..)

Motivet bør kunne gjøres "mørkt" iogmed at teksten jeg skal ha oppå motivet skal være hvit... (ikke headeren)

Tips noen?

(btw.. poster på nytt så folk skal se det.. hadde jeg redigert hade ingen lagt merke til posten... ;) )

Lenke til kommentar
Noen som har noe tips til hva jeg kan ha som "motiv" på forsia av "magasinet" jeg lager med temaet "serverside skripting" ?

(magasin som i magasin... dvs.. trykke-ting.. ikke for web..)

Motivet bør kunne gjøres "mørkt" iogmed at teksten jeg skal ha oppå motivet skal være hvit... (ikke headeren)

Tips noen?

(btw.. poster på nytt så folk skal se det.. hadde jeg redigert hade ingen lagt merke til posten... ;) )

Vel. Har sagt det før; Jeg er ganske fotogen.. Om du tar bilde av meg før jeg leser guiden, og smeller det på framsida, og så tar bilde etter jeg har est guiden, og smeller det på baksida.. Sånn før og etter prosjekt.. :w00t:

:p

Lenke til kommentar
Vel. Har sagt det før; Jeg er ganske fotogen.. Om du tar bilde av meg før jeg leser guiden, og smeller det på framsida, og så tar bilde etter jeg har est guiden, og smeller det på baksida.. Sånn før og etter prosjekt.. :w00t:

Genialt :lol:

Tror jeg tar kvelden nå... Får sove på den header-tingen min...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde foretrukket små til fordel for store bokstaver på banneret, menmen. Det så veldig bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Da tar jeg over bak disken. Dvs; jeg er egentlig på jobb, så det er meg som sitter i pinstripe dress helt på hjørnet med laptop og dagens næringsliv, men kaffemaskinen innen rekkevidde ;)

Dumme Fleksnes som ikke ville ta morgenshiftet idag...

Lenke til kommentar
Da tar jeg over bak disken. Dvs; jeg er egentlig på jobb, så det er meg som sitter i pinstripe dress helt på hjørnet med laptop og dagens næringsliv, men kaffemaskinen innen rekkevidde ;)

Dumme Fleksnes som ikke ville ta morgenshiftet idag...

Pøh. Du satt jo bare der og gjorde ingenting så du kunne jo passe da.. Måtte kjøre til skolen.. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...