sparks Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Natta folks! Revy imorgen på manglerud! Jeg gleder mej! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) InDesign med pagemaker plugin... Endret 8. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nei da var det senga med laptopen og fyre igang BadBoys 1.. Snakkes i 8 tiden i morgen tidlig.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som har noe tips til hva jeg kan ha som "motiv" på forsia av "magasinet" jeg lager med temaet "serverside skripting" ? (magasin som i magasin... dvs.. trykke-ting.. ikke for web..) Motivet bør kunne gjøres "mørkt" iogmed at teksten jeg skal ha oppå motivet skal være hvit... (ikke headeren) Tips noen? (btw.. poster på nytt så folk skal se det.. hadde jeg redigert hade ingen lagt merke til posten... ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som har noe tips til hva jeg kan ha som "motiv" på forsia av "magasinet" jeg lager med temaet "serverside skripting" ?(magasin som i magasin... dvs.. trykke-ting.. ikke for web..) Motivet bør kunne gjøres "mørkt" iogmed at teksten jeg skal ha oppå motivet skal være hvit... (ikke headeren) Tips noen? (btw.. poster på nytt så folk skal se det.. hadde jeg redigert hade ingen lagt merke til posten... ) Vel. Har sagt det før; Jeg er ganske fotogen.. Om du tar bilde av meg før jeg leser guiden, og smeller det på framsida, og så tar bilde etter jeg har est guiden, og smeller det på baksida.. Sånn før og etter prosjekt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vel. Har sagt det før; Jeg er ganske fotogen.. Om du tar bilde av meg før jeg leser guiden, og smeller det på framsida, og så tar bilde etter jeg har est guiden, og smeller det på baksida.. Sånn før og etter prosjekt.. Genialt Tror jeg tar kvelden nå... Får sove på den header-tingen min... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da skrur jeg av flymotoren og legger meg. Pes for et mas... å rydde. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Ok; nå turer jeg på ordentlig... Utkast; TOMBA.no EDIT: Spytt ut om feil o.l.... Endret 8. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg hadde foretrukket små til fordel for store bokstaver på banneret, menmen. Det så veldig bra ut Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Da tar jeg over bak disken. Dvs; jeg er egentlig på jobb, så det er meg som sitter i pinstripe dress helt på hjørnet med laptop og dagens næringsliv, men kaffemaskinen innen rekkevidde Dumme Fleksnes som ikke ville ta morgenshiftet idag... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har vært her siden 04.00, men da er det få som bestiller noe. I dag skal jeg ut å handle. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det var ikke mye liv her etter at HalTan skremte bort litt spam. Velvel, det ble iallefall langt i overkant til tider, og jeg forstår fustrasjonen. Lets move on.... enden: Jeg skal handle meg nye klær. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da tar jeg over bak disken. Dvs; jeg er egentlig på jobb, så det er meg som sitter i pinstripe dress helt på hjørnet med laptop og dagens næringsliv, men kaffemaskinen innen rekkevidde Dumme Fleksnes som ikke ville ta morgenshiftet idag... Pøh. Du satt jo bare der og gjorde ingenting så du kunne jo passe da.. Måtte kjøre til skolen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 enden: Jeg skal handle meg nye klær. På Session bak kulturhuset/kinoen i sentrum..? /me is lokalkjent.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 flott at du er tilbake, da overlater jeg jobben til deg. Har et viktig møte Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har vært her siden 04.00, men da er det få som bestiller noe. I dag skal jeg ut å handle. Når begynner du på jobb..? /me råkker multiquotah..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå