sparks Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 *gjespe* skal kjøpe meg lcd skjerm snart på lønningsdagen faktisk Samsung 173T 17" LCD! Vant testen på hw.no ! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ... i Bergen, selvsagt... Hadde nok gjort seg best i Sandnes! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ... i Bergen, selvsagt... Hadde nok gjort seg best i Sandnes! Ta dere en bolle. Røros r0xx0r j00r b0xx0r. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hadde nok gjort seg best i Sandnes! Hadde funka fett! Ahhh... endelig ferdig med det leeeengste møtet jeg noengang har vært på. Det var dritkjedelig! Håper denne dagen blir bedre enn den i går... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hadde nok gjort seg best i Sandnes! Hadde funka fett! Ahhh... endelig ferdig med det leeeengste møtet jeg noengang har vært på. Det var dritkjedelig! Håper denne dagen blir bedre enn den i går... Nei, sandnes!? det er jo langt herfra! Har begynt å snekre litt på et nytt design, og komt ganske godt igang i grunn Lager tråd om kritikk when done Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Nei, sandnes!? det er jo langt herfra! Whatevva... Det er her eliten bor! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Nei, sandnes!? det er jo langt herfra! Whatevva... Det er her eliten bor! pffs.. kun PUSLINGER som bur der Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Nei, sandnes!? det er jo langt herfra! Whatevva... Det er her eliten bor! Point! Ro deg, Arve. Snakke om Førde. Langt utpå bondelandet. Nææh, dakal, PC! Hvorfor var dagen igår så krise? Den var krutt for meg! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tihihihi... Bur både PC og Dunestar i sandnes altså? huff og huff Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bur både PC og Dunestar i sandnes altså? huff og huff Du glemte Designerus! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bur både PC og Dunestar i sandnes altså? huff og huff Du glemte Designerus! Jeg bor nesten i Sandnes jeg også.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bur både PC og Dunestar i sandnes altså? huff og huff Du glemte Designerus! Jeg bor nesten i Sandnes jeg også.... Bare lek Sandnes utpå Forsand du! Neida, for en dag skal du få lov å regnes som sandneser! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Når det blir bro blir det bare 20 minutter til Sandnes!!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vel, bor heller ikke på Sandnes, bare nesten... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det jeg også sier... Bor nesten på Sandnes! Ja, det heter PÅ Sandnes, ikkje I! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tool - Lateralus - Ticks and Leeches <== Vanvittig fet, fet, fet sang! Lalalala! *fortsette på side* Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 HIM - Poison Girl <-- :D:D:D:D:D Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som har hørt den sangen fra den første Fast & Furious filmen? Live - Deep Enough Go arve! Dette blir bra! (og det er IKKE en ripp nei, håper du forstod det) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det jeg også sier... Bor nesten på Sandnes! Ja, det heter PÅ Sandnes, ikkje I! Det heter I Sandnes!!!!!!! Go broa, go broa!! Jeg reiser ganske mye til Åpta. Vil tro du vet hvor det er, omiro. Et stress å reise dit nuh. Blir greit med bru! Span med Don't Think The Way They Do er råååå! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det heter I Sandnes!!!!!!! Du så komme derifra burde veda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå