Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ser ut som du har misforstått hva Webprogramvare-kategorien faktisk skal inneholde... -- Noen her med erfaring med sIFR og floating i skjønn forening? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Oops, skrev feil da. Mente i hvert fall noe med programvare eller noe sånt. Jaja. lager et nytt emne et sted jeg Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sliter litt med navn til en IRC-bot jeg har laget. Noen som har bedre forslag enn disse: Botr Rubot (Ruby Bot) Trib (The Ruby IRC Bot) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor vi skal fjerne "e"en? Trib (The Ruby IRC Bot) var best spør du meg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg foreslår et skikkelig CamelCase navn. *tommel opp smilien* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ble innkalt til KNM HH Luftforsvaret, og da er vel sikkert rekrutten @ Madla ellerno? 8610501 Iom at HH er navnet på Madla, så skal du ikke se bort ifra det, nei. Lite som slår det å se folk få innkallelse til militæret, spesielt når man er ferdig med dilldallet selv.. @Marvil: foobarasd har funnet Websitescreenshots.com men han ville ikke gi den til deg fordi: foobarasd sier: Han bruker jo Firefox.. 8611988 Hehe, takk Tor.. foobarasd; Du suger. Nei, dårlig argument. Og Tor, det er ikke pent å lyve 8612011 Som nevnt; Du suger. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke noe er som samboerns potetgrateng og slafing i sofaen for å gå igjennom feedlisten - Stand & Deliver var ganske bra lesning. Viktig at man greier å få fram en begrunnelse til hva man gjør, om mulig foobarasd altså, vet hvor ond den fyren er Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Inspirasjon; Stor oppdatering, mindre oppdatering. Sinnsykt pene sider. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 En ny utfordring: 500 street-creds til vinneren! Jeg har en liste over deltagere i en konkurranse, organisert i en ordnet liste. <ol> <li>Bollingmo</li> <li>Berg</li> <li>Hansen</li> </ol> I tillegg til deltagernavnet, vil jeg i hvert listeelement ha deltagerens poengsum høyrejustert. Dette høres i utgangspunktet enkelt ut, men jeg stiller et ekstra krav: Listen skal ha list-style-position: inside; Deres oppgave blir å laste opp et eksempel som tilfredstiller kravende, og fungerer i både IE, Opera og firefox. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvorfor må den ha akkurat list-style-position: inside? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Så jeg får full kontroll på hvor punktene starter. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kun testet i Fx: <!DOCTYPE html> <html> <head> <style type="text/css"> * { margin: 0; padding: 0; } li { list-style-position: inside; width: 300px; } li strong { display: block; float: right; margin-top: -1em; } </style> </head> <body> <ol> <li>Bollingmo <strong>500p</strong></li> <li>Berg <strong>250p</strong></li> <li>Hansen <strong>100p</strong></li> </ol> </body> </html> Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Judofyr: Ikke godkjent. Poengsummen og deltagernavnet er ikke på samme linje, men god forsøk. Endret 14. mai 2007 av haugsand Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 De er det i Fx, men ikke i Opera... *klø seg i hodet* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 De er ikke det i firefox heller, legg til border-bottom på li. Jeg forsøkte å trikse litt med verdiene til line-height og margin-top, men fikk ingen perfekt løsning. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) En ny utfordring: 500 street-creds til vinneren! Jeg har en liste over deltagere i en konkurranse, organisert i en ordnet liste. <ol> <li>Bollingmo</li> <li>Berg</li> <li>Hansen</li> </ol> I tillegg til deltagernavnet, vil jeg i hvert listeelement ha deltagerens poengsum høyrejustert. Dette høres i utgangspunktet enkelt ut, men jeg stiller et ekstra krav: Listen skal ha list-style-position: inside; Deres oppgave blir å laste opp et eksempel som tilfredstiller kravende, og fungerer i både IE, Opera og firefox. 8612678[/snapback] <html> <head> <style type="text/css"> ol { list-style-type:none; list-style-position:inside; width:200px; } ol li { background-color:#EEE; margin:2px 0 2px 0; } ol li span { float:left; } ol li em { width:100%; display:block; text-align:right; } </style> </head> <body> <ol> <li><span>hallo</span> <em>(3)</em></li> <li><span>hallo</span> <em>(3)</em></li> <li><span>hallo</span> <em>(3)</em></li> </ol> </body> </html> har ikke testet i annet enn firefox, så krysser fingrene istedet Endret 14. mai 2007 av MC2 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 MC2: Når list-style-type:none; fjernes, slutter forslaget ditt å fungere. Jeg kan herved med glede opplyse om at Hein er vinneren av en høvelig mengde street-creds, med følgende kode: ol#haugsand { list-style-position: inside; width: 400px; } ol#haugsand li { position: relative; } ol#haugsand span { color: #F00; position: absolute; right: 0; text-align: right; } Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Håhå, eid av en moderator. Ikke greit å ha 'Bruker' som tittel. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Er det bare jeg som er tett i nøtta, eller virker ikke den koden i Fx? EDIT: Min feil La til en display: block; Endret 14. mai 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er tydeligvis bare deg, for det fungerer flott her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå