Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I've fell in love with CS3 :love: Photoshop CS3 Extended med støtte for 3D er helt fantastisk. Flash CS3 Professional er knallbra, bedre støtte mellom Flash, Photoshop og Illustrator. I Dreamweaver er det meste likt, men verktøyet som skal hjelpe deg med å få siden lik i alle browsere virker faktisk veldig bra. Anbefaler å prøve 30-dagers prøveversjon, link i signaturen min.

Lenke til kommentar
OS X/Windows/Linux er og blir eit val ein må ta med hensyn til personlege preferanser. Eg liker OS X på grunn av filsystemet, utsjånaden og stabiliteten. Driv du med webutvikling er jo Windows heilt kuk (trur eg). Du har jo ikkje eingong macports/apt-get/fink, lizm.

8609799[/snapback]

 

Eg veit ikkje eingong kva macports/apt-get/fink er, og eg veit samtidig at eg har alt anna enn behov for det. :p

 

Eg likar Windows (Vista) på grunn av filsystemet, utsjånaden og stabiliteten.

 

Arbeidsflyten i Vista er den beste jeg har vært borti, i hvert fall.

8609870[/snapback]

Kva gjer den så flott, om eg tør spørre? Eg skal ikkje skryte på meg å ha prøvd Vista så mykje, men inntrykket eg satt igjen med etter å ha prøvd det eit par timer var at Microsoft har kjørt ein liten facelift+safetyhell på XP.

8609893[/snapback]

 

Kva gjer mac så flott, om eg tør spørre? Eg skal ikkje skryte på meg å ha prøvd OSX så mykje, men inntrykket eg satt igjen med etter å ha prøvd det eit par timar var at Apple har fokusert litt for mykje på fansyshmansy look og animering - som eg sjølv ikkje synest er særlig fin eingong. Filsystemet er òg heilt idiot.

 

 

Sånn by the way; er eg den einaste her som synest OSX ser jævlig ut? Synest den børsta-alu-looken er så flat og vanvittig oppbrukt. Windows Aero > Mac OSX-look. :)

Lenke til kommentar
Tror det vil bli vanskelig (for deg) å moderere webkafeen :p

Har ikke planer om å gjøre det, heller. :)

 

Men skal nok gjøre livet til Tor til et helvete. :devil:

8459823[/snapback]

Jeg anbefaler at vi holder kjeft om sånt. Jada, jeg modererer kafeen også, når det er nødvendig.

8610171[/snapback]

Nå får du bestemme deg...

Lenke til kommentar

@Steinmann: Et par innlegg ble slettet, og jada, det er bare å slå seg løs med trials.

 

Foreløpig liker jeg XP best, fordi jeg er vant til det, men utelukker ikke at jeg kommer til å like Vista mer og mer når jeg sitter på jobb.

 

Nå får du bestemme deg...
Bare bidrar til å holde kafeen åpen. Kan du tilgi meg?
Lenke til kommentar
Sånn by the way; er eg den einaste her som synest OSX ser jævlig ut? Synest den børsta-alu-looken er så flat og vanvittig oppbrukt. Windows Aero > Mac OSX-look. :)

8610234[/snapback]

Jeg er helt enig, det minner meg om mine første opplevelser med QuickTime rundt 1999, og det var ingen god opplevelse. Det er så til de grader oppbrukt.

Lenke til kommentar
Mr. Berg @ Du ser så sint ut på det bilde du har i avataren.  :ohmy:

 

Bytt.. :ph34r:

 

 

Njeway, kan noen forklare meg hva Web 2.0 er?

8610331[/snapback]

 

Mr.Berg vil, som brukermoderator, prøve å oppnå respekt ved å sjå streng og alvorlig ut på avatarbiletet sitt.

 

Web2.0 er vel eit uttrykk brukt om det fenomenet Internett er under no; Ei slags bølge med fokus på brukarvennligheit, nye designlinjer, dynamiske websider med interaktivt innhald, utstrakt bruk av DHTML og webstandardar....etc.

 

WTF, kansje jeg skal stikke i army'n alikevel :\

8610337[/snapback]

 

Hah! Du har fått innkalling du òg? Kor til? :D

 

Edit:

Her brukar eg tid og krefter på å forklare, så kjem du med ei lenke til Wikipedia rett før meg? Jævla billig, er du.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...