Kiman™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kjøpt meg ny bærbar til over 15000,- nå, med Windows Vista Home Premium (ja, jeg vet det ikke er Ultimate, men hva skal jeg med de), og har aldri vært borti hurtigtog av en pc jeg. [/skryt] Det jeg lurer på er om det er noen som gidder å anbefale noen gode feeds til meg? Design/web-design relaterte for det meste. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 http://www.bloglines.com/public/JesperKarsrud Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Keine problem, elns.. Kan ikke tysk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ligger hele "tabs" fulle med feedlists på NetVibes Skaff deg konto der, om du ikke liker frames-løsningen til Bloglines, da. Dessuten postet jeg de ti beste sidene for noen sider tilbake, så kikk der. Endret 13. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kjøpt meg ny bærbar til over 15000,- nå, med Windows Vista Home Premium (ja, jeg vet det ikke er Ultimate, men hva skal jeg med de), og har aldri vært borti hurtigtog av en pc jeg.[/skryt] Ja, gratulerer med ny pc. Hvilken pc du har kjøpt da? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ligger hele "tabs" fulle med feedlists på NetVibes Skaff deg konto der, om du ikke liker frames-løsningen til Bloglines, da. Dessuten postet jeg de ti beste sidene for noen sider tilbake, så kikk der. 8604303[/snapback] Har faktisk laget meg konto på NetVibes nå nylig, bruker themet til Veerle, helt nydelig Driver å ser gjennom der, men er mye bedre å få tips på hvilke feeds som er gode Kjøpt meg ny bærbar til over 15000,- nå, med Windows Vista Home Premium (ja, jeg vet det ikke er Ultimate, men hva skal jeg med de), og har aldri vært borti hurtigtog av en pc jeg.[/skryt] Ja, gratulerer med ny pc. Hvilken pc du har kjøpt da? 8604397[/snapback] Takk En rykende fersk HP Pavilion dv9000 Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) I like it edit: litt ute av sammenheng med diskusjonen... men fantastiske bilder der Endret 13. mai 2007 av MC2 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ligger hele "tabs" fulle med feedlists på NetVibes Skaff deg konto der, om du ikke liker frames-løsningen til Bloglines, da. Dessuten postet jeg de ti beste sidene for noen sider tilbake, så kikk der. 8604303[/snapback] Har faktisk laget meg konto på NetVibes nå nylig, bruker themet til Veerle, helt nydelig Driver å ser gjennom der, men er mye bedre å få tips på hvilke feeds som er gode Kjøpt meg ny bærbar til over 15000,- nå, med Windows Vista Home Premium (ja, jeg vet det ikke er Ultimate, men hva skal jeg med de), og har aldri vært borti hurtigtog av en pc jeg.[/skryt] Ja, gratulerer med ny pc. Hvilken pc du har kjøpt da? 8604397[/snapback] Takk En rykende fersk HP Pavilion dv9000 8604511[/snapback] Pøh, min Vaio er mye penere en din (og alle andres ) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Veerle sitt tema er ikke fint, men MacBookPro er fin, selv om jeg tror jeg hadde likt den sorte finishen bedre enn stainless. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kiman: Webutvikling/-design: Sitepoint devOpera Articles Opera Web Applications Blog Opera Labs Latest News Hixie's Natural Log Yahoo! Search Blog (mye crap, men greit å følge med) Official Google Webmaster Central Blog The Django weblog The Web Standards Project Vitamin The Elementary Group Standards 24 ways Mark Boulton OkapiStudio 456 Berea Street Anne’s Weblog Cameron Moll CollyLogic CSS Beauty News Feed UsableType Weblog ..og ja, webadressene får du finne selv. Er ikke verre enn å skrive de inn i adresselinja i Firefox/g Opera Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ytelse > Design btw, selv om min er nydelig Edit: Veerle sitt tema er ikke fint, men MacBookPro er fin, selv om jeg tror jeg hadde likt den sorte finishen bedre enn stainless. 8604663[/snapback] Jo, med modifisering av bakgrunnsbildet og endring av litt farger så er det pent. MacBookPro er fint, som det meste annet fra Apple. Kiman: Webutvikling/-design: Sitepoint devOpera Articles Opera Web Applications Blog Opera Labs Latest News Hixie's Natural Log Yahoo! Search Blog (mye crap, men greit å følge med) Official Google Webmaster Central Blog The Django weblog The Web Standards Project Vitamin The Elementary Group Standards 24 ways Mark Boulton OkapiStudio 456 Berea Street Anne’s Weblog Cameron Moll CollyLogic CSS Beauty News Feed UsableType Weblog ..og ja, webadressene får du finne selv. Er ikke verre enn å skrive de inn i adresselinja i Firefox/g Opera 8604666[/snapback] Takk Endret 13. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 I like it edit: litt ute av sammenheng med diskusjonen... men fantastiske bilder der 8604602[/snapback] Nydelig Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lovskogen: Ettersom du bruker NetVibes, har du noen tips om noen bra moduler, eller er det null nytteverdi i å bruke det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Fy fader å java gui er hat!Har sån stygg rykkning i øyet fordi jeg er så pissed på denna driiten. Men gjør en dårlig jobb da 8600501[/snapback] Fy fader å java gui er hat!Har sån stygg rykkning i øyet fordi jeg er så pissed på denna driiten. Men gjør en dårlig jobb da 8600501[/snapback] Hehehe, swing formoder jeg? Det er et helvete 8602122[/snapback] Swing og litt AWT ja. Faen heller, er mer forbanna enn Sebastian. 8602314[/snapback] Hva er problemet? Er jo kos å skrive Swing kode, greieste obligen hittil 8603077[/snapback] Glade! Endret 13. mai 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Når det først er snakk om bærbare pcer... Jeg har VELDIG lyst på denne: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF...95-3355633.html , så om ikke Apple kommer med en VELDIG, VELDIG kul og bra MacBook så blir det HP på meg. Espen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Pent 8605472[/snapback] Internet Explorer Her trengs det forklaring gutt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Når det først er snakk om bærbare pcer...Jeg har VELDIG lyst på denne: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF...95-3355633.html , så om ikke Apple kommer med en VELDIG, VELDIG kul og bra MacBook så blir det HP på meg. Espen 8605496[/snapback] Ultraportable er og blir kos. Har selv ei lita fjøl på 1,7kg (Tilbake fra reperasjon for 2. gang på 9 måneder) ----- Flere enn meg som vil ha kritikk på arbeid, men er redd for den eventuelle kritikken? Sliter litt med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå