Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Dette er fan ikkje spam! Det er tross alt en off topic tråd, meint for at vi skulle holde oss seriøse i dei andre trådane - og så langt har det vel fungert greit? Så ikkje forstyrr en familie midt i en viktig diskusjon, HalTan! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ro ned litt da... Hvem bryr seg om postcount anyway? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Om 5 poster har jeg like mange som deg PT totalt.. Det skal ikke skje! *spamme* Postcount teller ikke sa du? Hvorfor i alle dager går 20% av praten her i postcount da? B A H. *irritert2k* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Dann habe ich mein vorslag zum Programmer.no im die Thread gepostet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Postcount teller ikke sa du? Hvorfor i alle dager går 20% av praten her i postcount da? B A H. *irritert2k* Ironi er en fin båt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PoleCat: Den logoen har potensiale! Men kanskje den burde tippes en minimal smule ekstra mot venstre og trekke inn "magen" en bitteliten smule? Da blir den mer gjenkjennelig som en P Ahh, endelig en konstrukiv tilbakemelding. Du som er aktiv Illustrator bruker, vet du om det finnes mulighet for å lagre som EMF eller WMF i Illutstrator? Evt kan du finne det ut? Skal prøve på det du sier, takker for tipset. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Litt morro må vil nå få lov til å ha her inne... Det er vel uansett bedre at det kommer her enn i andre tråder, er det ikke? EDIT: Men la oss nå stoppe her... EDIT2: Endret 8. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Litt morro må vil nå få lov til å ha her inne... Det er vel uansett bedre at det kommer her enn i andre tråder, er det ikke? EDIT: Men la oss nå stoppe her... Ja.. Jeg går og finner noe mat.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PoleKætt: File -> Export -> nederst i lista Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 EDIT: Den ble visst ikke helt "bein". Likte den der jeg, fikk litt sjel i seg hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 OG S E R I Ø S T KUTT NED DEN FORBANNA SPAMMEN! (ja, dette mener jeg DØNN alvorlig.) Er ganske enig. Surt å stikke innom tråden en kveld, lese gjennom 10 sider og tenke etterpå: "oi, dette var bare piss jo!" Greit å snakke tull av og til, men denne tråden lider litt for mye av det. Jeg har flere ganger spørt om web-relaterte ting, noe jeg synes denne tråden burde kunne brukes til, men har aldri fått svar. Tenkte denne tråden kunne brukes til å spare selve forum-delen for unyttige topics. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) fytti h*lvete for noen spamhojeej!!!!!!!! Borte i 2-3 timer for å mekke magasin frontpage og se A-team... kommer tilbake og det er 6 nye sider OMG? *ristepåhue* "sorry captain picard.. no sign of ANY lifeforms.." Endret 8. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) *gå å legge seg* Og no holder folket her kjeft, så eg slipper å ta igjen ørten sider i morra! Endret 8. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PoleKætt: File -> Export -> nederst i lista Nå har jo ikke jeg illustrator da, men synes jeg hadde lest om et Adobe-produkt som kunne gjøre dette. Da var det altså ikke PhotoShop. Er det mye arbeid for deg å gjøre den filen om til EMF/WMF? Evt. psd? Skjønner meg ikke helt på dette metadata greiene skjønner du. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Mye arbeid? Er da bare å lagre :/ Hva har du laga filen i da? :| Programmet du tenker på heter forresten Streamline EDIT: Om du har laga den i bitmap eller noe i den duren: trace det manuellt i illustrator Endret 8. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Mye arbeid? Er da bare å lagre :/ Hva har du laga filen i da? :| Programmet du tenker på heter forresten Streamline EDIT: Om du har laga den i bitmap eller noe i den duren: trace det manuellt i illustrator Har som sagt ikke Illustrator lengre. Men jeg kan vel sjekke om det finnes noe freeware som kan konvertere for meg eller noe sånt. Filen er laget i vektor i PS. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 humm.. hvilket adobe-produkt er det som er ment for å lage bøker/magasin/etc.. ? Mener det er ett anna enn ps... (tenkte jeg skulle spørre nå r jeg først var her.. har allerede 10 browservinduer oppe.. (eller tabs da..)) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PoleCat: last ned trial av illustrator fra Adobe så smeller du logoen din under som en bitmap og tracer den med pentool. Btw: Vektor i PS suger maks. cfenzo: InDesign Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå