Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PoleCat: Den logoen har potensiale! :woot: Men kanskje den burde tippes en minimal smule ekstra mot venstre og trekke inn "magen" en bitteliten smule? Da blir den mer gjenkjennelig som en P :yes:

Ahh, endelig en konstrukiv tilbakemelding. :)

Du som er aktiv Illustrator bruker, vet du om det finnes mulighet for å lagre som EMF eller WMF i Illutstrator? Evt kan du finne det ut?

Skal prøve på det du sier, takker for tipset. :thumbup:

Lenke til kommentar

Litt morro må vil nå få lov til å ha her inne... Det er vel uansett bedre at det kommer her enn i andre tråder, er det ikke?

EDIT: Men la oss nå stoppe her...

EDIT2:

strek.PNG

:p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
OG S E R I Ø S T KUTT NED DEN FORBANNA SPAMMEN!

(ja, dette mener jeg DØNN alvorlig.)

Er ganske enig.

Surt å stikke innom tråden en kveld, lese gjennom 10 sider og tenke etterpå: "oi, dette var bare piss jo!"

Greit å snakke tull av og til, men denne tråden lider litt for mye av det. Jeg har flere ganger spørt om web-relaterte ting, noe jeg synes denne tråden burde kunne brukes til, men har aldri fått svar. Tenkte denne tråden kunne brukes til å spare selve forum-delen for unyttige topics.

Lenke til kommentar

fytti h*lvete for noen spamhojeej!!!!!!!!

Borte i 2-3 timer for å mekke magasin frontpage og se A-team... kommer tilbake og det er 6 nye sider OMG?

*ristepåhue* "sorry captain picard.. no sign of ANY lifeforms.." :ermm:

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
PoleKætt: File -> Export -> nederst i lista :)

Nå har jo ikke jeg illustrator da, men synes jeg hadde lest om et Adobe-produkt som kunne gjøre dette. Da var det altså ikke PhotoShop.

Er det mye arbeid for deg å gjøre den filen om til EMF/WMF? Evt. psd?

Skjønner meg ikke helt på dette metadata greiene skjønner du. ;)

Lenke til kommentar
Mye arbeid? Er da bare å lagre :/ Hva har du laga filen i da? :| Programmet du tenker på heter forresten Streamline :)

EDIT: Om du har laga den i bitmap eller noe i den duren: trace det manuellt i illustrator ;)

Har som sagt ikke Illustrator lengre. ;)

Men jeg kan vel sjekke om det finnes noe freeware som kan konvertere for meg eller noe sånt. Filen er laget i vektor i PS. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...