Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Da har jeg fått min nye 21" Widescreen - i'm in love Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tenkte jeg skulle klage på vondt hofte hos legen til uka jeg. Fikk innkallelse til sjøforsvaret her en dag.. (Arve har slettet meg fra msn ) 8594147[/snapback] Huh? 8594560[/snapback] Her med AMSN kan jeg se når noen har slettet meg :!: Da har jeg fått min nye 21" Widescreen - i'm in love 8594647[/snapback] Pic plx! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Pic coming tomorow Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Her med AMSN kan jeg se når noen har slettet meg :!: ...men eg har ikkje sletta deg, din løk. AMSN er fuxxt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvor mange her bruker Google Calendar? Har funnet ut at jeg virkelig trenger en kalender nå, og da var Google Calendar det første jeg kom på, i og med at det finnes noen koselige extensions til Firefox som gjør det litt enklere å adde ting der og sånn. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har en bitteliten kalender på min Nokia, som jeg har begynt å bruke, kjekt for å finne ut hva som skjer framover. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prefer reading from paper? Jeg mener det er unødvendig, men ok... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Folk kan vel skrive ut websida utan å nødvendigvis måtte ha ein PDF-versjon av det heile. Dessuten må jo innhaldet på sida vere av ein slik karakter at det er verdt å skrive det ut, òg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Akkurat det jeg mener. Jeg ser poenget på sider som f.eks. Vitamin som har svære artikler, men de har vel vært såpass smarte at de har laget et eget stilsett for print, hvis jeg ikke husker feil. Så da sparer de ingenting på å lage PDF'er av artiklene i tillegg... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ok. Spørsmål: Eit album har fleire bilete. Brukaren kan trykke på "rediger album", og dermed få opp alle bileta i albumet. På denne sida kan han redigere blant anna tittel, beskrivelse og taggar til desse bileta. Korleis skal eg best setje dette opp, strukturmessig? Om ein legg til [] bak verdien i name-attributten på ein INPUT/TEXTAREA kan ein enkelt loope gjennom dei forskjellige felta på serversida, men ein veit då ikkje kva for eit felt som høyrer til kva for eit bilete. Er det nokon som har innspel her? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er ikkje kvart felt relatert til eit bilete (eller omvendt) på eit vis, då? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er ikkje kvart felt relatert til eit bilete (eller omvendt) på eit vis, då? 8596756[/snapback] Korleis vil du representere dette med HTML? Det einaste eg klarer å tenkje meg er at eg kallar felta <input type="text" name="caption_{{ image.id }}"> og filtrar det på den måten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Synes strengt tatt den måten høres ut som den beste, jeg.. Men nå er det lenge siden jeg har jobbet med noen form for serverside-koding, så det er mulig det faktisk ikke fungerer slik jeg tenker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Sånn reint strukturmessig i HTML kan du jo berre kjøre det som ei lang liste med underpunkt: ul li li input li input li input li image /ul Facebook-style. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Men det gir jo likevel ingen form for relasjon mellom eit bilete og dei tilhøyrande felta. :-) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Wrappe rundt med en label? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mr. Berg! Sykla til Ål og hjem igjen idag. Badet i vannet gjorde vi også. Tipper en 4-8 grader, :!: Man trenger jo egentlig ikke lage PDF av hver artikkel manuelt, kan gjøre det med f. eks. PHP. Men når man har egne stilsett for utskrift ser jeg ikke helt poenget. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Wrappe rundt med en label? 8596858[/snapback] Det gir heller ingen tilhørlighet når det sendast. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan jo sette på en identifikasjon som du sier via image_captition, tror det er lurest. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Men det gir jo likevel ingen form for relasjon mellom eit bilete og dei tilhøyrande felta. :-) 8596825[/snapback] Om du har kvart bilete med sine inputfelt o.l. i ein LI, så. Då får du jo gruppert alt som har med eit bilete å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå