Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bedre å ha

<h1>Firmanavn - Sidens tittel</h1>
<!--Meny osv-->
<h2>Sidens tittel</h2>

enn

<p>Firmanavn</p>
<!--Meny osv-->
<h1>Sidens tittel</h1>

8581771[/snapback]

Ok. Jeg gjør retrett og ser meg enig. Blir vel mer logisk det. Men det baste hadde vært vis det var et eget element for sitetitle. H1 mener jeg bør gjenspeile den overerste overskriften for den siden. Det er tross alt den som er viktigst.

Tror nok det var snakk om den grusomme reklamen :)

8586417[/snapback]

Bruker ikke folk adblokk.

Runar er magisk  :!:

Han er på webfafèen, men han er avlogget.

8588027[/snapback]

Runar er spøkelse. :ph34r:

Da har jeg fått 3 cd'r av Ubuntu og 3 av Kubuntu, og venter på 3 av Edubuntu (som dessverre ble bestilt litt senere) :)

8591752[/snapback]

Hva faen skal du med tre av hver? Du bør ha en god grunn. Det er tross alt ikke gratis for Ubuntu å sende de ut.

Forskjellen er:

Ubuntu = Gnome

Kubuntu = KDE

Xubuntu = Xfce

Edubuntu = Ubuntu tilrette lagt skoler (følger med skoleprogramvare som du helt fint kan laste ned ellers)

Men hvorfor laster du de bare ikke ned fra internett?

Har du ikke bredbånd gutt? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Volum-vektforholdet i snøen kjem jo veldig an på konsistensen på snøen då. Typisk regnvåt og tung snø er langt tyngre enn porøs, tørr og lett snø som vi hadde her, før den blei trykt saman under vekta av lastebilen.

Kva er greia med den avataren, Magnus? Ny logo for eitt eller anna? :O

Lenke til kommentar
Én liter snø veier i underkant av 1 kg. Tusen kg snø er derfor ikke så mye mer enn 10x10x10 melkekartonger stilt opp ved siden av hverandre.

8592557[/snapback]

Ikke mye mer enn? 10x10x10 melkekartonger er jo faktisk en del.

Når jeg ser på bildet som er tatt lengst unna, er lastebilen ganske lagt ute av veien.

Hadde dere kun spader, Arve?

Runar er magisk  :!:

Han er på webfafèen, men han er avlogget.

8588027[/snapback]

Runar er spøkelse. :ph34r:

8592570[/snapback]

:devil:

Lenke til kommentar
Én liter snø veier i underkant av 1 kg. Tusen kg snø er derfor ikke så mye mer enn 10x10x10 melkekartonger stilt opp ved siden av hverandre.

8592557[/snapback]

Ikke mye mer enn? 10x10x10 melkekartonger er jo faktisk en del.

Når jeg ser på bildet som er tatt lengst unna, er lastebilen ganske lagt ute av veien.

Hadde dere kun spader, Arve?

Til gravinga hadde vi kun spadar, ja. Kom ikkje til under bilen med andre ting, og vi hadde vel ingenting anna tilgjengelig heller. Men vi fekk jo strengt tatt litt drahjelp frå ein anna lastebil med ein slags kran-ting på.

Magnus:

Ang. 1000kg snø: ja, det er rett. Er ikkje SÅ mykje.

Logoen er jo ein kombinasjon av M og H, for Magnus Haugsand. *duh*

Too layt :(

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

lol, slike som deg som skaper unødvendige kostnader for utviklerene :no:

Tulling.

8591948[/snapback]

Nå er de blitt sponset for å sende ut CD-ene, og jeg mener å huske at det var du som bestilte grådig mange Ubuntu CD-er?

Uansett, hele poenger er "spread the word". 3 eller 20 CD-er gjør ingen forskjell, og de vil at man skal dele :De videre.

8592032[/snapback]

Jeg bestilte ved en FEIL! EN FEIL! :ph34r:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
.. 3000 stk.

Skulle ha 3, liksom.

Lenke til kommentar

Hvorfor lar ikke Apple folk kopiere over sanger fra iPod til PC'er med iTunes? Er de redde for piratkopiering og lignende, eller er de bare ekle?

Og nå som de skal slutte med kopisperren, tror dere de kommer til å fjerne dette fra iTunes?

Lenke til kommentar

Arve: Du imponerer.

Mimretid:

Husker dere de designkonkurransene som ble forsøkt arrangert for noen år tilbake? Vi erfarte vel at deltakelsen ble for liten, men tror dere det går an å gjennomføre noe lignende nå?

Endret av haugsand
Lenke til kommentar
Hvorfor lar ikke Apple folk kopiere over sanger fra iPod til PC'er med iTunes? Er de redde for piratkopiering og lignende, eller er de bare ekle?

8592703[/snapback]

Er jo greit nok det. Dessuten skal det vistnok funke vis man binder begge iTunesbibliotkene opp mot samme Apple/iTunes Account.

Lenke til kommentar

8592703[/snapback]

Er jo greit nok det. Dessuten skal det vistnok funke vis man binder begge iTunesbibliotkene opp mot samme Apple/iTunes Account.

8592730[/snapback]

iPoden har da ingen måte å sjekke hvilken iTunes konto som er i bruk på?

Lenke til kommentar
Arve: Du imponerer.

Mimretid:

Husker dere de designkonkurransene som ble forsøkt arrangert for noen år tilbake? Vi erfarte vel at deltakelsen ble for liten, men tror dere det går an å gjennomføre noe lignende nå?

8592714[/snapback]

Jotakk.

Eg trur eg legg meg til å sove eg, før sola står opp her. Har begynt å bli lysare alt :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...