Anders Moen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Da har jeg fått 3 cd'r av Ubuntu og 3 av Kubuntu, og venter på 3 av Edubuntu (som dessverre ble bestilt litt senere) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva i alledager skal du med Edubuntu ? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har ikke peiling. Jeg bestilte den (og Kubuntu) for morro skyld siden det er jo gratis Hva er egentlig forskjellen på Edubuntu, Kubuntu og Ubuntu utenom litt farger? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Har ikke peiling. Jeg bestilte den (og Kubuntu) for morro skyld siden det er jo gratis Hva er egentlig forskjellen på Edubuntu, Kubuntu og Ubuntu utenom litt farger? 8591937[/snapback] lol, slike som deg som skaper unødvendige kostnader for utviklerene Tulling. Endret 11. mai 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ubuntu bruker Gome som vindusbehander, Kubuntu bruker KDE. Edubuntu er for bruk i skoler eller noe sånt. En sammling med undervisningsprogramvare, tror jeg. Les mer på Ubuntu.com Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hehe, kan jo hende jeg gir bort noen til venner og da Edit: Okay, Skaflem. Takk Endret 11. mai 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 lol, slike som deg som skaper unødvendige kostnader for utviklerene Tulling. 8591948[/snapback] Nå er de blitt sponset for å sende ut CD-ene, og jeg mener å huske at det var du som bestilte grådig mange Ubuntu CD-er? Uansett, hele poenger er "spread the word". 3 eller 20 CD-er gjør ingen forskjell, og de vil at man skal dele :De videre. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nooooooohohohoooess! Innkalt til armyen. Ferdig med bachelorgrad, arbeidsgiverne står og hamrer på døren med sign-on fees i hånden - og jeg skal nå kaste alt dette i dass for ett år med kryping i myrer langt til helvete i indre Troms, dele rom med 14 prepubertale guttunger og generelt leke krig. Enden er nær. Arve, kan ikke du dra i noen tråder? Get me off the hook? Hvasomhelst? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nooooooohohohoooess! Innkalt til armyen. Ferdig med bachelorgrad, arbeidsgiverne står og hamrer på døren med sign-on fees i hånden - og jeg skal nå kaste alt dette i dass for ett år med kryping i myrer langt til helvete i indre Troms, dele rom med 14 prepubertale guttunger og generelt leke krig. Enden er nær. Arve, kan ikke du dra i noen tråder? Get me off the hook? Hvasomhelst? 8592040[/snapback] HAHAHAHAH Avdeling du er kalla inn til då? Uansett, du kan jo søke om å få sleppe det, rett og slett, i og med at du er ferdig utdanna og så godt som har jobb. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvor mange blir innkalt nå om dagen egentlig? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 HAHAHAHAH Avdeling du er kalla inn til då? Uansett, du kan jo søke om å få sleppe det, rett og slett, i og med at du er ferdig utdanna og så godt som har jobb. CSS-bataljonen @ Bardufoss, faktisk Dog, mistenker at det ikke går ut på float:left og display:inline Tror jeg må fyre inn en søknad ja. Om ikke fritak, så gi meg i hvert fall noe som er relevant til utdanningen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 CSS-bataljonen @ Bardufoss, faktisk Utenom rekrutten blir det nok lite til kryping i myr på deg - CSS-bataljonen likar seg best i store oppvarma telt og inne i lastebilane sine Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det var da endelig bra. Jeg liker oppvarmede ting. Kan styre min begeistring for lastebiler, men det er vel bedre enn å gå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du kan jo ende opp på M113 eller BV206 òg, sikkert. Tippar dei har nokre av dei og. Eller MB240. Google for å finne ut om dei. Bedre enn å gå er det, men de er kaldt i bardufoss om vinteren uansett om du har oppvarma bil. Ut må du i blant uansett, og 30 blå og sur vind er uggent Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 *google som en gal* Hehey! It's liek Battlefield!!1! Menneh, 30 blå? Er det mulig å få utsettelse i påvente av mer global oppvarming, tror du? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 *google som en gal* Hehey! It's liek Battlefield!!1! Menneh, 30 blå? Er det mulig å få utsettelse i påvente av mer global oppvarming, tror du? 8592314[/snapback] Neh, tvilsomt 30 blå er jo kos, det. 40, òg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 CSS-bataljonen @ Bardufoss, faktisk 8592175[/snapback] Da var det vel ikke så ille? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 CSS-bataljonen @ Bardufoss, faktisk 8592175[/snapback] Da var det vel ikke så ille? 8592360[/snapback] CSS er ikkje det du trur her i samanhengen, veslegut. http://absentvoid.com/hwno/utforkjoring1.jpg http://absentvoid.com/hwno/utforkjoring2.jpg ...vart forresten forårsaka av CSS-bataljonen. Det var gørrkjedelig å måtte grave vekk tusen kilo snø for å få laus bilen att. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tusen kilo snø? Er ikke det en liiten overdrivelse? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kanskje ein liten ein. Liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå