j-- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Grattz og velkommen i klubben Du hadde et etternavn som var litt tricky å sette sammen med andre ord, men hva med lindstadweb.no? Eventuelt noe med initialer, LS-web.no eller <insert første bokstav i fornavn here>S-web.no. EDIT: Eller selvfølgelig bare fornavnetternavn.no som jeg har. 8588365[/snapback] Takk takk! Har tenkt litt på lweb.no, da det er enkelt og lite. Ellers blir fort jonaslindstad.no litt langt, selv om det er enklere enn lindstadwebutvikling.no. Dessverre er lindstad.no tatt. Står vel egentlig mellom følgende: (event. med en bindestrek) jonaslindstad.no lindstadweb.no lweb.no Hva klinger best? (Takk for svar forresten ) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg ser ikke for meg firmaer som har "navn + web" i domenenavnet som seriøse. Jeg ville gått for det første forslaget Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jonas: Ta nr 1, det klinger best og er mest personlig, men du får vel ikke .no om du ikke har en organisasjon Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Enkeltpersonforetaket mitt blir gyldig fra og med en måned fra i dag, Bjørn Olav Er enig i din vurdering. Da får jeg gå å smake på domenenavnet i en måneds tid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jonas: Ta nr 1, det klinger best og er mest personlig, men du får vel ikke .no om du ikke har en organisasjon 8588616[/snapback] Organisasjonsnummer (og det det medfører) er vel cluet, noe som ikker noe hokus-pokus.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Enkeltpersonforetaket mitt blir gyldig fra og med en måned fra i dag, Bjørn Olav 8588698[/snapback] Ah, da så, hvaslags greier er det da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Alle kan opprette et enmannsforetak og få et organisasjonsnummer, hvis man har en god grunn. Det var det Brønnøysundregistrene fortalte meg på telefonen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Trenger jo ikke å ha noen grunn en gang, egentlig... Er jo elektronisk registrering, så... Det eneste problemet er at det er vanskelig å jobbe svart da Edit: Det å se skrivefeil i det man trykker på «Legg til svar» er irriterende... Endret 11. mai 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Edit: Det å se skrivefeil i det man trykker på «Legg til svar» er irriterende... Det hadde vært mindre irriterende om den stygge "Dette innlegget har blitt redigert av "-linjen ikke hadde vært der. Oh, teh ironi. Endret 11. mai 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg er faktisk enig, i at det ikke er det finneste nei... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg, er, enig, men, man, kan, jo, lære, seg, kommaregelen, da, liksom, , Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg, er, enig, men, man, kan, jo, lære, seg, kommaregelen, da, liksom, , 8589007[/snapback] For å være ærlig tror jeg ikke du var sarkastisk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg var hundre prosent seriøs, slik som jeg alltid er når jeg poster i Webkaféen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg var hundre prosent seriøs, slik som jeg alltid er når jeg poster i Webkaféen 8589157[/snapback] Seriøsitetens vokter, Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ah, endelig fann eg ein optimal metode for å la brukarar laste opp ei zip-fil, populere databasa med dei riktige felta, validere at biletet faktisk er eit bilete og flytte biletet til den aktuelle plasseringa. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Detaljer, mann, detaljer! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg ser ikke for meg firmaer som har "navn + web" i domenenavnet som seriøse. 8588500[/snapback] Pøh, Nico Dupuis WebDesign mekker jo det feteste du får tak i av webdesign nå til dags. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Yay, nå er det 1 måned til enkeltpersonsforetaket mitt starter opp! Sliter litt med å finne seriøst .no domene. http://lindstad-webutvikling.no blir så langt og tungt. http://goatse.no er ledig, men mulig noen eventuelle klienter faktisk har trykket seg inn på orginalen, og har triste assosiasjoner =/ Tips? 8588001[/snapback] Gratulerer, ja Jeg driver også er enkeltpersonsforetak, selv. Så vi begynner vel å bli noen her i Kaféen, nå. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skal prøve å sjå ka eg får til til permen på onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå