Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Gikk brannalarmen elns..? J*vli stilt her.. Bra jeg bestilte masse kasser med endenboller, for som EF sier det; "kaffen går unna som varmt hveteendeboller". Det samma gjør bollene selv.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Kan noen være så snill å gi meg en pekepinn på logoen? Please? EDIT: Vaffelkake-time! * Marvil DCC Send PoleCat pekepinn.gif (236kb) Accept (Y/N) Endret 8. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 bytter pekepinn mot vaffelkake Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nei Polecat. Herregud til aktivitet her no da! Bonus til alle (ansatte )! *snart ferdig med masse drit* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 * Marvil DCC Send PoleCat pekepinn.gif (236kb) The file was of unknown format (pekepinn.non-leet), and could therefore not be accepted. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 * Marvil DCC Send PoleCat pekepinn.gif (236kb) The file was of unknown format (pekepinn.non-leet), and could therefore not be accepted. Trur du kan opne .non-leet i paint Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 * Marvil DCC Send PoleCat pekepinn.gif (236kb) The file was of unknown format (pekepinn.non-leet), and could therefore not be accepted. An error accured while Sending.. Read $error 342b Mottaker har feil fontfantasi. Prøv igjen senere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 "Først spis, deretter ta deg en pris" Ja, det akter jeg å gjøre. Jeg klarer meg fint ut uken med 3 høytalere jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 * Marvil DCC Send PoleCat pekepinn.gif (236kb) The file was of unknown format (pekepinn.non-leet), and could therefore not be accepted. Trur du kan opne .non-leet i paint .non-leet er jo et kjent virusformat Tror det er bærer av stealSkills32 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 * Marvil DCC Send PoleCat pekepinn.gif (236kb) The file was of unknown format (pekepinn.non-leet), and could therefore not be accepted. Trur du kan opne .non-leet i paint Jeg tror jeg skal åpne deg i Paint, jeg.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Herregud til aktivitet her no da! Bonus til alle (ansatte )! *håpe at jeg er ansatt* Kom med noen idéer jeg kan bruke da folkens... *kjede seg* Endret 8. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 DER tar jeg kevleden (for real) Sov godt alle sammen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Marvil! Du får jammen ta å slenge ut litt mat-tester på http://webkafe.absentvoid.com snart! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Herregud til aktivitet her no da! Bonus til alle (ansatte )! *håpe at jeg er ansatt* Kom med noen idéer jeg kan bruke da folkens... *kjede seg* Du kan jo poste et innlegg til slik at du får 400 i denne tråden.. Da kan du danse og råkke litt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Marvil! Du får jammen ta å slenge ut litt mat-tester på http://webkafe.absentvoid.com snart! [sANGSTEMME]I morgon, i morgen, men ikkje i dag. I dag, ja i dag gjer eg ikkje det slag. I dag skal eg liggja på ryggen og sjå, på fuglane som flyg der høgt i det blå..[/sANGTSTEMME] Mulig du har hørt den sangen arve.. Endret 8. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan jo poste et innlegg til slik at du får 400 i denne tråden.. Da kan du danse og råkke litt.. *danse og råkke litt* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 *overse 10 sider piss* PoleCat: Den logoen har potensiale! Men kanskje den burde tippes en minimal smule ekstra mot venstre og trekke inn "magen" en bitteliten smule? Da blir den mer gjenkjennelig som en P Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan jo poste et innlegg til slik at du får 400 i denne tråden.. Da kan du danse og råkke litt.. *danse og råkke litt* o_O.. Om 5 poster har jeg like mange som deg PT totalt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Om 5 poster har jeg like mange som deg PT totalt.. Det skal ikke skje! *spamme* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 OG S E R I Ø S T KUTT NED DEN FORBANNA SPAMMEN! (ja, dette mener jeg DØNN alvorlig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå