Cucum(r) Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enig. Husker dykk den sida kor ein kunne sjekke verdien av ei side? I need. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enig. Husker dykk den sida kor ein kunne sjekke verdien av ei side? I need. 8571446[/snapback] www.dnscoop.com Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 @Arve: Treng hjelp til bilder i Wordpress, pling meg på msn, asap sit.rap venter ved 33,2,34,70. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Spør igjen; Det ble tidligere diskutert programmer som tar bilder av hele nettsiden slik at man slipper å printscreene, scrolle, printscreene mer og deretter sette sammen bildene.. Noen som har navn på et fungerende slikt program? Endret 9. mai 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg burde egentlig ha 1267 (jeg heter Magnus Holm) i avataren min Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 OoO, se hvem som er øverst: http://www.google.com/search?hl=no&client=...nG=S%C3%B8k&lr= Marvil: Jeg vett om en side som tar bilder av siden i mange browsere(slik du slipper), noe slikt du mener? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg burde egentlig ha 1267 (jeg heter Magnus Holm) i avataren min Hva hindrer deg? Marvil: Jeg vett om en side som tar bilder av siden i mange browsere(slik du slipper), noe slikt du mener?Nope, var ikke det han mente. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vet ikke helt ennå Tenker det er latskap. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Marvil: Jeg vett om en side som tar bilder av siden i mange browsere(slik du slipper), noe slikt du mener?Nope, var ikke det han mente.8572582[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvilken metode bruker dere når dere skal hente ut info fra en database? Jeg gjør det på denne måten $query = mysql_query("SELECT * FROM tabell;"); while ($var= mysql_fetch_object($query)) { echo $var->innlegg; // ect ect } Noen som har noen andre metoder som er bedre eller er dette måten det burde gjøres på? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Django: {{blog.innlegg}} edit: Denne liker sikker NLD : Helvetica fyller 50 år Endret 9. mai 2007 av Garreth Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har en annen: $result= mysql_query("SELECT * FROM tabel"); while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo $row['dings']; } Men den er sikkert ikke bedre. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 And it was fun! 8570447[/snapback] Indeed Jeg klarte ikke å stå opp i dag tidlig, men det gjorde strengt tatt ingenting, hadde ikke noe å gjøre før halv ett i dag uansett. Vondt i hauet hadde jeg også, spilte jo så høy musikk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Denne liker sikker NLD : Helvetica fyller 50 år 8572866[/snapback] Jepp, men den saken har jo vært omkring i bloggosfæren i over en måned, Dagbladet er treige. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 ActiveRecord 8572817[/snapback] Even better: $users = $Data->query('get_user_data'); foreach ($users as $user) { echo "Hei, {$user->name}!"; } Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dere hadde mange funky metoder ja, men jeg ville ha PHP Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Pell deg til PHP-baren, da jorgis: Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå