Inc Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Trenger forslag til oppsett av meny, samt "hovedsak" og konstruktiv kritikk ellers selvsagt. Utkast til portefølje/blog 8560790[/snapback] Litt større tekst på den minste delen... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg klipper negler med negklipper(ikke saks) Spiser kyllingvinger og grandis med kniv og gaffel Og nyter en blå mandagspils når jeg kan! Og jeg er stolt av deg! -Noen som så snooker finalen? Godt Higgins vannt Sparks: Ehh, henger veldig til venstre. God jul Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nå er Tor stolt vet jeg... Endret 8. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er seriøst nødt til å stå opp tidligere for å få med meg feeds før jeg går på jobb... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ALA ISSUE 237 8562195[/snapback] Flink gutt Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg klipper negler med negklipper(ikke saks)Spiser kyllingvinger og grandis med kniv og gaffel Og nyter en blå mandagspils når jeg kan! Og jeg er stolt av deg! -Noen som så snooker finalen? Godt Higgins vannt God jul 8562032[/snapback] Negler skal bites av!Og ja, så finalen. Tok sin tid.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå syns jeg Henrik får stå på og forsvare kaféens interesser. Jeg går ut fra at det ikke var for å se på denne diskusjonen Henrik joinet gruppen. 8560254[/snapback] Chill, skal fikse. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Lenge siden jeg har følt meg så på riktig vei med ett design, er dere enige? Se posten lenger ned Endret 8. mai 2007 av sparks Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ser bra ut, men; - Syns BG-fargen er for mørk - Annen typografi på brødtekst - Usikker på fargen på underline i menyen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En enkel pil ( › ) ser ut som om den peker på bildet. En dobbel pil ( » ) minner mer om en gå-til-artikkel-link. Litt smalt design også. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som kan mod_rewrite som kan forklare meg hva denne her gjør? ^((.*)/) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 matcher vel alle skulte mapper eller noe sånt? (Lenge siden jeg har rørt regex) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Matcher vel alt fra starten av en string og frem til "/" - Lenge siden jeg har holdt på med regulære utrykk, også Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lenge siden jeg har følt meg så på riktig vei med ett design, er dere enige?Synes det ser bra ut, men synes det kunne godt ha gjort seg med litt line-height og/eller letter-spacing på teksten, og kanskje litt bredde? Matcher vel alt fra starten av en string og frem til "/" - Lenge siden jeg har holdt på med regulære utrykk, også Tror den matcher alt som begynner med "." (punktum) og slutter med "/", altså skjulte filer, som Steinmann sa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 For å matche ".", altså punktum, så må man escape punktumet i utrykket sitt. Punktum i regex syntaxen matcher det meste foruten linjeskift (\n/\r), om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Da er en del ting fikset. PS: Fargene er så blasse i forhold til hvordan det ser ut i Photoshop! Endret 8. mai 2007 av sparks Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som kan mod_rewrite som kan forklare meg hva denne her gjør? ^((.*)/) 8563089[/snapback] Gitt at det er PCRE og ikke POSIX, skal det matche fra starten av strengen til første /, og vil returnere strengen uten / som første match og strengen med / som andre match. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ah, da skjønner jeg, takk skal du ha Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har forslag til oppset av design(blogg)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå