Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 @ enden --> Arve ville at du skulle ha opp webkameraet ditt når du og frøken Bolle praktiserer Das Wild Monkey Dance eller noe sånt... *kremt* ville eg det? Vil da aldri tenke tanken å sjå på min egen sjef drive med sånt! *få til ting* Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Oki folkens... PT trenger font-hjelp. Jeg har et bilde (bilde) der jeg skal ha tekst på (navnet på siden). Siden handler om seilbåter, ergo så må teksten(+en fin-fin effekt) sørge for at den besøkende virkelig ser at det er en båtside. Noen som har tips til font(er) og/eller effekt(er) jeg kan ha på skriften? EDIT: And /me is no PS-menneske... Endret 8. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Oki folkens... PT trenger font-hjelp.Jeg har et bilde (bilde) der jeg skal ha tekst på (navnet på siden). Siden handler om seilbåter, ergo så må teksten(+en fin-fin effekt) sørge for at den besøkende virkelig ser at det er en båtside. Noen som har tips til font(er) og/eller effekt(er) jeg kan ha på skriften? Snakk med PoleCat.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Tau lignende font, eller blir det bare en teit klisje? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (gjentar det jeg har sagt om at jeg slutter sporensreks hvis Arve føler seg uthengt) *føle seg superuthengt* UÆÆÆÆÆÆÆÆH! Seier det til mamman min! :cry: :no: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sorry, men jeg falt aldri for det siste designet ditt Dette ser derimot lovende ut om du finner en snerten font © Jaja. Skal prøve å finne noe.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Sorry, men jeg falt aldri for det siste designet ditt Dette ser derimot lovende ut om du finner en snerten font © Jaja. Skal prøve å finne noe.. melder meg som betasynser Kan ikke tegne, men har et øye for detaljer Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Oki folkens... PT trenger font-hjelp.Jeg har et bilde (bilde) der jeg skal ha tekst på (navnet på siden). Siden handler om seilbåter, ergo så må teksten(+en fin-fin effekt) sørge for at den besøkende virkelig ser at det er en båtside. Noen som har tips til font(er) og/eller effekt(er) jeg kan ha på skriften? Snakk med PoleCat.. That does it! bilde @ russ.no it is! Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) var det en trussel? white: får du til? Orker ikke finne fram den linken igjen... Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 That does it! bilde @ russ.no it is! Try me, punkshit..! There's a very good saying in these nothern countries.. "The one who joins the game, has got to take the consequences of the game.." Remember that the next time we meet, Sherlick.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 "The one who joins the game, has got to take the consequences of the game.." Et av de mange eksemplene på at engelsk ikke alltid er så kult Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 melder meg som betasynserKan ikke tegne, men har et øye for detaljer Takk.. hadde Polert og arve som betasynser, ser hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 polert i dårlig form og en Arve som ikke bryr seg filla når det ikke er rosa Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 "Den som er med på leiken, får tåle steiken" høyrest ca 100 ganger kulere ut! CSS er morro når _alt_ går som det skal og du må bruke mahange divs! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 "The one who joins the game, has got to take the consequences of the game.." Et av de mange eksemplene på at engelsk ikke alltid er så kult Hehe. Det hørtes jævli bra ut når en fra et øst-blokkland sa det i en film.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 "Den som er med på leiken, får tåle steiken" høyrest ca 100 ganger kulere ut! CSS er morro når _alt_ går som det skal og du må bruke mahange divs! Si det på norsk så blir det enda hakket bedre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 polert i dårlig form og en Arve som ikke bryr seg filla når det ikke er rosa Haha. Nice.. tror egentlig at Polert sier det slik at jeg ikke skal passere han på rankingen.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 tror egentlig at Polert sier det slik at jeg ikke skal passere han på rankingen.. Jepp. Ja. Mm. Det var det som var grunnen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) tror egentlig at Polert sier det slik at jeg ikke skal passere han på rankingen.. Jepp. Ja. Mm. Det var det som var grunnen. I know, Einstein.. Endret 8. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Kan noen være så snill å gi meg en pekepinn på logoen? Please? EDIT: Vaffelkake-time! Endret 8. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå