Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Trendene vil forandre seg uansett, blir sikkert veldig "in" med gradients en periode, så blir det borte, så kommer det igjen.

Men tror dette er et element som vil få folk til å se enda mer nytteverdi i CSS.

Edit:

@Gakkgakk: Ja, men det var det første og beste jeg kom på. Er i den sammenhengen man først og fremst vil trenge det.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Nupe  :nei:

8559782[/snapback]

What? Hvor har du fått den tittelen?

Endelig ferdig med et nytt design.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Fikk du ikke med deg konkurransen for et par måneder siden, hvorpå han vant?

8560055[/snapback]

Neh?

Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk.

Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen. :hmm:

EDIT: Jeg vil ha tittel.

USWD

Underground Street Web-designer (skulle ikke ha med web men da ble det USD).

I R USWD!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Kommer det et eget gradient-element til CSS 3? Har aldri skjønt hvorfor man må bruke bilde til det, burde ikke være store jobben å få laget det.

body{

background-gradient: #FFF - #000;

}

Dagens nettlesere burde kunne generere det der ganske lett.

8559653[/snapback]

Har ikke full oversikt over CSS3-spesifikasjonen. Men jeg kan ikke se at det er lagt inn noe støtte for det. Som Matsemann sier vil det nok bli mye CPU bruk. Dessuten funker jo alt dette med bilder uansett (da gjerne SVG selv om det bruker en del mer CPU).

Dessten kan jeg ikke se at det er noe enkelt å implementere noen slik funksjonalitet. Hva gjør man vis man vil ha den vertikalt? Diagonalt? Hva vis man vil ha mer enn to farger? Hva vis man vil ha gradient fra alle kantene innover i bildet?

Kan jo bruke gradients til så mye mere enn bakgrunn :) Gleder meg/håper det kommer en bra løsning på det i CSS3 ja :)

8559711[/snapback]

Jeg tror det er lagt inn støtte sånn at du kan legge et bilde/bakgrunn over teksten. Så jeg det meste kan nok gjøres med bilder.

Lenke til kommentar
Fikk du ikke med deg konkurransen for et par måneder siden, hvorpå han vant?

8560055[/snapback]

Neh?

Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk.

Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen. :hmm:

8560092[/snapback]

Ang NLD; Merkelig. Kanskje noen har link de vil dele med oss.

Ang kritikk; Ja, det er en hard verden vi lever i. :)

Edit; 9100 innlegg. I am king.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen.  :hmm:

Hæ? Hva hvor?

Matsemann: Jasså, er du halling? Hvorfra?

Lenke til kommentar
Edit; 9100 innlegg. I am king.

8560275[/snapback]

Berre på grunn av den jævla justeringa. Hadde den ikkje skjedd hadde eg hatt over 10000 no :(

Matsemann: Jasså, er du halling? Hvorfra?

8560320[/snapback]

Kvifor vil du vete det? Han er jo berre i barnehagen fortsatt... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...