Kiman™ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Trendene vil forandre seg uansett, blir sikkert veldig "in" med gradients en periode, så blir det borte, så kommer det igjen. Men tror dette er et element som vil få folk til å se enda mer nytteverdi i CSS. Edit: @Gakkgakk: Ja, men det var det første og beste jeg kom på. Er i den sammenhengen man først og fremst vil trenge det. Endret 7. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Norges Ledende Designer(e)8557778[/snapback] Og det var kødd?8559649[/snapback] Nupe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Norges Ledende Designer(e)8557778[/snapback] Og det var kødd?8559649[/snapback] Aldri. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 NLD-fyren har 3333 poster. Ja, seriøst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nupe 8559782[/snapback] What? Hvor har du fått den tittelen? Endelig ferdig med et nytt design. Endret 7. mai 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Får vi se? Gjør som Napoleon, utnevn deg til hva du vil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nupe 8559782[/snapback] What? Hvor har du fått den tittelen?8559993[/snapback] Fikk du ikke med deg konkurransen for et par måneder siden, hvorpå han vant? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Fikk du ikke med deg konkurransen for et par måneder siden, hvorpå han vant? 8560055[/snapback] Neh? Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk. Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen. EDIT: Jeg vil ha tittel. USWD Underground Street Web-designer (skulle ikke ha med web men da ble det USD). I R USWD! Endret 7. mai 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Help! Keep accessibility and semantics in HTML Fader da, må man følge med på den mailinglista, så ikke ting går til helvete? Trodde de greide slikt selv, jeg. Prisvinnende NLD, ja. Følg litt med 'a. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer det et eget gradient-element til CSS 3? Har aldri skjønt hvorfor man må bruke bilde til det, burde ikke være store jobben å få laget det. body{ background-gradient: #FFF - #000; } Dagens nettlesere burde kunne generere det der ganske lett. 8559653[/snapback] Har ikke full oversikt over CSS3-spesifikasjonen. Men jeg kan ikke se at det er lagt inn noe støtte for det. Som Matsemann sier vil det nok bli mye CPU bruk. Dessuten funker jo alt dette med bilder uansett (da gjerne SVG selv om det bruker en del mer CPU). Dessten kan jeg ikke se at det er noe enkelt å implementere noen slik funksjonalitet. Hva gjør man vis man vil ha den vertikalt? Diagonalt? Hva vis man vil ha mer enn to farger? Hva vis man vil ha gradient fra alle kantene innover i bildet? Kan jo bruke gradients til så mye mere enn bakgrunn Gleder meg/håper det kommer en bra løsning på det i CSS3 ja 8559711[/snapback] Jeg tror det er lagt inn støtte sånn at du kan legge et bilde/bakgrunn over teksten. Så jeg det meste kan nok gjøres med bilder. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Help! Keep accessibility and semantics in HTML 8560112[/snapback] Nå syns jeg Henrik får stå på og forsvare kaféens interesser. Jeg går ut fra at det ikke var for å se på denne diskusjonen Henrik joinet gruppen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk. Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen. Eksempel, plx? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Help! Keep accessibility and semantics in HTML 8560112[/snapback] Nå syns jeg Henrik får stå på og forsvare kaféens interesser. Jeg går ut fra at det ikke var for å se på denne diskusjonen Henrik joinet gruppen. 8560254[/snapback] Og Gjee eesper. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Fikk du ikke med deg konkurransen for et par måneder siden, hvorpå han vant?8560055[/snapback] Neh? Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk. Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen. 8560092[/snapback] Ang NLD; Merkelig. Kanskje noen har link de vil dele med oss. Ang kritikk; Ja, det er en hard verden vi lever i. Edit; 9100 innlegg. I am king. Endret 7. mai 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk. Selv har jeg opplevd at design jeg synes er nydelig blir burna av bl.a. LS, Hr. Berg osv. Men de standarde kjedelige blir skrytt opp i himmelen. Hæ? Hva hvor? Matsemann: Jasså, er du halling? Hvorfra? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Faen, kaffenn' blir jo stappa full av bondeknøler. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Edit; 9100 innlegg. I am king. 8560275[/snapback] Berre på grunn av den jævla justeringa. Hadde den ikkje skjedd hadde eg hatt over 10000 no Matsemann: Jasså, er du halling? Hvorfra? 8560320[/snapback] Kvifor vil du vete det? Han er jo berre i barnehagen fortsatt... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Matsemann @ Jeg har lært noe her på forumet. Aldri post et design til noen form for kritikk. 8560092[/snapback] Tror du har lært at det er annet du heller ikke skal poste her (regner med du vet hva jeg mener) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå