Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Oi, dæven, trodde Judofyr var mye eldre jeg! Jaja, da er det forsåvidt greit. Facebook er litt som biip.no, inpoc.no, nettby.no for de eldre. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) 14, takk! Jeg skjønner at det ikke er så mange som er der, men jeg syns de kan pelle seg dit! EDIT: Men egentlig er en 50-år gammel gubbe Endret 6. mai 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Arve: Greitt nok at BLOCKQUOTE pirrer nokre sanser oppe i hovudet ditt, men det har faktisk ingen presentasjonell (er det eit ord? fortsatt smått bakfull) betydning. Det fins ingen reglar for korleis ein skal formatere eit utdrag/lengre sitat (iallfall ikkje i følgje http://en.wikipedia.org/wiki/Block_quote). BLOCKQUOTE er fin, den. SUB/SUP er eg litt meir i tvil om sjølv. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva er det dere har i mot blockquote? Ser ingen grunn til å ha noe i mot den =/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Konkurranse: Hvem klarer seg best med javascript disabled en uke? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jon, det er vel ikke noe problem, er det vel? Jeg mener...jeg liker ikke en gang JS Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Konkurranse: Hvem klarer seg best med javascript disabled en uke? 8551699[/snapback] Går veldig fint det. Min nettbruk begrenser seg stort sett til dette forumet. @Judofyr: Trodde du var mye yngre enn 14 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) TSP: Går greit? Prøver det nå, og det er sabla herk å måtte skrive inn alle formateringer og smileys manuelt. Samt at hurtigsvar ikke funker. Mao; i dagens verden er man nesten avhengig av javascript. EDIT: Jeg trudde Judofyr var akkurat så gammel som han er. Endret 6. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 JonT: Jeg skriver alle smileys og BBCode manuelt, jeg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 JonT: Jeg skriver alle smileys og BBCode manuelt, jeg 8551883[/snapback] Det må være et sabla slit. *Huff*. /me skjønner ikke hvordan folk kan greie å huske alle commandsene til smilene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Samme som deg Judofyr. Folk som ikke skriver koder for hånd får mye minus i streetcredz. Forøvrig nok et bevis på at JonT bruker WYSIWYG -editors. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Samme som deg Judofyr. Folk som ikke skriver koder for hånd får mye minus i streetcredz. Forøvrig nok et bevis på at JonT bruker WYSIWYG -editors. 8551931[/snapback] Jepp, Frontpage Express latest edition Men nei. Enklere å trykke >< enn []. (Men det skal sies at {} også er et jævla slit. Skulle ønske noen kunne sette de knappene på et litt mer hendig sted) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det fikk meg til å tenke, det finnes enkelte spesialtilpassete tastatur for enkelte spill ("Age of Empires 3" er beste eksempelet jeg kommer på i farten). Finnes det et tastatur for webdesignere? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Finnes jo alltids noe slikt Hadde vært fett å hatt Endret 6. mai 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Finnes jo alltids noe slikt Hadde vært fett å hatt 8552279[/snapback] Ønska meg det i årevis. Spill, hva som helst hadde vært konge med det. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Slutt å klag. Jeg programmerer daglig med et QWERTY-NO-oppsett, og det går uten problemer. Finner alle tegn uten å så mye som se på tastaturet. Jeg skriver også BBCode og smileys for hånd Endret 6. mai 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Finnes jo alltids noe slikt Hadde vært fett å hatt 8552279[/snapback] :OLD: Det der er SÅ 2005. Du er litt seint ute, mister. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 :OLD: Det der er SÅ 2005. Du er litt seint ute, mister. 8552609[/snapback] Kaféen er jo bare så OLD dah. Vi snakker faktisk 2004 her lizzm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå