Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/me må ha råd; arve og Polert har forskjellige meninger.. Hvem er best, evt kom med forslag til annet..

*bilde1*

*bilde2*

jeg likte best det første bildet. eneste forskjellen jeg ser er fonten nederst til venstre. synes fonten i det første bildet holdt de samme rette linjene som bildet ellers har (tenker på de halvgjennomsiktige nå). Synes ikke det passet med klattete skrift der. mulig skriften ble litt for fet i på det første bildet, men likte det best. mulig litt tynnere font hadde gjort seg, eller kanskje ikke :p

Lenke til kommentar

For dere som forgjeves prøver å snakke med meg på msn: Dere skal ha takk for at dere prøver å gi en stakkar litt selskap på gamledagene, men det har seg sånn at MSN'en min er Teh Totally Fucked Up for tida! :cry: Får bare opp masse meldinger om at "Kunne ikke starte samtalen med [brukernavn]. Du bør kanskje prøve på nytt." VRÆL! :cry:

EDIT: Har prøvd å "reparere" med install-filen

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
/me må ha råd; arve og Polert har forskjellige meninger.. Hvem er best, evt kom med forslag til annet..

*bilde1*

*bilde2*

jeg likte best det første bildet. eneste forskjellen jeg ser er fonten nederst til venstre. synes fonten i det første bildet holdt de samme rette linjene som bildet ellers har (tenker på de halvgjennomsiktige nå). Synes ikke det passet med klattete skrift der. mulig skriften ble litt for fet i på det første bildet, men likte det best. mulig litt tynnere font hadde gjort seg, eller kanskje ikke :p

Enig i det du sier om samsvar, men fonter var jo øgglibøggle, og har du en side med masse stygge ting som passer sammen så er siden fortsatt stygg ;)

Lenke til kommentar
@Polert; Hmz. Åssen du får så mange fine design er meg et mysterium.. ;)

Hvor ville du hen med den om jeg tør spørre? :mad:

Bak McDonalds, rett rundt hjørnet..

Legg merke til " :love: " nedom..:) Siden det var du som sendte meg fonten lissom.. ;)

Og; SLUTT OG SPAM!!!! Jeg råkker topp poster, du spammer jo som f. så du råkker jo snart..:realmad:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

hmm, mac&carry utgår. Siden de ikke har beskrivelse på siden sin og jeg ikke vet produktnavnet må jeg åpne apple.com for å finne ut. Når jeg i tillegg ser at iPod MED studentrabatt blir dyrere der enn på apple.com gidder jeg ikke bry meg engang...

Lenke til kommentar
*trøste ildern, og gi den en halv endenbolle*

edit; Sigge, spiser ildere bakverk?

Nei, da stryker den med... :p Den eter vel det meste, bare den for lite av det. Men ikke gi PolskeCat melk, da for an magesjau og det som verre er :cry:

@ Marva --> Likte den første best.

Grisemange innlegg på noen timer... Tror faktisk det kom to nye sider bare når jeg leste igjennom det jeg ikke hadde lest, og 13 som står i lesekø :ermm:

@ Marva --> Igjen, ja, blir skriverier i natt, da er jeg mest kreativ!

@ enden --> Arve ville at du skulle ha opp webkameraet ditt når du og frøken Bolle praktiserer Das Wild Monkey Dance eller noe sånt... :p

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Du vet hva jeg synes om høye headere...

Men det er godt å se deg ta steget over til en pen side ;)

Hay! Er du i det frekke hjørnet i dag..? Litt småamper fordi dama ikke ville lage småthumbsupperhomoer..?

Men takk da.. :love:

Harke sett den selv i 1024*768 eller mindre, mulig det er stort..

Lenke til kommentar

Sorry, men jeg falt aldri for det siste designet ditt :(

Dette ser derimot lovende ut om du finner en snerten font :thumbup: ©

Sigge: Var heftig aktivitet her

Vurderer å daske til Arve for det forslaget, men jeg tør ikke da det sikkert tenner han

(gjentar det jeg har sagt om at jeg slutter sporensreks hvis Arve føler seg uthengt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...