Haraldson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jasså, awt og ikke swing? Sikkert kjempeartig for dem som liker å le av programmeringssnutter som gjør narr av andre språk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Noen som har forslag? 8542311[/snapback] Begynn på nytt. 8543621[/snapback] Yeeh, og du er? -- Tor som har laget designet, synes han begynner å tape seg Henke: Designet kan man jo fort endre da. Bruker et swing basert webframework. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hah, ja, den var god. Be Sebastian om å begynne på nytt med å lage eit ganske så funksjonelt e-commerce-system med full REST-støtte - nokre veker før fristen. Dust.8543628[/snapback] Ja, hans kommentar var ubrukelig og lite konstruktiv, men regner med at både du og jeg skjønte at det var det grafiske grensesnittet/utseendet han kommenterte? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Konstruktivt, Anders, konstruktivt. Jepp, jeg vet Til tider kan jeg nok være veldig konstruktiv, eller hva? ;P Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hah, ja, den var god. Be Sebastian om å begynne på nytt med å lage eit ganske så funksjonelt e-commerce-system med full REST-støtte - nokre veker før fristen. Dust.8543628[/snapback] Ja, hans kommentar var ubrukelig og lite konstruktiv, men regner med at både du og jeg skjønte at det var det grafiske grensesnittet/utseendet han kommenterte? 8543867[/snapback] Du ødelegger for meg no, Anders. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dakal Henlik *Opne PS igjen* Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Henrik..jeg tror du quoter noen og svarer feil nå, for det var ikke der jeg var konstruktiv Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 @"alle_som_klikket" Ro dere ned, jeg så kjapt på bildet steinmannen la ved, uten en gang å åpne det... Jeg sa begynn på nytt, uten å vite hva det var, fordi thumbnailen så kjedelig ut. Det er ingen grunn til å kalle meg en idiot/dust - ro dere ned. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Henrik..jeg tror du quoter noen og svarer feil nå, for det var ikke der jeg var konstruktiv Psst! Marvil heter Anders... Jeg sa begynn på nytt, uten å vite hva det var, fordi thumbnailen så kjedelig ut.Det er ingen grunn til å kalle meg en idiot/dust - ro dere ned. At du bare slenger ut kommentarer om ting du ikke har giddet å se på en gang, kvalifiserer fint til at folk blir irriterte på deg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Henrik..jeg tror du quoter noen og svarer feil nå, for det var ikke der jeg var konstruktiv 8544095[/snapback] Er du involvert? Mavva = Anders. Ikkje du. Det er ingen grunn til å kalle meg en idiot/dust - ro dere ned. 8544121[/snapback] Det er ei subjektiv vurderingssak. ...men ikkje ta meg så seriøst. Litt seriøst meint var det, da. Endret 5. mai 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hehe, neida Var for så vidt en unyttig post fra min side, jeg trekker meg fra denne diskusjonen. Peace out. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ah, så det er flere enn meg her som heter Anders ja Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ah, så det er flere enn meg her som heter Anders ja 8544211[/snapback] Det er jo selvfølgelig bare en Anders Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hah, ja, den var god. Be Sebastian om å begynne på nytt med å lage eit ganske så funksjonelt e-commerce-system med full REST-støtte - nokre veker før fristen. Dust.8543628[/snapback] Ja, hans kommentar var ubrukelig og lite konstruktiv, men regner med at både du og jeg skjønte at det var det grafiske grensesnittet/utseendet han kommenterte? 8543867[/snapback] Du ødelegger for meg no, Anders. 8544058[/snapback] Hehe, beklager, det var et svakt øyeblikk.. Still Facebook-friends? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 "Skal vi være FF?" har fått et nytt omdømme :-/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er også viktig at folk nå begynner å bruke Firefox' rette forkortelse, nemlig Fx, for å unngå flaue misforståelser. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Omfg, jeg skjønner ikke at folk orker å bo på vestlandet... Makan til kjedelig plass å bo Ang. IE8 har jeg samme standpunkt som Mr. Lied. Ang. designet til Tor på systemet til Sebastian, er jeg skuffet, men har tro på at systemet er bra! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er også viktig at folk nå begynner å bruke Firefox' rette forkortelse, nemlig Fx, for å unngå flaue misforståelser. 8544451[/snapback] Det der påpeikte eg her i tråden for fleire hundre sider sidan, men alle synest det var eit idiotisk påfunn, men det viser seg at folk kanskje innser det riktige til slutt. Den som ler sist, ler best etc. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ingen som hører på en Opera-fanboys meninger om Fx, kan vite. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ingen som hører på en Nordfjordings meninger om noe som helst, kan vite. 8544676[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå