TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Forøvrig hadde denne foreslåtte funksjonen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759518 vært grei i den tråden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Grei den, men av erfaring kjem den til å bli nok ein av dei bortgløymde sticky-trådane her på forumet. Spesielt når det er så mykje i ein og same post. Men det er jo lov å håpe. Det vil bli mye lettere for min egen del å referere til denne tråden enn Oppslagsverk over artikler, da denne er langt mer oversiktlig og svarer på mange av spørsmålene som går igjen. Men det er bare hva jeg tenker, er ikke sikkert det kommer til å fungere. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 - "Utdrag av html/css-filen hvor du tror feilen ligger."; Det er vel det vi ikkje vil ha. Personlig synest eg det er eit helvete å rette feil kun ved å sjå på koden, med mindre feilen er fryktelig openbar. 8537875[/snapback] Jeg syns det i hvert fall er greit å få kun den delen som er feil (i tillegg til hele koden så klart) så jeg slipper å se gjennom hele koden. Er folk enige? Tok i hvert fall "Aldri post hele html/css-filen på forumet" som var en dårlig formulert setning. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den enorme fordelen med å få link til sida er jo at du kan i mange tilfelle sjå feilen med ein gong, og så deretter vite akkurat kvar i koden du skal gripe inn. Å få ein diger klatt med kode på skjermen og "Finn feilen plx" gjer berre at eg går ut av tråden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 - hvorfor er virker ikke æøå? 8537786[/snapback] Veldig bra må eg si. Angåande æøå problemer så ligg det ein post i php forumet om det, kanskje du kan legge til ein link? 8537841[/snapback] Link please? Orker ikke gå gjennom alle trådene/innleggene der. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den enorme fordelen med å få link til sida er jo at du kan i mange tilfelle sjå feilen med ein gong, og så deretter vite akkurat kvar i koden du skal gripe inn. Å få ein diger klatt med kode på skjermen og "Finn feilen plx" gjer berre at eg går ut av tråden 8538131[/snapback] Nettop. Derfor jeg endret det til: I WDS-kategorien er det mange hyggelige brukere som bruker mye av sin fritid på å hjelpe andre brukere. For å gjøre det lettere for dem å finne problemet og gi deg et godt svar bør ha med: God og detaljert beskrivelse av problemet og hva du vil ha hjelp til (uten for mange tomord).Aldri: "Det er åpenbart hva som er feil, hvordan fikse?" Utdrag av html/css-filen hvor du tror feilen ligger.I tillegg til link til hele html og css filen Link til siden hvor problemet ligger, og direkte link til CSS-filen.(Mange av problemene kan være foresaket av webserveren eller andre deler av koden.) Vil du ha kritikk på en webside eller komme tilbakemeldinger på andres arbeid. Les PoleCats Websider til kritikk, - en liten pekepinn Er det bra nok? Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Link please? Orker ikke gå gjennom alle trådene/innleggene der. 8538154[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730921 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kva skjer med Kafèen? Ikkje eitt einaste innlegg på nesten to timar? Hjelp til her, skap litt diskusjon. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hmm... Om hva da mon tro? EDIT: Jeg stikker og legger meg. Du får kose deg, Systad. Endret 4. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kva skjer med Kafèen? Ikkje eitt einaste innlegg på nesten to timar? Hjelp til her, skap litt diskusjon. 8539647[/snapback] Tok jo diskusjonen på msn istede! Det er greit med jenter over 18, men de er trangere under. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har til og med starta forbredinga på å kvitte meg med absentvoid.com :O Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har til og med starta forbredinga på å kvitte meg med absentvoid.com :O 8540039[/snapback] Forbredelser? Snakker vi om psykiske problemer pga. depresjon? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, flytte på filer eg skal ta vare på, finne ut kva eg treng, gjere om kontoar rundtomkring der epostadressa er på av.com, denslags. Tjo,ho. Depresjon blir det lite av. Men det blir bra med nytt domene etter kvart, håpar på full-blown lansering av fullstendig nytt opplegg ut i august ein gong, kanskje. Kanskje til og med før :O Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 http://www.nytimes.com/2007/05/04/business...=rssnyt&emc=rss Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Firefox Fanboyism - part two: Foxkeh ...og Regular Expressions examples Endret 5. mai 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fy faen så typisk. Nettopp ferdig med et design som jeg har drevet litt med, og så klarer jeg ikke å lagre PSD fila. ARGH! Tror jeg må finne noe auto-save plugin til photoshop. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lagrer annenhvert sekund med alt jeg gjør jeg. CTRL+S når det har blitt gjort noe viktig. Ellers digger jeg Blender (3d), da det er så simpelt å lagre. Trykker f og du får lagre-menyen opp. Om du vil trykker du enter to ganger for å lagre over, ellers kan du trykke opp, og den blir lagret med et tall høyere i filnavnet (blend_001.blend, blend_002.blend) osv. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja CTRL + S er en genial ting. Bruker den mye, er surt og miste alt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Firefox Fanboyism - part two: Foxkeh 8540948[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå