Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 ATTAACK!Grid Calculator 8536827[/snapback] Du har hengt deg litt for mykje opp i grid-greiene i det siste. Ubrukelig verktøy IMO. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Grids er kjekt det, men bare for å få ting på linje og for enklere se an marginer og få de like. Men å dele opp designet med innfløkt matematikk er bare teit. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Symetri og orden virker beroliggende for sinnet. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) over til noe annet: noen som vet hva nedetiden på forumet skyldtes? var så sørgelig lite spam å bla gjennom i dag Endret 4. mai 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg var på en måte litt skyld i den nedetiden muligens... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Symetri og orden virker beroliggende for sinnet. 8537595[/snapback] Jada, for all del, men eg treng ikkje hjelp av eit sånt møkkaverktøy for å lage ein eigen grid i mine dokument. Eg lagar det rutenettet eg har behov for, verken meir eller mindre. Jeg var på en måte litt skyld i den nedetiden muligens... Deng han! Deng han! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg var på en måte litt skyld i den nedetiden muligens... Deng han! Deng han! 8537629[/snapback] ...men til syvende og sist var det Ueland som valgte å fikse feilen, som han fant på grunn av en feil jeg fikk som jeg rapporterte til han via MSN. Tor Henning Ueland sier (18:33):faen mySQL error: Incorrect key file for table 'ippbe_posts'; try to repair it yum databasekrasj (...) Tor Henning Ueland sier (18:33): neh det oppdages på denne måten noen skal oppdatare en post som ligger "dypt" i databasefilene Endret 4. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 noen som setter opp buss til Stokke, også leter vi etter Preben? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Arve, kjekt å slippe å regne pixel selv, da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 noen som setter opp buss til Stokke, også leter vi etter Preben? 8537653[/snapback] Hvordan vet du i hvilken kommune jeg bor i? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Arve, kjekt å slippe å regne pixel selv, da. 8537670[/snapback] ...men det verktøyet der fortel meg jo berre at 2+2=4. Når eg lagar meg ei eiga side, så finn eg først ut kor brei eg vil ha den, plasserer ut to Guides i Photoshop. Så arbeider eg ut i frå det. Eg treng ikkje eit eige verktøy for å dele den i to, og så dele det i to igjen etc... Det er jo omtrent gjort med default-griden som er i PS... TSP: Profilen din: Bosted Stokke i Vestfold Endret 4. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser...&s=diskusjon.no Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Les før du poster - Oppslagsverk + FAQ Innspill? Kritikk? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 TSP:Profilen din: Bosted: Stokke i Vestfold 8537699[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showuser...&s=diskusjon.no8537700[/snapback] Shit, stemmer. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) jonT: - tålke - vis - "åpne i nytt vindu" står to ganger. Skulle vært "fane" i en av de? - hvorfor er virker ikke æøå? sånn ellers: DRITBRA! masse bra lesestoff, bør bli sticky. Endret 4. mai 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 - hvorfor er virker ikke æøå? 8537786[/snapback] Veldig bra må eg si. Angåande æøå problemer så ligg det ein post i php forumet om det, kanskje du kan legge til ein link? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Les før du poster - Oppslagsverk + FAQ Innspill? Kritikk? 8537734[/snapback] Hvorfor ikke https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=google i starten? Endret 4. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Grei den, men av erfaring kjem den til å bli nok ein av dei bortgløymde sticky-trådane her på forumet. Spesielt når det er så mykje i ein og same post. Men det er jo lov å håpe. Ellers vil eg påpeike eit par småting eg såg i farten: - "Utdrag av html/css-filen hvor du tror feilen ligger."; Det er vel det vi ikkje vil ha. Personlig synest eg det er eit helvete å rette feil kun ved å sjå på koden, med mindre feilen er fryktelig openbar. - "Vis du vil", "Vis du ikke", "Vis du blablabla", "...hva slaks side...", Fiks skrivefeil, gut! - Litt BBcode-fuckup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå