Lovskogen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Sjølmård & Schøtt Endret 3. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Word. Beste gratulasjonen evar. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvordan burde jeg egentlig sette opp en poll slik at det blir semantisk riktig? Jeg tenkte på en UL med hvert valg i LI men blir det riktig? Nå gjorde jeg bare slik som dette for at det skal se riktig ut: <form> <input type="radio" name="Ja">Ja<br> <input type="radio" name="Nei">Nei<br> <input type="radio" name="Usikker">Usikker<br> <input type="submit" value="Stem"> </form> Noen tips? 8526455[/snapback] Husk label! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Må bare si at MindMeister har blitt UTROLIG bra. Har alltid vært glad i mind maps, og nå har det blitt uført på en genial og ikke minst lekker måte. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det er den andre smellen du går på på kort tid, har du tapt deg i militæret eller ? 8529483[/snapback] Andre? Smellen? Endret 3. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det er den andre smellen du går på på kort tid, har du tapt deg i militæret eller ? 8529483[/snapback] Andre? Smellen? 8530244[/snapback] Smell, som i tap (som i 8-tall-diskusjonen og som i action-diskusjonen). Trodde du hadde litt diskusjonsskills.. Endret 3. mai 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ja, forstod jo det, og eg spør igjen: To? Greit med åttetallet, men....to? Action-greia var verken ein smell eller ein diskusjon, såååå. Edit: Frå no av skal eg skrive alt eg vil i ein post istede for å edite inn ting litt etter litt. Blæh. ..største smellen eg har gått på i dag er iallefall denne posten her. Då blir det to, Marvil. Endret 3. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, forstod jo det, og eg spør igjen: To? Greit med åttetallet, men....to? Action-greia var verken ein smell eller ein diskusjon, såååå. 8530386[/snapback] Klart det smalt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du trur det, Marvil. Du trur det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Joda, men eg såg på det som første utvei sida det likevel ikkje oppdaterer seg. Talla under gir ikkje meining eingong, 13+7+6 = 26, ikkje 39 8529426[/snapback] Det stemmer, den tellern teller alle innlegg i tabellen, noen av de er delvis tomme, fikser det nå Husk label! 8530137[/snapback] Sjølvsagt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <form action="" method="POST")> <fieldset><legend>Teh Poll! <abbr>(v0.3 Beta)</abbr></legend> <p>Er du enig?</p> <ul> <li><input type="radio" name="valg" value="Ja"><label for="Ja">Ja</label></li> <li><input type="radio" name="valg" value="Nei"><label for="Nei">Nei</label></li> <li><input type="radio" name="valg" value="Usikker"><label for="Usikker">Usikker</label></li> <input class="submit" type="submit" value="Stem"><br> </fieldset> </form> Må bare si at MindMeister har blitt UTROLIG bra. Har alltid vært glad i mind maps, og nå har det blitt uført på en genial og ikke minst lekker måte. 8530232[/snapback] Er helt enig, vuderer å kjøpe fullversjon Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 http://youtube.com/watch?v=aAfTRDJ1_b8 Hahaha. Oh, Jesus. Nasjonalistiske propagandavideoer er morsomt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hahaha. Oh, Jesus. Nasjonalistiske propagandavideoer er morsomt.8530603[/snapback] Could not locate teh funny. Hva har disse avissidene til felles? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hahaha. Oh, Jesus. Nasjonalistiske propagandavideoer er morsomt.8530603[/snapback] Could not locate teh funny. 8530623[/snapback] Propagandaen er så idiotisk og selvavslørende at det er morsomt. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva har disse avissidene til felles? 8530623[/snapback] Jepp, designet og selfølgeligt alle er medlem i API-nettverket. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva har disse avissidene til felles? 8530623[/snapback] Helt tragisk etter mitt syn, kunne jo i hvert fall gitt lokalavisene 5-6 forskjellige skins da, sånn at ikke absolutt alle ser helt like ut. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser litt stygt ut når så mange har likt design. Enig? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser litt stygt ut når så mange har likt design. Enig? 8530701[/snapback] Jeg tror ikke det hadde vært noe penere selv om kun hadde vært en. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fikk epost fra Sverre H. Huseby idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå