Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk, den er ganske buggy enda, men jeg har aldri laget en poll før så jeg skal nok få fikset det snart :)

clvn: Den skal oppdatere seg og slikt ja, gjør den ikke det med deg?

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Takk takk, den er ganske buggy enda, men jeg har aldri laget en poll før så jeg skal nok få fikset det snart :)

8528434[/snapback]

Den oppdaterer seg ikke i det heletatt hos meg. Firefox v. 2.0.0.3 på Ubuntu 7.04 (2.6.20-15-generic). (hmm, burde kanskje kjørt i686 der?)

edit: Selv ikke ved tømming av cache, og CTRL + F5

Endret av clvn
Lenke til kommentar

det er fordi den ennå ikke skal oppdatere seg.. det er kun noen knapper man kan trykke på, men det er altså ikke lagt inn noen funksjonalitet ennå.

Artig at 33 personer har stemt, med tankte på at summen av de ulike alternativene blir godt under 33.. :p

EDIT: Hæ? skal den oppdatere seg?

øhh.. isåfall virker det som serveren bruker 3-4 minutter på å gjennomføre handlingen når noen trykker på knappen..?

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Nei, det var ikke United denne gangen... Vi kommer sterkere tilbake!

8525332[/snapback]

Så de røk ut! Hadde ikke trudd Manchester skulle være så tafatte og tape med tre mål. Dette er nesten litt for sørgelig.

8525345[/snapback]

Det var sørgelig ja, United hadde nok sjanser til å vinne, men et totalt tafatt forsvar ødela denne gangen :(

Dette er nesten litt for sørgelig.

8525345[/snapback]

Det var vel som forventa.

8526078[/snapback]

Tard.

Og, gratulerer med dagen Sparks!

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Komisk at du skulle anbefale Pandora <nick som jeg ikke husker>, siden Pandora blir fra og med i dag av stengt for alle utenfor USA pga RIAA.

Snakker om å skyte seg selv i foten RIAA.. Fatter ikke helt poenget med å delvis stenge en av de få sidene på internett som oppfordrer til kjøp av musikk.

Espen

Lenke til kommentar
Så de røk ut! Hadde ikke trudd Manchester skulle være så tafatte og tape med tre mål. Dette er nesten litt for sørgelig.

8525345[/snapback]

Det var sørgelig ja, United hadde nok sjanser til å vinne, men et totalt tafatt forsvar ødela denne gangen :(

8528862[/snapback]

Sier som Eggen, "vi teller mål vi".

8525345[/snapback]

8526078[/snapback]

Tard.

8528862[/snapback]

Jaha.

Edit; Vellykka quote.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

8528434[/snapback]

Sjølvsagt vil den ikkje oppdatere seg med action="" :)

Grats, sparks.

Lenke til kommentar

8525345[/snapback]

8528862[/snapback]

Sier som Eggen, "vi teller mål vi".

8525345[/snapback]

8526078[/snapback]

Tard.

8528862[/snapback]

Jaha.

8529269[/snapback]

Alltid målene som teller, dessverre for United i den situasjonen her. Angående det med (re)tard, sorry, men den kampen er fortsatt et følsomt tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...