Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Her blir det nok en aldri så liten quotepost fra meg og, siden jeg var vekke i et par timer...

noen som vet hvor man kan finne sånn "Wanted" font? Sånn in the wild west greier.. har googlet.. finner en font som heter wanted og er fed.. men som koster 40 $.. Noen soom vet om noen gratis wanted font eller noen som likner?

Prøv hos DaFont.

Oh yeah..! Da har jeg fått opp siden min på en replacement server, før jeg får tilbake alt det andre fra FBI.. 

L I N K

www.aroneid.com funker muligens ikke på noen timer, tar litt tid å fikse redirectchanging..

Hvorfor får jeg 404-error når jeg går rett på index.php, mens index.php?page=main gir meg forsiden? Det er vel lett å fikse?

Musematten med mouse skeetz er en fryd å bruke 

Hvilken matte har du kjøpt, da?

Weee, endelig ferdig med den dumme spørreundersøkelsen  Unner meg selv en endenbolle som belønning

Var det ikke du som digget slike undersøkelser, da?

Kan dette brukes som logo til programmer.no? Potensiale i det hele tatt?

Fikk ikke til den boxgreia jeg hadde forestilt meg. 

FISHY!! :w00t:

Noen som har noen gode råd på v-minne på maskinen?

Skal vel være på 1,5 ganger fysisk minne?

512 er dog litt lite å rasle med når du har xp innstallert

/me er fornøyd med mine 512

Noen som vet om rtcw Enemy Teritory har blitt betalspill? Ser sånn ut på hjemmesiden plutselig

Er fremdeles gratis. Se på "Enemy Territory"-fanen i menyen, og i den lille ruten nederst til venstre. "Download Locations". Resten skjønner du selv? :p

*drikke en slurk iste og forhåndsvise posten*

Skal vi begunne å legge sammen tommer igjen nå eller

Alle vet at jeg vinner med mindre vi tar med 40+ plasman til polert

Hvis det er antall tommer det går på, har jeg 38" til sammen (17 + 21). (CRT, though :thumbdown:) Totalt i huset har vi 87", bare i dataskjermer... :w00t:

19 + ermm... tja... 0? = ja, du gjettet rikig; 19"! 

Hvilken 19-tommer er det snakk om? Kjenner en fyr med Eizo 19" @ 7500kr.

Faren min er strekere enn faren din! 

[barnehagemodus]Neida! Min far er verdens sterkeste! :cry: [/barnehagemodus] :p

Tar kvelden jeg folkens. Dama er i det amorøse hjørnet 

Go make little ThumpUps!!!

:lol: ©Marvil

Jupp, det holder nå.

*poste*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har mac&carry en nettside? Tror jeg må skaffe meg combo 1394 og USB kabel. Lei av at folk ikke har 1394...

Trenger pris

Trenger pris = Trenger snus.. ;)

God ide. Høytalere gjør meg stressa...

Lenke til kommentar
Her blir det nok en aldri så liten quotepost fra meg og, siden jeg var vekke i et par timer...

Musematten med mouse skeetz er en fryd å bruke 

Hvilken matte har du kjøpt, da?

Weee, endelig ferdig med den dumme spørreundersøkelsen  Unner meg selv en endenbolle som belønning

Var det ikke du som digget slike undersøkelser, da?

Noen som vet om rtcw Enemy Teritory har blitt betalspill? Ser sånn ut på hjemmesiden plutselig

Er fremdeles gratis. Se på "Enemy Territory"-fanen i menyen, og i den lille ruten nederst til venstre. "Download Locations". Resten skjønner du selv? :p

Skal vi begunne å legge sammen tommer igjen nå eller

Alle vet at jeg vinner med mindre vi tar med 40+ plasman til polert

Hvis det er antall tommer det går på, har jeg 38" til sammen (17 + 21). (CRT, though :thumbdown:) Totalt i huset har vi 87", bare i dataskjermer... :w00t:

LooL @ PaiTrakt

Joda, men blir alltid lei av sånne mot slutten :)

Du skulle ikke tilfeldigvis ha patchene liggende å slenge? å kjipt å regge seg (husker ikke gamle brukernavnet mitt :roll: ) Det så faktisk ut som om det skulle bli salgspill på en av fansidene jeg var innom. De viste fram en versjon med drastisk forbedret HUD

Var vel oppe i rundt 80" selv, og jeg er 22år og bor på 70kvadrat med dame som ikke liker pc i det hele tatt

Lenke til kommentar

Du skulle ikke tilfeldigvis ha patchene liggende å slenge? å kjipt å regge seg (husker ikke gamle brukernavnet mitt  ) Det så faktisk ut som om det skulle bli salgspill på en av fansidene jeg var innom. De viste fram en versjon med drastisk forbedret HUD

Tror ikke jeg har patchen, nei. (flertall? Er det flere patcher?).

Har du link til den siden du nevnte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det var da som pokker! Fikk 3 høytalere til å funke :w00t:  :w00t:

3? Hva mangler?

Den orange center/subwoofer ledningen kødder bare. Den venstre bak og høyre bak funker ikke. Hvis jeg stapper ledningen inn, ryker center-høytaleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...