Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Det burde da være det minste problemet å lage en plugin el.l til playeren din som automatisk hopper over de ti sekundene. Men anyways, det er gratis og det er lovlig, noe som ikke er vanlig i dagens samfunn.

Og djeeez, er helt nervevrak etter Milan - United, klarer ikke skrive ordentlig :(

8525279[/snapback]

Hvem vant Kiman?

Dviler på at man greier å få det helt til å bli helt perfekt. Reklamepausene kommer nok aldri til å være på nyaktig 10 sek. Du må huske på at Pink Floyd låter har glidende overganger, sånn at det minste hakk ødelegger lydopplevelsen totalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er norsk lov i forhold til å laste ned fra nettsider, og ikke over p2p og torrent? Kan den som laster ned bli tatt for det, eller er det nettstedet som står ansvarlig?

8525296[/snapback]

Så vidt jeg vet er det sånn at vis man skjønte eller burde ha skjønt at det man lastet ned var ulovlig. Så kan man bli straffet for det.

Lenke til kommentar

Tar poenget ditt, og for å være ærlig tipper jeg at lyden kommer til å fade over fra reklame til sang, hvis ikke blir det for lett å knekke.

Men anyways, Pink Floyd gir ikke ut flere plater, og fanboys som dere er regner jeg med at dere har sånn ca absolutt alt som er utgitt, så en eventuell mp3 nedlasting er etter mitt syn meget usannsynlig :)

Hvordan er norsk lov i forhold til å laste ned fra nettsider, og ikke over p2p og torrent? Kan den som laster ned bli tatt for det, eller er det nettstedet som står ansvarlig?

8525296[/snapback]

Så vidt jeg vet er det sånn at vis man skjønte eller burde ha skjønt at det man lastet ned var ulovlig. Så kan man bli straffet for det.

8525305[/snapback]

Oki, hvis ikke vet jeg om noen gode tjenester for nettopp sånt. Har en tjeneste som er lovlig da, alt fra de mest kjente til de helt ukjente finner du her: Classic Cat. For dere som liker klassisk musikk vel og merke.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Men anyways, Pink Floyd gir ikke ut flere plater, og fanboys som dere er regner jeg med at dere har sånn ca absolutt alt som er utgitt, så en eventuell mp3 nedlasting er etter mitt syn meget usannsynlig :)

8525310[/snapback]

Jepp :yes:

Har lasta ned hele samlingen. Plus, en del kjøpte skiver.

The Dark Side of the Moon, The Wall og Wish you were here kan man ikke leve uten å ha i hylla.

Lenke til kommentar

8525296[/snapback]

Etter at den nye åndsverksloven trådde i kraft har man gjennom harmoniseringsprinsippet i EU-retten kommet frem til at ja, det er ulovlig å laste ned og opp.

Lenke til kommentar

Hvordan burde jeg egentlig sette opp en poll slik at det blir semantisk riktig?

Jeg tenkte på en UL med hvert valg i LI men blir det riktig? Nå gjorde jeg bare slik som dette for at det skal se riktig ut:

<form>
<input type="radio" name="Ja">Ja<br>
<input type="radio" name="Nei">Nei<br>
<input type="radio" name="Usikker">Usikker<br>
<input type="submit" value="Stem">
</form>

Noen tips?

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...