Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Stemmer, stemmer. Skal øyeblikket be om å få godkjent 1337.no 666.no 404.no og 9989.no, sistnevnte for å terge Dahl :D, bare synd han ikke bryr seg (terges av slikt)... Så tror jeg dropper det. :hm:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare synd det er trekning om domenene, og ikke første mann til mølla.

Noens om vet når siste frist for å søke er?

Redigert: Fant det ut. Søknadsfrist er mellom 13. og 15. juni. (Domeneshop tar i mot søknader nå og sender de inn til Norid den 13. juni.)

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Tror We7 kan være en bra løsning for platebransjen, en ti-sekunders reklamesnutt på starten av vær låt mot at vi får gratis låter.

8525181[/snapback]

Beklager, men funker ikke å høre på Pink Floyd vis man blir avbrydt med en reklamepause mellom hver låt.

Ti sekunder er uansett alt, alt for mye.

Lenke til kommentar
Tror We7 kan være en bra løsning for platebransjen, en ti-sekunders reklamesnutt på starten av vær låt mot at vi får gratis låter.

8525181[/snapback]

10 sekunder derklame foran hver eneste låt? Kan da umulig slå an...

8525220[/snapback]

Jeg driter i hva platebransjen gjør, så lenge jeg får lasta ned gratis, uten reklame.

Lenke til kommentar

Det burde da være det minste problemet å lage en plugin el.l til playeren din som automatisk hopper over de ti sekundene. Men anyways, det er gratis og det er lovlig, noe som ikke er vanlig i dagens samfunn.

Og djeeez, er helt nervevrak etter Milan - United, klarer ikke skrive ordentlig :(

Lenke til kommentar

Har brukt Pandora en del, men det er alt for mange låter som mangler. Nettradio er jo et alternativ, men å f.eks ønske meg en låt på VG sin nettradio, for så å vente i 3 timer før den blir spilt er ikke helt min greie.

Hvordan er norsk lov i forhold til å laste ned fra nettsider, og ikke over p2p og torrent? Kan den som laster ned bli tatt for det, eller er det nettstedet som står ansvarlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...