Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh. Tallet 8, både som den grafiske fremstillingen (noe ∞ er utviklet fra) og mengden åtte, har blitt brukt i lang tid som tegn på uendelighet. Løk.

8523901[/snapback]

Hæ?

Du tapte den der, Dahl, og du veit det. 8 er 8, ikkje verken meir eller mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ja, Steinmann, løk er godt.

PHP - tja, et språk jeg liker bedre å bedre. Etter å ja jobbet litt med CodeIgniter i det siste har jeg også forelsket meg litt i det. Jeg syntes også det er synd at f.eks rammeverk som Django og RoR skal få all oppmerksomheten :) Så derfor tviholder jeg på mine kunnskaper, interesser og lidenskap for PHP.

EDIT: Kiman: Jeg har tatt vare på Svein, for sikkerhetens skyld - så du kan godt låne han litt om du har lyst ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Arvis:
8. The symbol means eternity. Never ending and on going. No start and no end. Just the symbol repeating in the same sequence. Forever.

8524205[/snapback]

Careface! :p

Men kva skjer med avatarbytting og unødvendige tall?

JonT:

Støttast fullt ut.

Ueland; Iverksett! :p

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Dere har det gøy med 404 ja.. Hvem blir med på å skaffe 404.no når vi får den muligheten? :p Tror ikke det er lenge til det blir startet godkjenning på talldomener.

hmm.. klikket meg inn på nrkbeta, og plutselig begynte hele siden og bli litt shaky :p

(gjelder forøvrig hw.no også)

8522910[/snapback]

Synes at det på det stedet som det vindopplegget tar utgangspunkt i skulle fått full storm. Kunne vært kult. :ph34r:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

13. Juni åpner Norid for domener som bare inneholder nummer :)

EDIT: Norid har vist også pusset litt på designet sitt.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...