Marvil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hah, du var ærlig og edita bort "(utenom meg..)", faktisk. Sjølv har eg prøvd å lese alt, men ...desverre har det nok blitt utelatt ein post eller to :\ 8517198[/snapback] Nei, det ble nok edita fordi det egentlig stod noe mer der som jeg fjerna før jeg posta, så så jeg at jeg glemte å fjerne resten..Tør faktisk si at jeg har lest alt her.. Jeg gadd faktisk ikke lese alt mølet dere har skrevet her 8517135[/snapback] Hvor mange kan egentlig med hånda på hjerte si at de har lest alle postene i kafèen her, fra dag/side 1..? 8517189[/snapback] Tror vedkommende bør legges inn :!: 8517197[/snapback] Pft. Trodde i det minste vi var flere.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tror jeg må skuffe svigers imorra, Hein. Blir nok en sløv dag med innsamling av ppt-filer og runking. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du får beklage til Iril også, så skal vi vurdere om det er greit. Pass på junior da, ikke for mye og ikke for hardt. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tror jeg må skuffe svigers imorra, Hein. Blir nok en sløv dag med innsamling av ppt-filer og runking. 8517209[/snapback] Du får komme bort til meg etter skolen da, og få hjemme undervisning sånn som han har planer får meg i morgen Mamma nektet meg å gå på skolen, så da måtte jo pappa ta forelesningen hjemme og.. Jeg kommer til å dø.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åja, ppt-sakene? Trodde du mente runkedelen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har du ikkje lært å gjere slikt sjølv, Tor? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ouch. Formaterer c:\. Første gong pga. trøbbel Surt igrunn. Hater å formatere, sjølv om eg i bunn og grunn ikkje mistar noko anna enn tid. Har liksom backup av alt og sånt. Kjedelig er det uansett. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sikkert en kar i armyen. 8517276[/snapback] Støtter denne teorien. Men pass dere for Berg, vi er way off topic. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan du fortelje meg kva som i praksis er eit konkret tema for Webkafèen, Daniel? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Swiss, får min stemme. Swiss, swiss. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Eg vil ha eit svar frå Daniel, ikkje frå ein usaklig liten drittunge. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sier han som quota meg 2 ganger og sender elskovsbeskjeder over MSN. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 No var installasjonen av Windows XP Sp2 ferdig. Full Pakke med drivarar, programvare etc. tek eg i morgon. Gonatt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan du fortelje meg kva som i praksis er eit konkret tema for Webkafèen, Daniel? 8517300[/snapback] Web...? Sier han som quota meg 2 ganger og sender elskovsbeskjeder over MSN. 8517313[/snapback] Pølsevev TYRKISK PEBER I METALLBOKS! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan du fortelje meg kva som i praksis er eit konkret tema for Webkafèen, Daniel? 8517300[/snapback] Web...? I praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå