Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Når får Ubuntu støtte for line-height, Steinmann? Ser at signaturen din er skrevet i Ubuntu nå, ja. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Edit: Gratz til Hein og Iril da, må si det Hva..? Sebastian: Hadde forventet meg bedre quotepost fra deg enn det der... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Edit: Gratz til Hein og Iril da, må si det Hva..? Noe jeg har gått glipp av her eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Likte ikke Operathemet ditt Steinmann, det nærmest skriker etter luft. 8517052[/snapback] Jeg liker å bruke plassen bra Elsker den themen over alt på jord Når får Ubuntu støtte for line-height, Steinmann? Ser at signaturen din er skrevet i Ubuntu nå, ja. 8517078[/snapback] Du å den line-height'n din. Edit: Gratz til Hein og Iril da, må si det Hva..? Sebastian: Hadde forventet meg bedre quotepost fra deg enn det der... 8517083[/snapback] Hva var galt med den da? Noe jeg har gått glipp av her eller? Alle vet at Hein tenker på å spørre om dere skal flytte sammen.. Endret 1. mai 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg forventet kanskje litt for mye. Tenkte du kom til kafeen, så deg litt rundt, tok tak i alle de utdiskuterte avissidene som lå rundt på kafebordene, og dro de opp fra glemselens dal igjen med noen saftige meninger. Men nei. Alle vet at Hein tenker på å spørre om dere skal flytte sammen..Jasså? Hvorfor 'vet' 'alle' noe som er feil? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg forventet kanskje litt for mye. Tenkte du kom til kafeen, så deg litt rundt, tok tak i alle de utdiskuterte avissidene som lå rundt på kafebordene, og dro de opp fra glemselens dal igjen med noen saftige meninger. Men nei. Alle vet at Hein tenker på å spørre om dere skal flytte sammen..Jasså? Hvorfor 'vet' 'alle' noe som er feil? 8517119[/snapback] Jeg gadd faktisk ikke lese alt mølet dere har skrevet her Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Edit: Gratz til Hein og Iril da, må si det Hva..? Sebastian: Hadde forventet meg bedre quotepost fra deg enn det der... 8517083[/snapback] Edit: Gratz til Hein og Iril da, må si det Hva..? Noe jeg har gått glipp av her eller? 8517106[/snapback] Hmm: Hadde vært kjipt å smitte typen og liksom.. Det får du rett og slett ikke lov til. Sist gang gikk det bra, men tror nok ikke jeg har noe å stille opp med ovenfor kyssesyken... Spis litt nå, få i deg noe næring. 8512237[/snapback] Enten har jeg misforstått, eller så er det noe på gang. Og synes Hein har vært veldig aktiv i Sex og Samliv i det siste, det har jeg da aldri sett før. Edit: Så gratulerer! Endret 1. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 This...is getting confusing. Still no viruses found... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kiman: Det er åld njus. Har vært sammen i snart tre måneder. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeeez, roter ikke i privatlivet til folk, oppdaga det nå, så gratulerer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jo, takk. Hva Sex & samliv-forumet har med saken å gjøre er jeg usikker på, men du hadde sikkert en eller annen finurlig mening med det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kiman: Det er åld njus. Har vært sammen i snart tre måneder. 8517146[/snapback] Shit, så lenge allerede. Da blir det kanskje noe på deg snart om du er snill gutt, og Iril ikke er fullt så snill pige Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jo, takk. Hva Sex & samliv-forumet har med saken å gjøre er jeg usikker på, men du hadde sikkert en eller annen finurlig mening med det. 8517157[/snapback] Dæven, smart du Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kiman: Det er åld njus. Har vært sammen i snart tre måneder. 8517146[/snapback] Shit, så lenge allerede. Da blir det kanskje noe på deg snart om du er snill gutt, og Iril ikke er fullt så snill pige 8517159[/snapback] Blir pent lite på han om dagene, da jeg ligger med 39 i feber Men hvis han spør pappa pent i forelesningen i morgen så kanskje han er heldig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 "Oh hay may i fuck your daughter?" Ser det for meg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Genialt, kafeen når stadig nye høyder Edit: Faen, klokka er kvart over ett jo Prøve i morgen, alltid godt å være trøtt og sliten og umotivert. Endret 1. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kiman: Det er åld njus. Har vært sammen i snart tre måneder. 8517146[/snapback] Shit, så lenge allerede. Da blir det kanskje noe på deg snart om du er snill gutt, og Iril ikke er fullt så snill pige 8517159[/snapback] Blir pent lite på han om dagene, da jeg ligger med 39 i feber Men hvis han spør pappa pent i forelesningen i morgen så kanskje han er heldig 8517173[/snapback] Den var blodig intern merka jeg! -- Mahjongg er fett spill! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg gadd faktisk ikke lese alt mølet dere har skrevet her 8517135[/snapback] Hvor mange kan egentlig med hånda på hjerte si at de har lest alle postene i kafèen her, fra dag/side 1..? Endret 1. mai 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg gadd faktisk ikke lese alt mølet dere har skrevet her 8517135[/snapback] Hvor mange kan egentlig med hånda på hjerte si at de har lest alle postene i kafèen her, fra dag/side 1..? 8517189[/snapback] Tror vedkommende bør legges inn :!: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hah, du var ærlig og edita bort "(utenom meg..)", faktisk. Sjølv har eg prøvd å lese alt, men ...desverre har det nok blitt utelatt ein post eller to :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå