PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 @ MusicMatch: GnR - One in a million Hvem var det som anbefalte deg den... Ingen forslag til modding av logoen? ANYONE? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hvem var det som anbefalte deg den... Var nok du det Nå må jeg slutte å leke spambot Endret 8. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) 512 mb DDR SDRAM holder i _massevis_ til windows XP. /me har skjelden ramforbruk over 400mb Pøh. 1GB RAM @ Win2k Pro.. WinXP liker ikke meg, og jeg liker ikke det.. Når jeg er i form er det vel 20 ruter på startlinja.. Inkludert PhotoShop og TV-Tuner.. (har ikke noe minneproblemer) <bøllemode>Du som er så kreativ og lur burde jo ha lagt inn en skjult ilder inn i det hele som bare noen med skarpe øyer kunne se. </bøllemode> Ja.. Evt en nøytral Britney r00lz.. Alt under 1gig ram er for tamminger. Godt sagt, umberto. Godt sagt. Alt under 19" er iallefall for pingler! Godt sagt, pinkman. Godt sagt. Ser ikke poenget med å overklokke min P4 2.42ghz, den fungerer til ALT.. Alt under 250GB HDD på maskina er n00b! (Og minst 60GB om man har latop..) Men jeg har mer harddiskplass enn deg Still not enough.. /me har 19" + 15,4" WideScreen @ Laptop.. /me glemte forumet noen timer.. Endret 8. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg kjenner en som sikkert har mer diskplass på serveren sin en du har Faren min er strekere enn faren din! Tar kvelden jeg folkens. Dama er i det amorøse hjørnet Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tar kvelden jeg folkens. Dama er i det amorøse hjørnet Go make little ThumpUps!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tar kvelden jeg folkens. Dama er i det amorøse hjørnet Go make little ThumpUps!!! Humm humm humm, /me vil ha noke å gjør på om dagane bortsett fra photoshop/DW og foruming Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 /me vil ha noke å gjør på om dagane bortsett fra photoshop/DW og foruming Dust. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 /me vil ha noke å gjør på om dagane bortsett fra photoshop/DW og foruming Dust. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kommer forslaget ditt snart, Mikka? Begynner å bli utålmodig jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Dust. *snufs* Nei, men seriøst - har alt for lite å gjøre på, og når eg sitter her føler eg at det er ting eg må få ferdig fortast mulig, som fører til stress.. liker ikkje å sette opp digre sider med alt for masse menyer og stæsj, men må begynne på det nuh uansett Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kommer forslaget ditt snart, Mikka? Begynner å bli utålmodig jeg. Sitter her og duller med det litt i bakgrunnen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som vet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Tar kvelden jeg folkens. Dama er i det amorøse hjørnet Go make little ThumpUps!!! Uhm, var ikke fullt så drastisk ment. Bare kosesyk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Uhm, var ikke fullt så drastisk ment. Bare kosesyk Det gikk fort. Jaja, ikke alle som holder ut like lenge, det kommer med alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Uhm, var ikke fullt så drastisk ment. Bare kosesyk Det gikk fort. Jaja, ikke alle som holder ut like lenge, det kommer med alderen. Trodde det kom seg med alderen jeg. Altså, motsatt... På en måte. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Uhm, var ikke fullt så drastisk ment. Bare kosesyk Det gikk fort. Jaja, ikke alle som holder ut like lenge, det kommer med alderen. KOSESYK for pokker, men etter at hun fikk ring på fingern har hun byllupsdilla, så hun skulle absolutt se bill. merk. bryllup edit; stemmer spådommene dine så har du kun kort tid igjen selv, så da er du sikkert veldig glad for at jeg kan avkrefte den slags tull Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Har mac&carry en nettside? Tror jeg må skaffe meg combo 1394 og USB kabel. Lei av at folk ikke har 1394... Trenger pris Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 enden: trenger mer leet skills i 5.1-tråden! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 men etter at hun fikk ring på fingern har hun byllupsdilla, så hun skulle absolutt se bill. merk. bryllup Er sjefen forlova? Dnååå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå