Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å bruke save for web i PS og spare alle for noen sekunder med nedlastingstid, enn å gjøre som PT og lagre i png på over megabyten. Jeg er ikke totalt noob når det gjelder formater og slikt. Det er en mening med alt. D'oh.

haugsand: ..?

Lenke til kommentar
Jørgen: Er du interessert i en og en halv time med litt deilig, koselig Pink fFloyd Live? :love:

8516788[/snapback]

Nice, men jeg foretrekker å se den konserten på skikkelig DVD fremfor google video. ;)

Og jorgis; kan du ikke være mer aktiv på forumet sånn at du slipper å alltid komme slengende på et senere tidspunkt og dra opp igjen en diskusjon som er lagt død, da? :p

8516805[/snapback]

:cool:

Jørgen: Er du interessert i en og en halv time med litt deilig, koselig Pink Floyd Live? :love:

Ikke dumt, men lyden kunne godt vært et par hakk bedre :) Og Jørgen var vel på Roger Waters-konsert forleden om jeg ikke tar helt feil.

8516823[/snapback]

:w00t: Stemmer det. Ingen kan klage over at det var dårlig lyd der. Eller sceneshow. Eller pyro. Eller lys. Eller lasershow. :w00t:

Lenke til kommentar

Aj, aj, aj.

Har nettopp installert DW8 på stasjonæren. No vil plutselig alle program opne seg i nettopp DW8, ingenting anna. Sletta heile mappa med DW8 i (får ikkje avinstallert på vanlig vis), og no får eg berre beskjed om at "blablbla path does not exist" uansett kva eg vil gjere. Fuckit.

Då har eg eit problem for kvelden iallefall :)

Lenke til kommentar
Vurdert dobbel oppgavelinje eller? Vertfall med så mange (unødvendige) ikoner på begge sider..

Blasfemi! Neida, quick launch er jo nice, og det er alle ikonene i systray også. Har plass til det jeg skal på oppgavelinja, og to-linjers oppgavelinje er noe av det styggeste jeg ser. :)

Lenke til kommentar
Windows er og blir et reinnstallere Windows prosjekt, Arve.

8516984[/snapback]

Morsommen. Rart det der, alle som brukar noko anna enn Windows får ein heilt utrulig fanboi-mentalitet.

Uansett, det er første gong sida PCen var ny for liek fire år sidan eg har orntli trøbbel med den :(

Hein: Dobbel oppgavelinje er eit must :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Vurdert dobbel oppgavelinje eller? Vertfall med så mange (unødvendige) ikoner på begge sider..

Blasfemi! Neida, quick launch er jo nice, og det er alle ikonene i systray også. Har plass til det jeg skal på oppgavelinja, og to-linjers oppgavelinje er noe av det styggeste jeg ser. :)

8516990[/snapback]

Jeg hater også to-linjers oppgavelinje, fatter ikke at folk orker å bruke det. To-linjers oppgavelinje ser allikevel en del bedre ut i Vista, fordi "Start" ikonet har blitt en rund Vista logo som faktisk passer til to-linjers oppgavelinje.

Lenke til kommentar
Aj, aj, aj.

Har nettopp installert DW8 på stasjonæren. No vil plutselig alle program opne seg i nettopp DW8, ingenting anna. Sletta heile mappa med DW8 i (får ikkje avinstallert på vanlig vis), og no får eg berre beskjed om at "blablbla path does not exist" uansett kva eg vil gjere. Fuckit.

Då har eg eit problem for kvelden iallefall :)

8516964[/snapback]

Standard Solution for All Your Problems: Remove Windows, Install Linux

281193199_519775b141_o.jpg

Lenke til kommentar
Windows er og blir et reinnstallere Windows prosjekt, Arve.

8516984[/snapback]

Morsommen. Rart det der, alle som brukar noko anna enn Windows får ein heilt utrulig fanboi-mentalitet.

Uansett, det er første gong sida PCen var ny for liek fire år sidan eg har orntli trøbbel med den :(

Hein: Dobbel oppgavelinje er eit must :)

8516993[/snapback]

Ja, merkelig det der. Min Windows XP er inne i det tredje året nå, og den er fortsatt smooth og stabil. Selv om jeg kjører Vista dualboot, i tillegg til at jeg kjørte et par Longhorn betaer i dualboot som jeg senere har avinnstalert. Skjønner ikke hvor folk får alle disse Windows problemene sine fra jeg. For mye pr0n og for lite peiling er mitt tips.

Lenke til kommentar

Pro som eg er så er eg i stand til å opne program likevel;

Høgreklikk => Run as => Administrator. Då går det :p

*finne ut alt og fikse alt*

Ja, eg skal gå med på at av og til lagar Windows merkelege feil, men det er jo litt av sjarmen å kunne fikle med slike ting :p

Lenke til kommentar
Har du hørt om global shortcuts?

I Amarok har du:

win + x = play

win + z = previous

win + c = pause

win + v = stop

win + b = next

win + o = info om sangen

win + p = min/max vindu

win + +/- = volum

etc.

8515279[/snapback]

Som er fantastisk

Ser det er mye preik om hva som er best her, men frykt ikke. Nå kommer jeg med fasiten:

Musikk: Winamp

Web: Opera

Dev: Dreamweaver

Skriftstørrelse: ems

Design: www.danielforsbakk.com

<:

8516793[/snapback]

Enig i Opera da.

XP er jo bajsenes mor

8516990[/snapback]

Bruker stadig 2 linjer jeg. Ikke nå da. Men har ofte MANGE programmer oppe.

--

Hva skjer med å ha oppgavelinjen øverst? Er det 1337? :p

post-64366-1178059750_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...