Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Irriterende at man ikke får opp iPod som en "ekstern disk" slik som med Creative-spilleren min :-/
Du kan aktivere iPoden som ekstern disk også. Fikseleres i iTunes under innstillingene for iPoden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mediamonkey > ALL
Støttes.

8515909[/snapback]

Meh, ser jo crap ut.

Fortsatt negativt at du må bruke iTunes for å fikse iPoden din slik.

8515911[/snapback]

Om det er negativt eller ikke driter jeg egentlig i. Føler bare jeg må opplyse Tor en smule :)
Lenke til kommentar
Alle, absolutt alle kamera, MP3-spelarar etc. bør dukke opp som ekstern disk by default IMO.

8515911[/snapback]

Vel, kanskje eg er rar, men eg bruker iPod-en min som musikkavspelar. Om eg skal ha med meg eit dokument eller liknande bruker eg desse flotte små dingsane betre kjend som minnepennar. :)

I OS X kjem iPod opp som ekstern disk som standard, forresten.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Jeg pleier som regel å ha medieavspilleren bak massevis av vinduer, eller minimert, så det har ikke så mye å si for meg, egentlig.

Kall meg gjerne rar, men jeg klarer ikke bruke programmer som har et stygt brukergrensesnitt.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Vel, kanskje eg er rar, men eg bruker iPod-en min som musikkavspelar.

8515986[/snapback]

Så hvor hendig hadde det ikke vært å dratt mapper med musikk inn, uten å gå via et annet program? :)

8516038[/snapback]

Med tanke på oppbygginga til filsystemet som iPod bruker - særdeles lite hendig og praktisk.

Lenke til kommentar
Kall meg gjerne rar, men jeg klarer ikke bruke programmer som har et stygt brukergrensesnitt.

Meh, vil ikke kalle deg rar. Jo, kanskje litt. Men, jeg bruker 'medieknappene' på tastaturet, så jeg er sjelden innom selve programmet. Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Alle, absolutt alle kamera, MP3-spelarar etc. bør dukke opp som ekstern disk by default IMO.

8515911[/snapback]

Vel, kanskje eg er rar, men eg bruker iPod-en min som musikkavspelar. Om eg skal ha med meg eit dokument eller liknande bruker eg desse flotte små dingsane betre kjend som minnepennar. :)

I OS X kjem iPod opp som ekstern disk som standard, forresten.

8515986[/snapback]

Minnepennar er fine, men det har ingenting med saken å gjere. Det er berre det at fleire MP3-spelarar, digitalkamera og liknande ting treng egen programvare for å laste ned/opp filer frå/til - det burde ikkje vere slik, og det heilt uavhengig av operativsystem.

Lenke til kommentar
Vel, kanskje eg er rar, men eg bruker iPod-en min som musikkavspelar.

8515986[/snapback]

Så hvor hendig hadde det ikke vært å dratt mapper med musikk inn, uten å gå via et annet program? :)

8516038[/snapback]

Med tanke på oppbygginga til filsystemet som iPod bruker - særdeles lite hendig og praktisk.

8516054[/snapback]

Hvorfor er det ikke slik at man kan slenge inn en mappe la oss si albumet "Sky Valley" av Kyuss. Så leser iPod id3-taggene inne i spilleren?

Jeg og Hein har et ord for sånt, poorly designed.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Minnepennar er fine, men det har ingenting med saken å gjere. Det er berre det at fleire MP3-spelarar, digitalkamera og liknande ting treng egen programvare for å laste ned/opp filer frå/til - det burde ikkje vere slik, og det heilt uavhengig av operativsystem.

8516101[/snapback]

Synd å seie det - men så langt har vi faktisk ikkje kome. Det fins ikkje ein bærbar medieavspelar med eit brukargrensesnitt på lik linje med iPod som ikkje brukar propitære teknologiar til overføring.

Hvorfor er det ikke slik at man kan slenge inn en mappe la oss si albumet "Sky Valley" av Kyuss. Så leser iPod id3-taggene inne i spilleren?

8516126[/snapback]

Eg veit ikkje, men eg kan tippe. Dette krever ressursar. Om iPod-en skulle gjort det du spør om på eiga hand hadde dette krevd ganske mykje ressursar. Ressursar som iPod-en ikkje har. Om Apple skulle gjeve iPod-en denne moglegheita hadde prisen på utviklinga gått opp alt for mykje i forhold til inntektene av dei auka kjøpstala.

Flink bisk, Hein. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Aii, Georgia brødtekst :-/

Slike store sider ser veldig "CMSete" ut. Selv sliter jeg litt med det, driver å setter meg inn i CMSet på jobben, så får håpe det blir bedre etterhvert. Man mister liksom litt oversikt over paddings og margins. Blir nok bedre.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

TimesOnline er bra ja :) Får lyst til å designe et avisdesign. Har tenkt så mye på den sveitsiske designmoten i det siste, med klare linjer, få farger og Helvetica. Er nok derfor jeg ikke greier å få til å designe undersidene på tjejporr.se.

@Hein: Jepp, får håpe det.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...