Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 EspenG har vært veldig flink i dag... Har vasket bilen og laget en patch til http://code.djangoproject.com/ticket/3871 Bedre kunne det ikke bli MANGE timers arbeid: http://code.djangoproject.com/attachment/t...871/3871.2.diff Må si at jeg skjønner hvorfor gode programmerere får så godt betalt nå Espen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jorgis: Smaken er som Korea 8513886[/snapback] Sint, totalitær og full av atomvåpen? 8513890[/snapback] Nesten... Delt i to Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Så du ser på albumart som dustete?8513311[/snapback] Fortell meg hvorfor jeg vil sitte og se på bildet av albumet når jeg hører på musikk på pcen. Jeg er en multitasker og har mer kapasitet enn til bare å se på en jpg-fil mens jeg hører på musikk. 8514562[/snapback] Yet again, I quote you for truth! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Haha, så genialt. Tor, en multitasker - faktisk i så høy grad at han ligger i senga og styrer to PC-er samtidig. Ganske impregnerende. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, hva er poenge i det? Man skal høre musikken ikke se på et bilde. 8514576[/snapback] Albumart skal seff bare vises når playlist/collection-browser er åpen, og bidrar til mye enklere gjenkjennelse av albumet du spiller. Enklere (og mye kulere) å få se coveret enn bare å få listet opp navnet. Om du hopper over albumart, kan du like godt stoppe å kjøpe CDer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg liker å ha covere med fin albumart, men gidder da ikke å vise albumart når jeg spiller av digitalt. Går fint an, det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om eg ikkje frå før av veit navnet på albumet musikken eg høyrer på er frå, ja då er det fryktelig fort gjort å finne det ut. Og sjølvsagt kjøper eg CDar! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Har prøvd å bruke iTunes og WMP òg, men begge to er alt for stappfulle av unødvendige dustefunksjonar. Eg vil spele av musikk eg, ikkje surre med avansert programvare. Blæh 8511879[/snapback] Kan du nevne nokon av desse "unødvendige duste funksjonane"? 8513162[/snapback] Kanskje fordi iTunes i dette øyeblikket bruker over 60 MB RAM? Bjørn Eidsvåg er bra da. 8514464[/snapback] Nja.. Det kan nok diskuteres. Secret Garden var et uhell. Satte på albumet så sovna jeg, og den gikk på repeat en stund... 8514464[/snapback] Secret Garden er ganske bra egentlig. Men Nocturne er vel egentlig den eneste kjente låta deres. Derfor jeg lurte. Nocturn, mener du albumet til Andy McKee? Drit bra, men synes det er litt "tomt". Er liksom bare en kis som show-off med guitaren sin, ikke noe følelse eller sjel liksom... Liker Tommy Emmanuel bedre. 8514464[/snapback] Nei. Tenkte nok på låta til Secret Garden. Endret 1. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Albumart skal seff bare vises når playlist/collection-browser er åpen8514796[/snapback] Hva skal du med et eget program for å browse musikkfilene, har du ikke filbehandler? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Wannebe Mac Lovskogen? Ikke bra, ikke bra Dårlig med søkemuligheter og egne playlister i Utforsker Lovskogen. Dessuten er det befriende å slippe å åpne hver eneste sang man vil spille. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Derfor har du èi speleliste med all musikken du vanlegvis vil høyre på, i Winamp, sjølvsagt. Shuffle. Om du har spesifike låtønsker, "J" + [søkestreng] + enter. Sadistisk mykje raskare søking enn du finn i noko operativsystem, iTunes, WMP. Den er faktisk så rask at det einaste som senkar søkefarten er kor fort du er i stand til å skrive Endret 1. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 JonT: Syns du ikke Apple har designsans? Egne playlister kan vel lages som m3u-filer, men det bruker jeg aldri, drar bare mapper inn i WinAmp. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Albumart skal seff bare vises når playlist/collection-browser er åpen8514796[/snapback] Hva skal du med et eget program for å browse musikkfilene, har du ikke filbehandler? 8515054[/snapback] Det slår deg ikke at en god collection-browser slår samtlige filbehandlere ned i grusen? Eller at en god collection-browser er i stand til å hente data fra forskjellige fysiske plasseringer, som f.eks. nettverksdrev? En filbehandler kan ikke søke like effektivt (search-as-you-type i amarok eier Start -> Search hvilken som helst dag). En filbehandler har heller ikke smarte playlists (av typen "favourite tracks from artist X", "most played", eller auto-append av nye foreslåtte sanger til playlisten). Innse det, skal du spille musikk er winamp for veik, for pinglete og for sugen. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 I tillegg kan en filbehandler ikke tagge musikken for deg. Amarok kan "gjette" seg frem til artist, album, track og titell dersom id3 tags mangler. Også må jeg understreke den fantastiske Suggested Songs featuren! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Trenger jo ikke søke når jeg har orden på filene mine. Som igjen er poenget mitt ovenfor å bytte til Linux eller OS X, ræva filstrukturering. Og igjen; hvorfor vil du ha et heldekkende vindu til bare å spille musikk? Så amøbete er jeg ikke. Når det kommer til ID3 V2-tagging så kan vi godt snakke om det, men flere her inne vet jeg er en komplett nazi på slikt, og bruker TagScanner til å tagge alt innkommende som ligger i en buffer-mappe, før det får lov til å komme inn i "Music"-mappen. Endret 1. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Trenger jo ikke søke når jeg har orden på filene mine. Som igjen er poenget mitt ovenfor å bytte til Linux eller OS X, ræva filstrukturering. 8515207[/snapback] Woah... "Ræva filstruktuering"? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Haha, så genialt. Tor, en multitasker - faktisk i så høy grad at han ligger i senga og styrer to PC-er samtidig. Ganske impregnerende. 8514716[/snapback] Pft, er ofte jeg bruker to PCer samtidig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Innse det, skal du spille musikk er winamp for veik, for pinglete og for sugen. Utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet. Skal du spille musikk er nettopp Winamp perfekt. For alle andre tullefunksjoner har du de store tunge applikasjonene. loathsome: Og? Var vel ikke helt det som var poenget. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Woah... "Ræva filstruktuering"? Hva mener du med det?8515219[/snapback] Følger du ikke med i kaféen? Står lenger bak. Skal du sitte foran PCen din og titte på programmet som avspiller musikken så passer iTunes perfekt, men som sagt. Multitasking Endret 1. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har du hørt om global shortcuts? I Amarok har du: win + x = play win + z = previous win + c = pause win + v = stop win + b = next win + o = info om sangen win + p = min/max vindu win + +/- = volum etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå