Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Korleis er ikkje winamp oversiktleg? Greit at den grafiske utforminga kunne vert betre, men på ei anna side er den jo simpel og enkel. Og kva skal vel eg ha ei automatisk sortering av sjangrar, artistar, årstall, album etc. til? Om eg var ute etter slikt ville eg jo brukt WMP eller iTunes.. Winamp hos meg er berre ei liste over musikken pluss hovedvindu med tid avspelt, og alle standardknappar (play/stop/shuffle...etc) Endret 1. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Fant faktisk ingenting på Google :S 8513062[/snapback] Du burde ordne deg litt bedre Google skillz Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Takk Skaflem. Ser ut det kom noe litt bedre enn det jeg fant. Skal se litt. Må bare vente på at WP er ferdig Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 btw, når det nesten er snakk om musikk, Scissor Sistors sin cover på Comfortably Numb er drit tøff! 8513294[/snapback] Haha, for noe dritt :!: Nå blir vel Jørgen glad og fornøyd iTunes er digg, forresten. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Korleis er ikkje winamp oversiktleg? Greit at den grafiske utforminga kunne vert betre, men på ei anna side er den jo simpel og enkel. Og kva skal vel eg ha ei automatisk sortering av sjangrar, artistar, årstall, album etc. til? Om eg var ute etter slikt ville eg jo brukt WMP eller iTunes.. Winamp hos meg er berre ei liste over musikken pluss hovedvindu med tid avspelt, og alle standardknappar (play/stop/shuffle...etc) 8513342[/snapback] Du har jo noen andre funksjoner i Amarok som er handy. Feks. har Amarok en Suggested Songs feature som legger til sanger som ligner på det du hører på akkuratt nå til spillelista. Også har integret støtte for ipod og mange andre mp3 spillere. Automatisk henting av lyrics og info om artisten ved å trykke på en knapp, bare for å nevne noen... PT: den er jo drit tøff! Endret 1. mai 2007 av MC2 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Gratulerer da Endret 1. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Stilig, men syntes at innholdet er skrevet litt for muntlig.. Om du skjønner. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mhm.. Vet. Er ikke så flink til å blogge Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ingen nettlesere som støtter dette? 8513163[/snapback] Aner ikke. Men er vel ikke alt for vanskelig å teste ut, siden du allerede har vist at du vet html-syntaken. Korleis er ikkje winamp oversiktleg? Greit at den grafiske utforminga kunne vert betre, men på ei anna side er den jo simpel og enkel. Og kva skal vel eg ha ei automatisk sortering av sjangrar, artistar, årstall, album etc. til? Om eg var ute etter slikt ville eg jo brukt WMP eller iTunes.. Winamp hos meg er berre ei liste over musikken pluss hovedvindu med tid avspelt, og alle standardknappar (play/stop/shuffle...etc) 8513342[/snapback] Slik jeg føler det fungerer winamp fint til å spille av et par sanger. Men jeg legger ikke inn noe større bibliotek i winamp, det blir bare ork Før i tiden brukte jeg MusicMatch, men det er vel egentlig heller ikke godt nok.. Så hvis noen møter på noe bra noe er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Songbird er ikke så værst ... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 btw, når det nesten er snakk om musikk, Scissor Sistors sin cover på Comfortably Numb er drit tøff! 8513294[/snapback] Jeg vil heller knipe av meg ballene med en rusten avbiter enn å høre noen vanære verdens beste sang på den grusomste måten noensinne. Om du liker sånt, tør jeg ikke se hvordan resten av last.fm-listen din ser ut... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jorgis: Smaken er som Korea Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jorgis: Smaken er som Korea 8513886[/snapback] Sint, totalitær og full av atomvåpen? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har heller ingenting til overs for den låta. Men den kuleste låta til Scissor Sisters er jo utvilsomt She's my man. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) btw, når det nesten er snakk om musikk, Scissor Sistors sin cover på Comfortably Numb er drit tøff! 8513294[/snapback] Jeg vil heller knipe av meg ballene med en rusten avbiter enn å høre noen vanære verdens beste sang på den grusomste måten noensinne. Om du liker sånt, tør jeg ikke se hvordan resten av last.fm-listen din ser ut... 8513869[/snapback] Heh, liker det meste, borsett fra Death/Goth/Black/etc. metal og psycho trance etc. Show me yours Ok, hvis dette hadde vært IRL så føler jeg som om alle stirrer på meg... eller døde alle av sjokk fra Last.fm lista mi? Altså, jeg kan forklare hvorfor Celine Dion og Robbie Williams er der et sted... Endret 1. mai 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 We got connection! 8513399[/snapback] Blog added! Nå for du skrive noe bra da før jeg unsubscriber deg. Stilig, men syntes at innholdet er skrevet litt for muntlig.. Om du skjønner. 8513436[/snapback] Muntlig er da bra. Heh, liker det meste, borsett fra Death/Goth/Black/etc. metal og psycho trance etc.Show me yours 8513969[/snapback] ... 5. Bjørn Eidsvåg - 555 ... ... 16. Secret Garden - 384 ... Hører mye på Nocturn? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Bjørn Eidsvåg er bra da. Secret Garden var et uhell. Satte på albumet så sovna jeg, og den gikk på repeat en stund... Nocturn, mener du albumet til Andy McKee? Drit bra, men synes det er litt "tomt". Er liksom bare en kis som show-off med guitaren sin, ikke noe følelse eller sjel liksom... Liker Tommy Emmanuel bedre. Endret 1. mai 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Så du ser på albumart som dustete?8513311[/snapback] Fortell meg hvorfor jeg vil sitte og se på bildet av albumet når jeg hører på musikk på pcen. Jeg er en multitasker og har mer kapasitet enn til bare å se på en jpg-fil mens jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, hva er poenge i det? Man skal høre musikken ikke se på et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå