Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Korleis er ikkje winamp oversiktleg? Greit at den grafiske utforminga kunne vert betre, men på ei anna side er den jo simpel og enkel. Og kva skal vel eg ha ei automatisk sortering av sjangrar, artistar, årstall, album etc. til? Om eg var ute etter slikt ville eg jo brukt WMP eller iTunes..

Winamp hos meg er berre ei liste over musikken pluss hovedvindu med tid avspelt, og alle standardknappar (play/stop/shuffle...etc)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Korleis er ikkje winamp oversiktleg? Greit at den grafiske utforminga kunne vert betre, men på ei anna side er den jo simpel og enkel. Og kva skal vel eg ha ei automatisk sortering av sjangrar, artistar, årstall, album etc. til? Om eg var ute etter slikt ville eg jo brukt WMP eller iTunes..

Winamp hos meg er berre ei liste over musikken pluss hovedvindu med tid avspelt, og alle standardknappar (play/stop/shuffle...etc)

8513342[/snapback]

Du har jo noen andre funksjoner i Amarok som er handy. Feks. har Amarok en Suggested Songs feature som legger til sanger som ligner på det du hører på akkuratt nå til spillelista. Også har integret støtte for ipod og mange andre mp3 spillere. Automatisk henting av lyrics og info om artisten ved å trykke på en knapp, bare for å nevne noen...

PT: den er jo drit tøff!

Endret av MC2
Lenke til kommentar
Ingen nettlesere som støtter dette?  :no:

8513163[/snapback]

Aner ikke. Men er vel ikke alt for vanskelig å teste ut, siden du allerede har vist at du vet html-syntaken.

8513342[/snapback]

Slik jeg føler det fungerer winamp fint til å spille av et par sanger. Men jeg legger ikke inn noe større bibliotek i winamp, det blir bare ork :p

Før i tiden brukte jeg MusicMatch, men det er vel egentlig heller ikke godt nok.. Så hvis noen møter på noe bra noe er det bare å skrike ut!

Lenke til kommentar
btw, når det nesten er snakk om musikk, Scissor Sistors sin cover på Comfortably Numb er drit tøff! :D

8513294[/snapback]

Jeg vil heller knipe av meg ballene med en rusten avbiter enn å høre noen vanære verdens beste sang på den grusomste måten noensinne. :)

Om du liker sånt, tør jeg ikke se hvordan resten av last.fm-listen din ser ut... :ermm:

Lenke til kommentar
btw, når det nesten er snakk om musikk, Scissor Sistors sin cover på Comfortably Numb er drit tøff! :D

8513294[/snapback]

Jeg vil heller knipe av meg ballene med en rusten avbiter enn å høre noen vanære verdens beste sang på den grusomste måten noensinne. :)

Om du liker sånt, tør jeg ikke se hvordan resten av last.fm-listen din ser ut... :ermm:

8513869[/snapback]

Heh, liker det meste, borsett fra Death/Goth/Black/etc. metal og psycho trance etc.

Show me yours ;)

Ok, hvis dette hadde vært IRL så føler jeg som om alle stirrer på meg... eller døde alle av sjokk fra Last.fm lista mi? Altså, jeg kan forklare hvorfor Celine Dion og Robbie Williams er der et sted... :ermm:

Endret av MC2
Lenke til kommentar
We got connection! :)

8513399[/snapback]

Blog added!

Nå for du skrive noe bra da før jeg unsubscriber deg.

Stilig, men syntes at innholdet er skrevet litt for muntlig.. Om du skjønner.

8513436[/snapback]

Muntlig er da bra.

Heh, liker det meste, borsett fra Death/Goth/Black/etc. metal og psycho trance etc.

Show me yours ;)

8513969[/snapback]

...

5. Bjørn Eidsvåg - 555

...

:dontgetit:

...

16. Secret Garden - 384

...

Hører mye på Nocturn?

Lenke til kommentar

Bjørn Eidsvåg er bra da.

Secret Garden var et uhell. Satte på albumet så sovna jeg, og den gikk på repeat en stund...

Nocturn, mener du albumet til Andy McKee? Drit bra, men synes det er litt "tomt". Er liksom bare en kis som show-off med guitaren sin, ikke noe følelse eller sjel liksom... Liker Tommy Emmanuel bedre.

Endret av MC2
Lenke til kommentar
Så du ser på albumart som dustete?

8513311[/snapback]

Fortell meg hvorfor jeg vil sitte og se på bildet av albumet når jeg hører på musikk på pcen. Jeg er en multitasker og har mer kapasitet enn til bare å se på en jpg-fil mens jeg hører på musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...