Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er alt for stappfulle av unødvendige dustefunksjonar. Eg vil * eg, ikkje surre med avansert programvare. Blæh.

8511879[/snapback]

Men Opera kan du bruke?

8512413[/snapback]

Eg brukar faktisk ganske mykje av dei funksjonane i Opera som gjer at slike som deg ser på den som bloated - sjølv om det strengt tatt ikkje er så ufattelig mykje. :w00t:

Edit:

Marvil: Rams opp alt det overflødige du finn i Opera, værsåsnill :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Marvil: Rams opp alt det overflødige du finn i Opera, værsåsnill :)

8512553[/snapback]

Alt? Hvor lenge tror du jeg gidder å sitte her..?

Det mest åpenlyse overflødige er vel Jon S. Von Tetzchner samt lønnskostnadene i fra helvette. :) Markedsførerne deres er vel også kanskje overflødige. Jobben dem gjør, vertfall.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål:

Noen som har noe peiling på Squirrelmail?

Lasta det ned og lasta det opp til serveren, men så får jeg denne beskjeden:

ERROR: Config file "config/config.php" not found. You need to configure SquirrelMail before you can use it.

Gidder ikke starte nytt emne da noen av dere sikkert vet det?

Edit:

Det jeg mente var at, åssen skal config.php se ut? Fant faktisk ingenting på Google :S

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar
det er liksom ikke noe poeng med Facebook :p

8504228[/snapback]

Bra det bare er sånn minst 14mill folk som er uenige.. :)

8504436[/snapback]

Jammen det må bety at 6,486 milliarder ikke har facebook. Og 6,486 milliarder kan da ikke ta feil?

Arve: Selv om du ikke har hatt noen problemer betyr ikke det at de stiller i en klasse for seg selv :p

8508317[/snapback]

No skal det vel og seiast at ein del testar og anna info rundtom på the big great intarweb seier det same :)

Har faktisk ikkje anna enn WD-diskar i min stasjonære uansett :p

8508350[/snapback]

Seagate er det eneste som duger. Liten tvil om det. Alt annet er søppel! :p

Jeg har nå sett litt på <ins> og <del>, og attributtene datetime og cite, men det noe jeg ikke skjønner:

Hvordan kan man se datoen teksten ble slettet, uten å se på kildekoden? Som i denne koden:

<p>This is some <del datetime="20030522">nonsense</del> <ins cite="http://www.htmldog.com">very informative stuff</ins> that I've written.</p>

8511984[/snapback]

Nei, dette er jo noe som nettleseren må støtte. F.eks. kunne den vist datoen på skjermen ved mouse-over eller noe slikt. Du får høre om Microsoft gidder å implementere det i IE8. Eventuelt spørre Opera. Firefox kommer aldri til å implementere noe slikt, i fare for å bli bloated ;)
Lenke til kommentar
Nei, dette er jo noe som nettleseren må støtte. F.eks. kunne den vist datoen på skjermen ved mouse-over eller noe slikt. Du får høre om Microsoft gidder å implementere det i IE8. Eventuelt spørre Opera. Firefox kommer aldri til å implementere noe slikt, i fare for å bli bloated ;)

8513108[/snapback]

Ingen nettlesere som støtter dette? :no:

Lenke til kommentar
Har prøvd å bruke iTunes og WMP òg, men begge to er alt for stappfulle av unødvendige dustefunksjonar. Eg vil spele av musikk eg, ikkje surre med avansert programvare. Blæh

8511879[/snapback]

Kan du nevne nokon av desse "unødvendige dustefunksjonane"?

Lenke til kommentar
Har prøvd å bruke iTunes og WMP òg, men begge to er alt for stappfulle av unødvendige dustefunksjonar. Eg vil spele av musikk eg, ikkje surre med avansert programvare. Blæh

8511879[/snapback]

8513162[/snapback]

Felles for iTunes og WMP kontra winamp er for eksempel:

Alt for avansert måte å dele inn i spelelister på. Eg vil ha ei einaste speleliste som eg skrur på shuffle på, eg. Ikkje ti forskjellige. Dessutan er både iTunes og WMP langt treigare enn Winamp, og søkefunksjonen i Winamp er >>>> iTunes og WMP sin. Det er hovedgrunnane til at eg heller vil ha Winamp i simplaste form (aka versjon 2.xx).

Lenke til kommentar

8511879[/snapback]

8513162[/snapback]

Smarte spillelister og automatisk album-art henting er jo bare helt dust.

Lenke til kommentar

Er jo ingen vits i å diskutere dette. Dette er jo nettopp hvorfor det finnes flere typer programvare til samme oppgaven, smaken er som baken, ikke sant?

btw, når det nesten er snakk om musikk, Scissor Sistors sin cover på Comfortably Numb er drit tøff! :D

btw, Arve, hvis du ser etter et alternativ til WinAmp så har jeg hørt mye godt om FooBar2000 (http://www.foobar2000.org/).

Endret av MC2
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål:

Noen som har noe peiling på Squirrelmail?

Lasta det ned og lasta det opp til serveren, men så får jeg denne beskjeden:

ERROR: Config file "config/config.php" not found. You need to configure SquirrelMail before you can use it.

Gidder ikke starte nytt emne da noen av dere sikkert vet det?

Edit:

Det jeg mente var at, åssen skal config.php se ut? Fant faktisk ingenting på Google :S

8513062[/snapback]

Hva os skal du ha det på?

EDIT: Noe her: http://squirrelmail.org/wiki/ConfiguringSquirrelMail

Endret av CissaM
Lenke til kommentar
Eg har ikkje behov for det overhodet, derfor er det overflødig og dustete. Derfor vil eg ha WinAmp.

8513276[/snapback]

Så du ser på albumart som dustete? Oversiktlegheita i Winamp er jo FALSE. Dei har prøvd å fikse det med den "Media Browser" elns i Winamp5, men da er du jo allereie i Bloat Heaven™, så.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...