KjellSpell Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke godt og vere sikker. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvilket avspillingsprogram bruker folk her til musikk?iTunes har av enellerannen grunn nå begyne å dra CPU-load opp på 100% hver gang jeg gjør noe på maskina, så vurderer å bytte.. Vil ha noe relativt likt iTunes i funksjoner/oppbygning, dvs ikke noe simpelt som WinAmp. WMP utgår også uten tvil. 8510644[/snapback] Du kan jo i hvert fall glede deg til amarok kommer med en windows-port. 1.4.5 is last release of the 1.4 Fast Forward that will have new features. Amarok 2.0 development, based on Qt4/KDE4, has already started. Exciting times for the Amarok project - the 2.0 release (perhaps as soon as this summer) will run natively on Linux, OS X and Windows! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Som noen har funnet ut, så går det i Windows (XP) her.. Vurderer WinAmp litt mer, men syns det er simpelt. Ikke har jeg sett noen pene skins til det heller. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Amarok er uten tvil det beste musikkprogrammet jeg noen gang har brukt! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Etter å ha vært borte nærmest et døgn legger jeg merke til at Arve har inntatt en slags lederstiling, og ser nesten på seg selv som en slags fasitt på både Firefox mot Opera-debatten, og sine 30 andre spørsmål. Fy Arve! Det er Hein som er moddis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Etter å ha vært borte nærmest et døgn legger jeg merke til at Arve har inntatt en slags lederstiling, og ser nesten på seg selv som en slags fasitt på både Firefox mot Opera-debatten, og sine 30 andre spørsmål. Fy Arve! Det er Hein som er moddis 8511311[/snapback] Eg er jo den som har rett, såååååå.... det skulle vel egentlig berre mangle at eg tek på meg ansvaret som ledar. Uansett; kva er gale med winamp? Den er bitteliten, rask, har alt du treng av innstillingar og måtar å gjere ting på, og ser heilt OK ut. Og du, Marvil, som klagar på Opera burde iallefall ikkje nevne at du brukar iTunes. Winamp > all Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Eg er jo den som har rett, såååååå.... det skulle vel egentlig berre mangle at eg tek på meg ansvaret som ledar. Tjae, er vel helst jeg som har rett. Anyhoo - er det så forbaska vanskelig å skrive nynorsk på en konsekvent og gjennomført måte, når du først har bestemt deg for å skrive det? Hva pokker har Winamp-diskusjonen her å gjøre, forresten? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Uansett; kva er gale med winamp? Den er bitteliten, rask, har alt du treng av innstillingar og måtar å gjere ting på, og ser heilt OK ut. Og du, Marvil, som klagar på Opera burde iallefall ikkje nevne at du brukar iTunes. Winamp > all 8511530[/snapback] Winamp begynner å bli en smule bloat. Det er kommet så mye ekstra unødvendig crap, og det er synd. Om jeg skulle brukt windows igjen så ville jeg fortsatt gått for winamp, men jeg likte den bedre før. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Eg er jo den som har rett, såååååå.... det skulle vel egentlig berre mangle at eg tek på meg ansvaret som ledar. Anyhoo - er det så forbaska vanskelig å skrive nynorsk på en konsekvent og gjennomført måte, når du først har bestemt deg for å skrive det? Hva pokker har Winamp-diskusjonen her å gjøre, forresten? 8511541[/snapback] Ja, det er litt vanskeleg. Men eg skal prøve å skjerpe meg, Hein. Takk for påpeikinga Winamp-diskusjonen har det å gjere her at vi diskuterer den her. Marvil starta det heile, skuld på han. Winamp begynner å bli en smule bloat. Det er kommet så mye ekstra unødvendig crap, og det er synd. Om jeg skulle brukt windows igjen så ville jeg fortsatt gått for winamp, men jeg likte den bedre før. Det er sant, men om du leitar litt så finn du nok Winamp 2.xx til nedlasting. Uansett så er vel strengt tatt både WMP og iTunes fortsatt langt, langt meir bloat enn Winamp. Edit: Winamp 2.78 lagt inn! Kvifor akkurat 2.78? Fordi det var den eg hadde før eg la inn Winamp5, som forøvrig er langt treigare. Endret 1. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 iTunes fungerer meget smukt her Deilig med "smarte" spillelister! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er selv "smart" jeg, så jeg velger ut min egen musikk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gah.. /spit http://#' target='_blank'> Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er selv "smart" jeg, så jeg velger ut min egen musikk 8511715[/snapback] Smart Playlists i iTunes er for smarte folk, som får andre til å gjøre ting for dem. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Neh. Har ei speleliste i Winamp som eg brukar, som er perfekt. Har prøvd å bruke iTunes og WMP òg, men begge to er alt for stappfulle av unødvendige dustefunksjonar. Eg vil spele av musikk eg, ikkje surre med avansert programvare. Blæh. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har nå sett litt på og , og attributtene datetime og cite, men det noe jeg ikke skjønner: Hvordan kan man se datoen teksten ble slettet, uten å se på kildekoden? Som i denne koden: <p>This is some <del datetime="20030522">nonsense</del> <ins cite="http://www.htmldog.com">very informative stuff</ins> that I've written.</p> Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Er selv "smart" jeg, så jeg velger ut min egen musikk 8511715[/snapback] Smart Playlists i iTunes er for smarte folk, som får andre til å gjøre ting for dem. 8511788[/snapback] Det skal jeg gå med på, men inntil det står "* Mindreading" i changelogen, så holder jeg meg til WinAmp. @Sparks: Forsiktig nå, bursdagshilsnen din henger i en tynn tråd! Endret 1. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det skal jeg gå med på, men inntil det står "* Mindreading" i changelogen, så holder jeg meg til WinAmp. QFT! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Så konstruktive innlegg vi skriver i dag, da Ser ikke noe problem med å ta stilling til hva jeg skal høre på når jeg først sitter ved PC-en - det er bare å åpne filbrowseren fra Winamp og bla seg gjennom det man har av musikk det, og eventuelt sette litt forskjellig i kø. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 er alt for stappfulle av unødvendige dustefunksjonar. Eg vil * eg, ikkje surre med avansert programvare. Blæh.8511879[/snapback] Men Opera kan du bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå