Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket avspillingsprogram bruker folk her til musikk?

iTunes har av enellerannen grunn nå begyne å dra CPU-load opp på 100% hver gang jeg gjør noe på maskina, så vurderer å bytte..

Vil ha noe relativt likt iTunes i funksjoner/oppbygning, dvs ikke noe simpelt som WinAmp. WMP utgår også uten tvil.

8510644[/snapback]

Du kan jo i hvert fall glede deg til amarok kommer med en windows-port. :)

1.4.5 is last release of the 1.4 Fast Forward that will have new features. Amarok 2.0 development, based on Qt4/KDE4, has already started. Exciting times for the Amarok project - the 2.0 release (perhaps as soon as this summer) will run natively on Linux, OS X and Windows!

:w00t:

Lenke til kommentar

Etter å ha vært borte nærmest et døgn legger jeg merke til at Arve har inntatt en slags lederstiling, og ser nesten på seg selv som en slags fasitt på både Firefox mot Opera-debatten, og sine 30 andre spørsmål.

Fy Arve! Det er Hein som er moddis :p

Lenke til kommentar
Etter å ha vært borte nærmest et døgn legger jeg merke til at Arve har inntatt en slags lederstiling, og ser nesten på seg selv som en slags fasitt på både Firefox mot Opera-debatten, og sine 30 andre spørsmål.

Fy Arve! Det er Hein som er moddis :p

8511311[/snapback]

Eg er jo den som har rett, såååååå.... det skulle vel egentlig berre mangle at eg tek på meg ansvaret som ledar.

Uansett; kva er gale med winamp?

Den er bitteliten, rask, har alt du treng av innstillingar og måtar å gjere ting på, og ser heilt OK ut. Og du, Marvil, som klagar på Opera burde iallefall ikkje nevne at du brukar iTunes. :p

Winamp > all

Lenke til kommentar
Eg er jo den som har rett, såååååå.... det skulle vel egentlig berre mangle at eg tek på meg ansvaret som ledar.

Tjae, er vel helst jeg som har rett. :whistle:

Anyhoo - er det så forbaska vanskelig å skrive nynorsk på en konsekvent og gjennomført måte, når du først har bestemt deg for å skrive det? :p

Hva pokker har Winamp-diskusjonen her å gjøre, forresten?

Lenke til kommentar
Uansett; kva er gale med winamp?

Den er bitteliten, rask, har alt du treng av innstillingar og måtar å gjere ting på, og ser heilt OK ut. Og du, Marvil, som klagar på Opera burde iallefall ikkje nevne at du brukar iTunes. :p

Winamp > all

8511530[/snapback]

Winamp begynner å bli en smule bloat. Det er kommet så mye ekstra unødvendig crap, og det er synd. Om jeg skulle brukt windows igjen så ville jeg fortsatt gått for winamp, men jeg likte den bedre før.

Lenke til kommentar

Anyhoo - er det så forbaska vanskelig å skrive nynorsk på en konsekvent og gjennomført måte, når du først har bestemt deg for å skrive det? :p

Hva pokker har Winamp-diskusjonen her å gjøre, forresten?

8511541[/snapback]

Ja, det er litt vanskeleg. Men eg skal prøve å skjerpe meg, Hein. Takk for påpeikinga :p

Winamp-diskusjonen har det å gjere her at vi diskuterer den her. Marvil starta det heile, skuld på han.

Winamp begynner å bli en smule bloat. Det er kommet så mye ekstra unødvendig crap, og det er synd. Om jeg skulle brukt windows igjen så ville jeg fortsatt gått for winamp, men jeg likte den bedre før.

Det er sant, men om du leitar litt så finn du nok Winamp 2.xx til nedlasting. Uansett så er vel strengt tatt både WMP og iTunes fortsatt langt, langt meir bloat enn Winamp.

Edit:

Winamp 2.78 lagt inn! Kvifor akkurat 2.78? Fordi det var den eg hadde før eg la inn Winamp5, som forøvrig er langt treigare.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Jeg har nå sett litt på og , og attributtene datetime og cite, men det noe jeg ikke skjønner:

Hvordan kan man se datoen teksten ble slettet, uten å se på kildekoden? Som i denne koden:

<p>This is some <del datetime="20030522">nonsense</del> <ins cite="http://www.htmldog.com">very informative stuff</ins> that I've written.</p>

Lenke til kommentar
Er selv "smart" jeg, så jeg velger ut min egen musikk :p

8511715[/snapback]

Smart Playlists i iTunes er for smarte folk, som får andre til å gjøre ting for dem. ;)

8511788[/snapback]

Det skal jeg gå med på, men inntil det står "* Mindreading" i changelogen, så holder jeg meg til WinAmp.

@Sparks: Forsiktig nå, bursdagshilsnen din henger i en tynn tråd!

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Så konstruktive innlegg vi skriver i dag, da :)

Ser ikke noe problem med å ta stilling til hva jeg skal høre på når jeg først sitter ved PC-en - det er bare å åpne filbrowseren fra Winamp og bla seg gjennom det man har av musikk det, og eventuelt sette litt forskjellig i kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...