Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det store spørsmålet er uansett; Kvifor sit folk inne natt til 1. mai? 8508564[/snapback] Hva annet skulle vi/dere finne på? Drikke? Herregud.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 I see, Matsemann. I see. Liker spesielt andre linja di der Eg skal ut, eg. Må berre vente til en kompis av meg kjem med bussen frå forcen. Han er nok her på rommet mitt rundt 0030, så skal turbovorse i en liten halvtime, og så stikke til sentrum Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvor lenge har du igjen av forsvaret, frøken Systad? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du har sikkert fått dette spørsmålet før, men har det vært verdt det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Definitivt. Har igrunn likt meg veldig bra, til tross for tider med "Mindre underhaldande" tjeneste. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er det noen av dere som vet når er det Webkafeen.no kommer? Har sett på beta'en, og det ser kjempebra ut der Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skule akkurat til og spør om det samme Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Here it is . Les de siste postene Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ah, så det er den tråden som er Webkafeen.no sin ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Vi har vår egen lille tråd ja, slik at vi kan komme oss bort i fra galskapen i kafeen når det trengs Er ganske dødt fortiden dog... Eksamens perioden kryper opp på oss raskere enn vi ønsker, og jeg begynner å jobbe fulltid på onsdag (+ at jeg må lese på eksamen), nå det blir nok ikke så alt for mye som skjer frem over. Espen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hein vs Tor? Håhå, dette er bare det beste å komme hjem til etter noen øl på byen. For øvrig 50/50 ser jeg. Nokså tåpelig diskusjon dere har hatt her, ser mer ut som en telletråd enn noe annet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sheesh, så kjem du med moderatorfaktene dine igjen No har eg nettopp vert på verdens mest ubrukelige bytur; Venta på en kompis som kom med bussen fra oslo ca 00:00. Han kom hit ca 00:15. Vi hadde turbovors, og kom oss nedover mot sentrum ca 01:00. Når vi kom ned, så blei vi gåande litt rundtom, og når vi til slutt betalte oss inn ein stad (omtrent 02:01) så hadde dei sjølvsagt stengt skjenkegreia 02:00. Surt. Det var 100kr bortkasta. Så gjekk vi litt til utan å finne nokon vi kjente, og blei køyrde opp att no nettopp. Fy faen så ubrukelig. Og eg høyrer russebilane heilt opp hit. Døll. Lyst å vere russ igjen, eg. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Et bilde sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Han til venstre så litt skremt ut :O Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Må ikke snakke sånt om vår lille moderator Hvem hadde IKKE vært skremt når daniel begynner å vifte med familieskatten Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Haha, har aldri junior blitt omtalt som "familieskatten" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvilket avspillingsprogram bruker folk her til musikk? iTunes har av enellerannen grunn nå begyne å dra CPU-load opp på 100% hver gang jeg gjør noe på maskina, så vurderer å bytte.. Vil ha noe relativt likt iTunes i funksjoner/oppbygning, dvs ikke noe simpelt som WinAmp. WMP utgår også uten tvil. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg bruke noe så simpelt som WinAmp. Men har du windows, mac eller linux(vilken vist ja)? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis han sier at han ikke vil bruke WMP, bruker han vel Windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå