Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Vi har vår egen lille tråd ja, slik at vi kan komme oss bort i fra galskapen i kafeen når det trengs :p

Er ganske dødt fortiden dog... Eksamens perioden kryper opp på oss raskere enn vi ønsker, og jeg begynner å jobbe fulltid på onsdag (+ at jeg må lese på eksamen), nå det blir nok ikke så alt for mye som skjer frem over.

Espen

Lenke til kommentar

Sheesh, så kjem du med moderatorfaktene dine igjen :p

No har eg nettopp vert på verdens mest ubrukelige bytur;

Venta på en kompis som kom med bussen fra oslo ca 00:00. Han kom hit ca 00:15. Vi hadde turbovors, og kom oss nedover mot sentrum ca 01:00. Når vi kom ned, så blei vi gåande litt rundtom, og når vi til slutt betalte oss inn ein stad (omtrent 02:01) så hadde dei sjølvsagt stengt skjenkegreia 02:00. Surt. Det var 100kr bortkasta. Så gjekk vi litt til utan å finne nokon vi kjente, og blei køyrde opp att no nettopp. Fy faen så ubrukelig. Og eg høyrer russebilane heilt opp hit. Døll. Lyst å vere russ igjen, eg.

Lenke til kommentar

Hvilket avspillingsprogram bruker folk her til musikk?

iTunes har av enellerannen grunn nå begyne å dra CPU-load opp på 100% hver gang jeg gjør noe på maskina, så vurderer å bytte..

Vil ha noe relativt likt iTunes i funksjoner/oppbygning, dvs ikke noe simpelt som WinAmp. WMP utgår også uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...