j-- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tabeller, helt klart. Er så fint til å putte grafiske elementer i Jeg er veldig glad i å vise tabulær data med flash, jeg. Sånn at brukerne får en fin interaktiv opplevelse! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tabeller er en soleklar vinner. Desto flere "t"-er du har i koden din desto mer sperm produserer testiklene dine. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da må vi nesten begynne en plass: Tabellar vs. semantisk HTML? Diskuter 8507318[/snapback] Tabeller kan godt være en del av semantisk html. Det kommer heller an på hvordan man bruker dem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Tabeller er en soleklar vinner. Desto flere "t"-er du har i koden din desto mer sperm produserer testiklene dine. 8507378[/snapback] Liker du å nøste tabeller? Jeg mener at jo flere tabeller inni hverandre, jo bedre. Drev med CSS og sånt tull en stund, men tabeller var så mye bedre på alle måter. Endret 30. april 2007 av clvn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da må vi nesten begynne en plass: Tabellar vs. semantisk HTML? Diskuter 8507318[/snapback] Tabeller kan godt være en del av semantisk html. Det kommer heller an på hvordan man bruker dem. 8507429[/snapback] La meg omformulere for dei ikkje-fullt-så-smarte: Tabell-layout vs semantisk HTML Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er trofast mot ZDE, jeg altså 2nd. Opera = Betalte programmerere som må levere og flere funksjoner. Opera-ansatt 1: "Oh crap, evalueringsdag i morgen, og jeg har ikke gjort annet enn å fikse bugs hele måneden. Hva skal jeg gjøre?" Opera-ansatt 2: "Fort, putt inn en eller annen halvimplementert feature, ellers får du fyken!" Opera-ansatt 1: "Puh, det var nære på." Opera 11beta, now with integrated Spoon and Fork, for all your dinnery surfing. Kan vi ikkje heller finne noko anna å diskutere? Har laga ei lita liste med ting vi kan diskutere: Tabellar vs. semantisk HTML? Notepad vs Dreamweaver? Pink Floyd vs. Westlife? Hein vs Tor? Meg vs resten? Sony Ericsson vs Nokia? Golf vs. Corolla? NRK vs TV2? CD vs kassett? DVD vs VHS? Acer vs HP? Logitech vs Microsoft? Linux vs. Windows? Panasonic vs. Sony? Rema1000 vs Rimi? Narvesen vs 7-eleven? Melk vs Juice? Firkant vs Sirkel? Intel vs AMD? nVidia vs ATI? Høgre vs Venstre? Grønt vs gult? Fattig vs rik? Opp vs ned? Helvete vs himmel? Religion vs ateisme? Koss vs Sennheiser? Corn flakes vs havregryn? Parkett vs Linolium? Creative Zen vs Apple iPod? Neither. Adidas vs Nike? Seagate vs Western digital? MAXTOR! Laptop vs Stasjonær? LCD vs Plasma? CRT vs LCD? Kvit vs Svart? Sivil vs Soldat? Family Guy vs Simpsons? Photoshop vs Paint Shop Pro? Norsk vs engelsk? MS Office vs Openoffice? Winamp vs iTunes? Amarok IRC vs MSN? Hanskar vs Vottar? Rulletrapp vs heis? Softis vs saftis? På papir vs .psd? Webdesign vs bildesign? Honda vs BMW? Mercedes! AG3 vs AK47? Ski vs snowboard? Øl vs Rusbrus? Cola! Komplett vs Multicom? Politi vs Blitzarar? Dagbladet vs VG? BT USA vs Europa? Dame eller mann? Dopapir eller spyling? Dusj eller bad? Axe eller Sterilan? Discovery vs MTV? Seinfeld vs Friends? ...då ventar eg igrunn berre på kven som blir den første til å sitere alt med eit svar til kvar linje. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Maxtor, jorgis? MAXTOR? Maxtor er jo harddiskverda sitt svar på Lada Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja du har rett, de går ikke framover. Du må bruke egen kraft Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Maxtor, jorgis? MAXTOR?Maxtor er jo harddiskverda sitt svar på Lada 8507859[/snapback] Når ble det vanlig å eie fire Ladaer uten at noen av dem har brutt sammen eller gitt deg noe annet enn fornøyelse? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) For fleire tiår sida ...i den grad det har vore normalt å eige fire bilar nokon sinne. Det er uansett Seagate og WD som er the kings i harddiskverda. Det er berre eit tidsspørsmål før Maxtordiskane dine bryt saman. Endret 30. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvis jeg husker riktig så oppfant maxtro noe viktig, men husker ikke hva, pluss creds til Maxtor. Uansett har jeg en Maxtro one touch som fungerer uten problemer. 2 WD My Books som er helt yppelige. To interne WD disker, men begge har hatt problemer med alderen (så minus poeng), og hoveddisken nå er faktisk en Samsung Spinpoint som har kjørt i noen måneder feilfritt (ikke overraskende). Men vil ikke anbefale WD sine interne, spesielt Caviar serien. Etter to år begynner problemene... Av det jeg har oppfatta (men det var vel i 2004) så er Seagate diskene akkurat som MSI hardware. Billig, bra og styøsvake, men kortlivstid. Endret 30. april 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Tøys, har hatt mine i tre år+ no, null problem. Seagate stiller liksom i ein klasse for seg, though. Edit: Seagate er jo det stikk motsatte; Støysvake, dyre, lang levetid, gjennomført kvalitet, men bittelitt treigare enn andre Endret 30. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Arve: Selv om du ikke har hatt noen problemer betyr ikke det at de stiller i en klasse for seg selv Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Arve: Selv om du ikke har hatt noen problemer betyr ikke det at de stiller i en klasse for seg selv 8508317[/snapback] No skal det vel og seiast at ein del testar og anna info rundtom på the big great intarweb seier det same Har faktisk ikkje anna enn WD-diskar i min stasjonære uansett Endret 30. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har heller ikke hatt problemer enda, med WDen Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tøys, har hatt mine i tre år+ no, null problem. Seagate stiller liksom i ein klasse for seg, though. Edit: Seagate er jo det stikk motsatte; Støysvake, dyre, lang levetid, gjennomført kvalitet, men bittelitt treigare enn andre 8508291[/snapback] Vel mine WD disker krasjet etter to år med 24/7 kjøring, og PC'n var ikke på stand by eller idle eller noe, men drev på å skrev hele tiden, delvis pga at jeg bare har 512 mb ram og delvis pga opp-nedlasting. Det jeg hørt om Seagate var tross alt 3 år siden fra en kis som drev en pc butikk, hvor han har erfart at Seagate diskene ikke klarer seg noe særlig lenge og anbefalt WD, som ikke heller vart noe særlig... så mulig han ikke var på sitt beste den dagen... Ellers så har Maxtor sine interne en tendens til å bli ekstremt varme har jeg også hørt, vet ikke om det stemmer dog... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Om du har harddisker med mye load er det vel en god investering i skikkelig feste og kjøling, da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For fleire tiår sida ...i den grad det har vore normalt å eige fire bilar nokon sinne. Det er uansett Seagate og WD som er the kings i harddiskverda. Det er berre eit tidsspørsmål før Maxtordiskane dine bryt saman. 8508130[/snapback] BS. Eneste grunn til at det er Seagate, WD og Samsung som dominerer for tiden, er fordi WD kjøpte Maxtor. Hvis jeg husker riktig så oppfant maxtro noe viktig, men husker ikke hva, pluss creds til Maxtor. 8508267[/snapback] Maxtor var første (og eneste) til å bruke ATA133. Før SATA var Maxtor-disker det raskeste du fikk (med unntak av WD Raptor, som da var bare i 36GB-versjon og alt for liten). Tøys, har hatt mine i tre år+ no, null problem. Seagate stiller liksom i ein klasse for seg, though.8508291[/snapback] Mine Maxtor-disker er på fjerde året nå. Ellers så har Maxtor sine interne en tendens til å bli ekstremt varme har jeg også hørt, vet ikke om det stemmer dog... 8508357[/snapback] Jeg kjører alltid en lydløs 120mm-vifte som blåser kald luft inn på diskene mine, for sikkerhets skyld. Forskning hos google har forresten vist at harddisktemperatur er irrelevant for levetiden, så lenge de ikke blir enormt varme (> 60°, om jeg ikke tar feil). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det store spørsmålet er uansett; Kvifor sit folk inne natt til 1. mai? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Fordi man har vært og bowla, og ikke er en av dem som drikker seg sørpa (eller later som...). Jeg har et liv, jeg chatter med eldre folk jeg aldri har møtt, over internett, wey! ENDRET: Og hvorfor gjør du det? Endret 30. april 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå