Magnus Holm Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 VIM/Emacs > Notisblokk/nano/pico Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) DW er akkurat som Opera: Bloat. 8505749[/snapback] Morradi er ganske bloat ho òg Dreamweaver og Opera er for dei tøffe. Firefox er litt sånn propagandaopplegg. Endret 30. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 open-source > closed-source non-bloat > bloat Opera = closed-source + bloat Fx = open-source + non-bloat Fx > Opera Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fint resonnement det der, Judofyr. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Opera = Betalte programmerere som må levere og flere funksjoner. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Finnes Google Sync e.l. til Opera? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Finnes Google Sync e.l. til Opera? 8506613[/snapback] Ka gjør Google Sync? Firefox = propagandashit. Folk som brukar Firefox har berre gitt etter for dårleg propaganda Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 DW er akkurat som Opera: Bloat. 8505749[/snapback] Dreamweaver og Opera er for dei tøffe. Firefox er litt sånn propagandaopplegg. 8506385[/snapback] Håpper du tuller, for vist ikke er jeg en del av de "tøffe" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja, alle vi som bruker Fx er hjernevaska. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja, alle vi som bruker Fx er hjernevaska. 8506667[/snapback] I did not say so, men alle Firefox-folk har gitt etter for reklame frå ein eller annan kant - ikkje tvil om det. Sjølvsagt, betre enn IE, men fortsatt propagandaopplegg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Opera på sin side, har bare stått på sidelinja og latt kundene komme til seg - for de hever seg jo over reklame og sånn drit. Sheesh. Virkeligheten er ikke sånn, vettu, tenk litt over hva du sier nå. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Sheesh, jeg valgte ikke Opera fra noe reklame, så det så. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du valgte sikkert ikke Man-boxeren din pga. de utallige Dressmann-reklamene, heller, men jeg kan fint sitte og beskylde deg for det likevel. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hihihi, så blir han fornærma og Men for å faktisk vere seriøs igjen, så har jo strengt tatt Firefox (IMO) overdrive reklamen sin noko enormt. Firefox har gått frå å vere ukjent til å vere ein stor nettlesar, eit samfunn, eit ord alle kan på få år - grunna at stort sett alle som brukar nettlesaren er fryktelig glade i å snakke om kor bra den er. Så å komme med at "Opera er bloat" blir litt dumt, igrunn. Du finn ikkje same mentaliteten hos Opera-brukarar, ikkje til same nivå iallefall. Edit: Tor brukar ikkje boxer, han er trusegut Endret 30. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du valgte sikkert ikke Man-boxeren din pga. de utallige Dressmann-reklamene, heller, men jeg kan fint sitte og beskylde deg for det likevel. 8506707[/snapback] Peeper! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du finn ikkje same mentaliteten hos Opera-brukarar, ikkje til same nivå iallefall. Det er alltid vanskelig å omtale seg selv negativt, ja. Joda, jeg opplever mye mas om nettlesere og at Opera er best osv. osv. fra Opera-folket selv - hvor mye reklame Fx har spydd ut er irrelevant i den sammenhengen. Å si at folk velger Fx på grunn av reklamen, er jo i hvert fall dødfødt her i kafeen, hvor folk uansett har prøvd mange alternativer. De har som regel landet på et av alternativene av en grunn. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du finn ikkje same mentaliteten hos Opera-brukarar, ikkje til same nivå iallefall. Det er alltid vanskelig å omtale seg selv negativt, ja. Joda, jeg opplever mye mas om nettlesere og at Opera er best osv. osv. fra Opera-folket selv - hvor mye reklame Fx har spydd ut er irrelevant i den sammenhengen. Eg ser jo kommentarar frå begge sidene, og det er fleire Firefox-fanbois, ingen tvil om det. Om vi utelukkar folk frå WDS i og med at vi gjerne har eit kompetansenivå litt over mannen i gata, så er det fryktelig mange av dei utanforståande som brukar Firefox fordi dei fekk høyre om at den er så bra, og så fortel dette vidare. Har hatt diskusjonar med opptil fleire i troppen om nøyaktig dette, nemlig - og dei er omtrent perfekte "menn i gata" på dette området. Dei skryt hensynslaust over nettlesaren sin, og er ikkje i stand til å sjå på andre alternativ. Dei blir rett og slett litt som folk med Mac Å si at folk velger Fx på grunn av reklamen, er jo i hvert fall dødfødt her i kafeen, hvor folk uansett har prøvd mange alternativer. De har som regel landet på et av alternativene av en grunn. 8506763[/snapback] Joda, folk her i kafèen er utelukka. Eg snakkar om alle andre. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vi har ikke "gitt etter for reklamen", vi har hørt på reklamen og gjort et valg: Den lyver ikke Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dei skryt hensynslaust over nettlesaren sin8506788[/snapback] Ikke uten grunn.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Dei skryt hensynslaust over nettlesaren sin8506788[/snapback] Ikke uten grunn.. 8506808[/snapback] ...tilbake til det med fanboi-mentalitet... Edit; Merkeleg det her, igrunn. Det ser liksom ut til at kafèen er avhengig av å ha Opera vs Firefox ein gong i blant... Endret 30. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå