Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihihi, så blir han fornærma og :p

Men for å faktisk vere seriøs igjen, så har jo strengt tatt Firefox (IMO) overdrive reklamen sin noko enormt. Firefox har gått frå å vere ukjent til å vere ein stor nettlesar, eit samfunn, eit ord alle kan på få år - grunna at stort sett alle som brukar nettlesaren er fryktelig glade i å snakke om kor bra den er. Så å komme med at "Opera er bloat" blir litt dumt, igrunn. Du finn ikkje same mentaliteten hos Opera-brukarar, ikkje til same nivå iallefall.

Edit:

Tor brukar ikkje boxer, han er trusegut :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Du finn ikkje same mentaliteten hos Opera-brukarar, ikkje til same nivå iallefall.

Det er alltid vanskelig å omtale seg selv negativt, ja. Joda, jeg opplever mye mas om nettlesere og at Opera er best osv. osv. fra Opera-folket selv - hvor mye reklame Fx har spydd ut er irrelevant i den sammenhengen.

Å si at folk velger Fx på grunn av reklamen, er jo i hvert fall dødfødt her i kafeen, hvor folk uansett har prøvd mange alternativer. De har som regel landet på et av alternativene av en grunn.

Lenke til kommentar
Du finn ikkje same mentaliteten hos Opera-brukarar, ikkje til same nivå iallefall.

Det er alltid vanskelig å omtale seg selv negativt, ja. Joda, jeg opplever mye mas om nettlesere og at Opera er best osv. osv. fra Opera-folket selv - hvor mye reklame Fx har spydd ut er irrelevant i den sammenhengen.

Eg ser jo kommentarar frå begge sidene, og det er fleire Firefox-fanbois, ingen tvil om det. Om vi utelukkar folk frå WDS i og med at vi gjerne har eit kompetansenivå litt over mannen i gata, så er det fryktelig mange av dei utanforståande som brukar Firefox fordi dei fekk høyre om at den er så bra, og så fortel dette vidare. Har hatt diskusjonar med opptil fleire i troppen om nøyaktig dette, nemlig - og dei er omtrent perfekte "menn i gata" på dette området. Dei skryt hensynslaust over nettlesaren sin, og er ikkje i stand til å sjå på andre alternativ. Dei blir rett og slett litt som folk med Mac ;)

Å si at folk velger Fx på grunn av reklamen, er jo i hvert fall dødfødt her i kafeen, hvor folk uansett har prøvd mange alternativer. De har som regel landet på et av alternativene av en grunn.

8506763[/snapback]

Joda, folk her i kafèen er utelukka. Eg snakkar om alle andre.

Lenke til kommentar
Dei skryt hensynslaust over nettlesaren sin

8506788[/snapback]

Ikke uten grunn..

8506808[/snapback]

...tilbake til det med fanboi-mentalitet...

Edit;

Merkeleg det her, igrunn. Det ser liksom ut til at kafèen er avhengig av å ha Opera vs Firefox ein gong i blant...

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...