Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal søke etter org. nummer så du kan få .no domene eller noe sånt? Prøver å finne det ut selv, men får ikke til pga jeg får ikke logget inn hos Altinn.no for jeg vet ikke den pin-koden eller fødselsnummeret mitt...hjelp?

8493575[/snapback]

Du kan starte på brreg.no og registrere et ENK (enkeltpersonforetak), deretter må du digitalt signere skjemaet, dette gjøres fra altinn.no. Første gangen du skal logge deg inn på altinn trenger du PIN A fra selvangivelsen, deretter kan du kun bruke fødselsnummer + ditt eget passord + kode over SMS. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Hva er forskjelden? Mindre skrift?

8494559[/snapback]

Større oppløsning? Tulla. :ohmy:

NP: JerryC - Canon Rock :love:

Webkafeen: Arve Systad § dan1el § EspenGrindhaug § Henrik Lied § Jesper Karsrud § jorgis § Judofyr § Lovskogen § MC2 § Mikael Berg § Mr. Berg § PT § Robbiedeluxe § Steinmann

Ha ha, hvorfor er du der? Og hvorfor har du ikke med PoleCat? Og for ikke å snakke om Marvil som troner kongestolen i WK?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

En 1,5 times busstur, med en halvliter ren sprit går fort galt. Kom opp så ufattelig dritings på Tryvann igår, tråkket over foten som allerede er skadet og spøy til invollene omtrent kom opp.

Anbefales ikke. Øl ftw.

Hva er nytt i kafeen?

Edit: savner min photoblog i siggen Judo!

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...