Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Der fikk jeg innlegg 2100 ja. 107 innlegg de siste 24 timene og 1.22% av dages innlegg. Jeg spammer for mye :(

8471998[/snapback]

Drit i å spamme da :w00t:

Edit:

Noen som vet om noen bra sider for å matche farger?

Husker bare ColorBlender akkurat nå, og den likte jeg egentlig ikke.

Noen som vet om noen andre?

Edit 2:

Ja da, jeg vet det er spurt om før, men jeg søkte ikke nå. Siden jeg kom med det ovenfor (det til Runar), så tenkte jeg bare jeg måtte dra i gang noe prat om webdesign/farger til sider o.l siden det ble litt ot egentlig ;)

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Hei.

Noen som har noen tips til foto album med passord beskyttelse og mulighet for en eller flere brukere å logge inn og lage mapper osv?

Eller et eget filsystem.

Har webhotell og masse drit der som jeg og en venn deler men litt dritt at folk kan komme å se private bilder fra nachspielet i går ^^

Lenke til kommentar
ColorBlender, som du sa du ikke likte, er en av mine favoritter :)

Kuler er lekker, men ColorBlender er så simpel og grei å bruke.

8472535[/snapback]

ColorBlener er simpel ja, den finner farger ja, men er den spennende å bruke, nei!

Det eneste negative med Kuler er at det er flash og at biblioteket er litt dårlig enda. Derfor bør den nok kombineres med ColorLovers eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Driver å koder opp Tjejporr.se nå, tror det blir bra, men sIFR er så pain in the ass å fikse på. Men hittil har alt gått bra.

8473261[/snapback]

Det jeg ikke liker med sIFR er at siden jeg har Adblock Plus, så kommer det et lekkert lite "Block" bilde etter/oppå hver overskrift:

bilde2ki1.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...